חברת אל על וחברת דלתא איירליינס האמריקנית הודיעו היום (ב') כי חתמו על הסכם קוד שייר (Codeshare) ארוך טווח המאפשר טיסות המשך ללקוחות הטסים בין ישראל ליבשת אמריקה לטיסות החל מ-1 בינואר 2024.
ההסכם כולל הטבות הדדיות למועדוני הלקוחות של שתי החברות, כולל האפשרות לצבור ולממש מיילים/נקודות של SkyMiles או "הנוסע המתמיד" בטיסות החברה השותפה, בחירת מושב מועדף בטיסה, קדימות בצ'ק אין ובשלב העלייה למטוס, הטבת כבודה וכניסה לטרקלין, היכן שמתאפשר.
1 צפייה בגלריה
דלתא איירליינס ואל על - משתפות פעולה
דלתא איירליינס ואל על - משתפות פעולה
דלתא איירליינס ואל על - משתפות פעולה
(צילומים: shutterstock)
דלתא איירליינס, נזכיר, הפסיקה לטוס לישראל בעקבות המלחמה, אך לאחר שתחדש את הטיסות לנתב"ג יוכלו לקוחותיה לטוס מצפון אמריקה לתל אביב בטיסות ישירות של אל על מנמלי התעופה JFK ניו יורק, ניוארק, בוסטון, לוס אנג'לס, מיאמי ופורט לודרדייל. הקוד של אל על (LY) יתווסף לטיסות שמפעילה דלתא מתל אביב לארה"ב (כשיחודשו), כמו גם לכ-280 טיסות המשך דרך נמלי התעופה המרכזיים של דלתא בארה"ב ב-JFK ניו יורק, אטלטנה, בוסטון ולוס אנג'לס, למגוון יעדים, בהם וושינגטון, סן פרנסיסקו, לאס וגאס, סיאטל, דאלאס וטורונטו.
דלתא איירליינס היא חברת התעופה האמריקנית השנייה שחותמת על הסכם מסוג זה עם אל על, כאשר קדמה לה חברת אמריקן איירליינס.
שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, אמר כי "ההסכם יאפשר ללקוחות אל על שדרוג בהצעת הערך בכל הנוגע לטיסות מישראל למגוון יעדים ברחבי יבשת אמריקה. אנו שמחים לצרף לקהל לקוחותינו נוסעים חדשים מצפון אמריקה לתל אביב וממנה. כעת, הודות לצירוף ישראל לתוכנית הפטור מוויזה של ממשלת ארה"ב, השותפות עם דלתא איירליינס פותחת בפני הנוסעים הישראלים אפשרויות מגוונות ונוחות יותר מאי פעם".
מנכ"לית אל על, דינה בן-טל גננסיה, אמרה: "אנו גאים בשיתוף הפעולה עם דלתא, שאני רואה בה שותפה ארוכת-טווח בעלת ערך משמעותי".
אלן בלמאר, נשיא דלתא בינ"ל, אמר: "דלתא ממשיכה לעמוד במחויבותה ארוכת השנים לשרת לקוחות ועסקים שמעוניינים בחוויית טיסה נוחה ואיכותית לתל אביב וממנה. הודות להסכם הקוד שייר שלנו עם אל על, נוכל להציע ללקוחותינו אפשרויות טיסה נוחות יותר בין צפון אמריקה לישראל.