פסח מאחורינו, וזה בדיוק הזמן – למי שפנוי ויכול להרשות לעצמו – להזמין חופשה לשבועות הקרובים. חודשים מאי ויוני נמצאים באזור הדמדומים שבין חופשת החג הארוכה לחופשת הקיץ העמוסה. המחירים אטרקטיביים ומזג האוויר אידיאלי.
קפריסין במאי?
(צילום: אליסף קוסמן)

ניר מזור, סמנכ"ל קשרי תעופה, הגדיר את חודש מאי כחודש של הזדמנויות, והסביר: "הסיבה לכך היא שחברות התעופה שומרות על ההיצע הגבוה מחג הפסח ועד הקיץ ומכיוון שהביקוש במאי יחסית נמוך נוצרות הזדמנויות מעולות לגמישים בינינו לטוס לחופשה מוזלת משמעותית. וזאת, במקרים רבים במחירים הנמוכים בעשרות אחוזים מאלו הצפויים כבר באמצע יוני ובוודאי שביולי ובאוגוסט. מי שוויתר על חופשה בחו"ל בחג ויחליט להזמין טיסה בחודש מאי, ובמהלך החודשים עד לעונת הנסיעות בקיץ, ייהנה מדילים מוזלים ב-15 עד 35 אחוזים. בנוסף, העובדה שמזג האוויר כבר מעולה ביוון והאיים, כמו גם בקפריסין, תאפשר לגמישים מביננו לנפוש ביעדים אלו במחירים זולים משמעותית רגע לפני שהם יזנקו שוב".
קשרי תעופה משווקת , בין השאר, דיל לקפריסין בתאריכים 16 עד 21 במאי במחיר של 213 דולר לאדם, כולל כבודה. עוד על הפרק: ארבע לילות באי לסבוס, החל מ-3 ביוני במלון ברמה של 3 כוכבים במחיר של החל מ-479 דולר לאדם בחדר זוגי.
3 צפייה בגלריה
חוף הים בכפר מוליבוס (מיתימניה), לסבוס
חוף הים בכפר מוליבוס (מיתימניה), לסבוס
חוף הים בכפר מוליבוס (מיתימניה), לסבוס
(צילום: shutterstock)
חופשה משפחתית של שלושה לילות ברודוס, החל מ-4 ביוני, עולה החל מ-685 דולר לאדם בחדר משפחתו במלון ברמה 5 כוכבים.
שירלי כהן עורקבי, סמנכ"ל אשת טורס, אמרה בשיחה עם ynet כי "בשנים האחרונות הרבה ישראלים מקדימים את חופשת הקיץ שלהם לחודשים מאי ויוני – המחירים טובים יותר, מזג האוויר באירופה נעים יותר לעומת יולי-אוגוסט, ויש פחות עומס באתרי התיירות. היעדים המובילים הם בעיקר באירופה - בודפשט, בטומי, אתונה, איי יוון, וגם יעדי ארה"ב שהתחזקו מאוד השנה".
אשת טורס משווקת סופ"ש של שלושה לילות באתונה במלון ברמה של 4 כוכבים, על בסיס לינה וארוחת בוקר, במחיר של החל מ-499 דולר לאדם, כולל כבודה.
עוד על הפרק: שלושה לילות בבטומי במלון ברמה של 5 כוכבים, על בסיס לינה וארוחת בוקר, במחיר של החל מ-559 דולר לאדם, כולל כבודה.
חבילה של שלושה לילות בחודש מאי בבודפשט במלון 4 כוכבים, על בסיס לינה וארוחת בוקר, עולה החל מ-669 דולר לאדם.
3 צפייה בגלריה
בטומי ממעוף הרחפן
בטומי ממעוף הרחפן
בטומי ממעוף הרחפן
(צילום: shutterstock)
יוני וקסמן, משנה ליו"ר אופיר טורס, אמר ל-ynet: "אנחנו רואים ירידת מחירים במאי באופן טבעי לחודש זה אחרי חג הפסח. הסיבה העיקרית נובעת מכך שאנשים חוזרים לעבודה, ילדים חוזרים למסגרות החינוכיות, ובשילוב עם המצב המלחמתי כרגע, הביקוש לחופשות, בעיקר ליעדי בטן-גב, יורד. בנוסף לכך, יעדים כמו יוון, קפריסין בולגריה ועוד, כרגע יחסית זול, גם מפני שכרגע עדיין קריר שם ומדובר בתחילת העונה".
אופיר טורס משווקים דיל לכרתים – שלושה לילות במלון 5 כוכבים על בסיס הכל כלול במחיר של החל מ-377 דולר לאדם בחדר זוגי.
עוד על הפרק: דיל לרודוס – שלושה לילות במלון 5 כוכבים על בסיס הכל כלול במחיר של החל מ-425 דולר לאדם, ודיל לבטומי, שלושה לילות במלון 5 כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר, במחיר של החל מ-440 דולר לאדם בחדר זוגי. מדובר במחירים נמוכים בעד 30 אחוזים יחסית למחירים שהייו לפני החג. כלומר, במקרה הזה מי שחיכה לרגע האחרון הרוויח.
"הגענו לתקופה הכי טובה לטוס בה בשנה. ישראלים שעדיין לא הזמינו חופשה יכולים לנצל את ההזדמנות ולהזמין חופשה לחודשי מאי-יוני. בתקופה זו יש את מזג האוויר המושלם לחופשות, בין אם חופשות עיר ובין אם חופשות בטן גב"
אורן כהן מגורי, סמנכ"ל שיווק ומכירות השטיח המעופף, אמר כי "הגענו לתקופה הכי טובה לטוס בה בשנה. ישראלים שעדיין לא הזמינו חופשה יכולים לנצל את ההזדמנות ולהזמין חופשה לחודשי מאי-יוני. בתקופה זו יש את מזג האוויר המושלם לחופשות, בין אם חופשות עיר ובין אם חופשות בטן-גב. האטרקציות ברוב היעדים עדיין לא עמוסות. אין תורים ארוכים בנתב"ג ויש הזדמנות למחירים סופר אטרקטיביים שלא יחזרו בשיא הביקושים של יולי-אוגוסט. רודוס כרתים וקפריסין ממשיכות להוביל את טבלת הביקושים בחופשות בטן גב. כמו כן במונטנגרו, גיאורגיה, רומניה ואזרבייג'ן אנחנו רואים עלייה של עשרות אחוזים בביקושים".
דיל של שלושה לילות בכרתים בחודש מאי, במלון ברמה 3 כוכבים על בסיס חצי פנסיון, עולה בשטיח המעופף 399 דולר לאדם, כולל כבודה והעברות. המחיר של דיל דומה בחג עמד על 649 דולר.
חבילת נופש של שלושה לילות ברודוס במלון ברמה של 5 כוכבים, על בסיס חצי פנסיון, עולה 469 דולר לאדם, זאת לעומת מחיר של 659 דולר לאדם במהלך החג.
נופש בלרנקה במלון ברמה של 4 כוכבים, על בסיס חצי פנסיון, עולה בחודש מאי 439 דולר, לעומת 589 דולר בחודש אפריל.

חדש: טיסות ישירות לסנטוריני

חברת איסתא הודיעה כי תשווק טיסות ישירות לאי היווני סנטוריני, החל מ-12 ביוני. בהודעת החברה נמסר כי הטיסות יופעלו על ידי ישראייר בימי רביעי ושבת עד לסוף אוגוסט.
3 צפייה בגלריה
סנטוריני, יוון
סנטוריני, יוון
סנטוריני, יוון
(צילום: shutterstock)
מחיר לחבילת נופש של שלושה לילות, על בסיס לינה וארוחת בוקר, מתחיל ב-669 דולר לאדם. מחיר טיסה בלבד: החל מ-339 דולר.
טלי נוי, סמנכ"ל שיווק ומכירות איסתא, אמרה כי "סנטוריני היא היעד האידיאלי לזוגות המחפשים חופשה רומנטית רגועה ומפנקת וכל מי שמחפש לחוות נופים קסומים ופעילויות ייחודיות באחד מהאיים המדהימים בעולם. בחרנו ביעד המהמם הזה בגלל שיש בו כל כך הרבה: שייטי קיאק בקליפות הסלעיות, טעימות יין מקומי ביקבים יוקרתיים, ארכיאולוגיה, צלילות ושקיעות מרהיבות. הקהל שלנו אוהב את היעד - הוא קרוב, מפנק ותמיד מנצח".