2 צפייה בגלריה
חוף ברודוס
חוף ברודוס
מחפשים להגיע ליוון לפני שנסגרת העונה? הדילים האחרונים לפניכם
(צילום: shutterstock)
אם גם אתם לא יכולים לגלול את הפיד ברשתות בלי להיתקל בחופשות הפוטוגניות של אחרים ולהרגיש תחושת פומו קשה, הכתבה הבאה עבורכם. מצאנו את כל הדילים הכי משתלמים עבור חופשות בין יום כיפור לסוכות ובחג סוכות. נדגיש כי מחירים זולים מאוד עבור הטיסות בלבד כבר לא יהיו פה, אבל יש כמה סבירים שהצלחנו למצוא, למי שעדיין רוצה להרכיב לעצמו חופשה קצרה בחגים. המחירים השפויים יותר אגב, יגיעו בחלק השני של הכתבה.

לטוס בחגים? עדיין אפשרי אך לא זול

נתחיל מלרנקה, אליה תוכלו לטוס לשלושה לילות בשילוב חברות אל על וארקיע תמורת 227 דולר במהלך סוכות א'. אם תרצו לטוס לאתונה במחיר משתלם יחסית תוכלו לעשות זאת בסוף שבוע שלפני סוכות ב' ביחד עם ימי החופש של החג תמורת 240 דולר לחופשה משתלמת יחסית של חמישה לילות.
מצאנו גם טיסה לכרתים בתאריך דומה, אמנם ללילה פחות במחיר של 346 דולר וגם טיסה לקוס אחרי יום כיפור ועד צאת סוכות א' תמורת 346 דולר. שלוש הטיסות האלו מתבצעות על ידי חברת בלו בירד היוונית.
אם תרצו לבקר דווקא בסלוניקי, תוכלו לטוס לשם עם אל על תמורת 380 דולר לסוף שבוע ארוך מאוד הכולל את סוכות ב' והסוף שבוע שלפני החג וגם יום חול נוסף אחרי החג לחופשה של שבוע ימים.
טיסות וחבילות נופש אחרונות לחגים
מיציתם את יוון וקפריסין? מצאנו טיסה לאנטליה במחיר של 365 דולר בשילוב החברות פגסוס וטורקיש איירליינס לחופשה בת שישה ימים. תוכלו לשחק עם התאריכים ולנפוש גם במשך כל חול המועד סוכות תמורת כמה עשרות דולרים נוספים.
לבסוף, מצאנו כמה טיסות של חברת וויזאייר שתיקח אתכם במטוס הסגלגל שלה לוורשה לארבעה ימים תמורת 467 דולר או לרומא לחמישה ימים במחיר של 576 דולר, שתי הטיסות האלו הן במהלך הסוף שבוע שלפני סוכות א' וחזרה לאחר החג. ישנן טיסות נוספות שבאופן יחסי יקרות מאוד ולכן לא נכנסו לרשימה. גילינו שמחיר הטיסות לעיתים מזנק עד פי עשרה, כמו בטיסות למילאנו שבתאריכים אלה מגיעות ל-800 דולר. אם תחפשו את אותן טיסות לא בעונה תופתעו לגלות מחירים נמוכים עד לכדי 80 דולר בלבד (למילאנו גם), עשירית מהמחיר בחגים.

רוצים להוזיל? קחו חבילת נופש

לעומת הטיסות, בחבילות הנופש הכוללות טיסות, העברות ברוב המקרים ומלונות כמובן, אפשר לראות תמונה שונה לגמרי ומחירים סבירים מאוד גם בתקופת ביקוש השיא. כל החבילות המוצגות בפניכם הן לאדם בהרכב זוגי במלונות ברמת חמישה כוכבים. ישנה אפשרות "לשנמך" את רמה המלון ולהוזיל עוד קצת את העלויות.
חבילת נופש בכרתים למשל, שרק הטיסה לאי היווני תעלה 302 דולר, תעלה 489 דולר לארבעה לילות במלון חמישה כוכבים Hersonissos Palace. חופשה של ארבעה ימים בלרנקה תעלה 540 דולר במהלך סוכות א', במקרה הזה הטיסה עלתה חצי מעלות החבילה, אבל מדובר במלון Palm Beach חמישה כוכבים ואם תרצו ללון במלון פחות יוקרתי המחיר יירד בהרבה.
טיסות וחבילות נופש אחרונות לחגים
חבילת נופש לקוס במלון חמישה כוכבים Panorama Kipriotis and Water Park תעלה 552 דולר במהלך סוכות ב', רק הטיסה לקוס לתקופה דומה עלתה כ-346 דולר, הבדל של פחות מ-200 דולר לאדם.
חבילה לדובאי במהלך יום כיפור בתאריכים 3-7.10 במלון Ghaya Grand תעלה כ-520 דולר.
חבילה בתאריכים דומים לרודוס - עם יום נוסף שמחבר את יום כיפור וסוף השבוע שאחריו לחופשה בת שישה ימים, תעלה סך הכל כ-567 דולר לאדם במלון Rhodos Palace.
הטיסות הישירות לדובאי או לרודוס מאוד יקרות בתאריכים האלו ועולות יותר ממחיר החבילה הזאת. לאנטליה, שהטיסה אליה עלתה כ-365 דולר, ישנה חבילה של אשת טורס תמורת 699 דולר על בסיס הכול כלול לארבעה ימים במלון Eftalia.
חוזרים ליוון כשחבילה של ארבעה ימים בקורפו במלון Corfu Holiday Palace תעלה 730 דולר לאדם.
חבילה לקטניה בסיציליה תעלה כ-1,095 דולר לארבעה ימים במלון Eureka Palace וחבילה לבטומי לשבוע ימים במלון Radisson Blu תעלה 990 דולר בלבד.
2 צפייה בגלריה
קטניה, סיציליה
קטניה, סיציליה
חבילת נופש בקטניה, סיציליה בכאלף דולר לארבעה ימים
(צילום: shutterstock)
בשורה התחתונה, נראה שבתקופה הקרובה הרבה יותר משתלם ללכת על חבילות נופש מאשר הרכבה עצמית של טיסה ומלון, בעיקר באזור אגן הים התיכון. זה עשוי לחסוך ברוב המקרים לא מעט כסף אם רוצים לטוס לאותו היעד עם מספר בני משפחה.
למה זה קורה? בניגוד לטיסות שמושפעות באופן ישיר על ידי ביקוש והיצע לעונה, חבילות הנופש עובדות על מקומות שנמכרו מראש על ידי הספקים, אם זה המלונות וחברות התעופה או המטוסים שנחכרו על ידי חברות הנופש, ולכן אם יש מקומות נוספים בחבילות הנופש ברגע האחרון המחירים לא יעלו בצורה דרסטית, אם בכלל, מאחר שאותם ספקים ירצו למלא את הכרטיסים שרכשו מראש, לפעמים גם במחיר של הורדת עלויות.