עונת הסקי בחרמון הסתיימה והחל מהיום (א') האתר פתוח בחינם למבקרים. עדיין יש שלג במקום ומי שיגיע יוכל ליהנות מנסיעה ברכבל (54 שקל), ממתקן הסקיי ריידר (40 שקל) ומגלישה במזחלות האקסטרים (40 שקל).
במפלס התחתון יש כעת מעט שלג ובמפלס העליון כחצי מטר של שלג. חשוב לזכור להירשם באתר לפני שמגיעים ולרכוש מראש כרטיסים לאטרקציות. מכירת הכרטיסים במקום תתאפשר בהתאם למגבלות תפוסה. האתר פתוח בין השעות 08:00 עד 16:00 בכל ימות השבוע, כאשר כניסת כלי הרכב מותרת עד השעה 15:00. פרטים נוספים בטלפון 1-599-550-560.
אתר החרמון, שחוגג השנה 50 שנה להקמתו, משתרע על שטח של כ-2,432 דונמים, בגובה שנע בין 1,600 ל-2,040 מטר מעל פני הים. בימים אלה עובדים על תוכנית להקמת מלון ייחודי שייבנה כחלק ממבנה ההר וישתלב עם הטבע הייחודי.

באתר פועלים כחמישה רכבלים. רכבל הקרוניות החדש משרת את ציבור המבקרים שעולים למפלס העליון לתצפית מרהיבה ובילוי בבור המזחלות. יתרונו של רכבל הקרוניות הוא בהיותו סגור, מהיר ונגיש. בכל קרונית נכנסים עד שמונה אנשים. משך הנסיעה לכל כיוון הוא חמש דקות בלבד.
עוד על הפרק: סיורים מודרכים לאזור גבעות הקרב הידוע בכינוי "העיניים של המדינה" שם ניתן לערוך תצפיות לכיוון גבול ישראל-סוריה וכן לעבר הגולן, עמק החולה והרי לבנון. כמו כן, בין התאריכים 17 עד 23 באפריל יתקיים במפלס העליון משחק "חפש את האפיקומן בשלג: בואו למצוא פרסים בשלג". ההשתתפות ללא תשלום.
איך מגיעים: כביש 90, עוברים את קריית שמונה, בקניון נחמיה – צומת המצודות - ימינה לכביש 99, עוברים את הבניאס ופונים שמאלה לכביש 988 לכיוון נווה אטיב, עד מג'דל שמס בכניסה לכפר פונים שמאלה לכביש 98 - כביש הגישה לאתר.