1 צפייה בגלריה
מלון לאונרדו גורדון ביץ' תל אביב
מלון לאונרדו גורדון ביץ' תל אביב
מלון לאונרדו גורדון ביץ' תל אביב
(צילום: איה בן עזרי)
רשת פתאל הודיעה היום (ג') כי ב-5 בספטמבר, עד לגמר המלאי, תשווק חופשות מוזלות במלונות בישראל במחיר של החל מ-99 שקל ללילה לזוג. אז איך זה יעבוד ומה אומרות האותיות הקטנות? בדקנו.
את ההזמנות ניתן יהיה לבצע באתר של רשת פתאל "פתאל על הזמן" בלבד. ב-5 בספטמבר, בשעה אקראית, יופיעו באתר הצעות לחופשות במלונות הרשת במחירים מוזלים של החל מ-99 שקל ללילה לזוג ועד למחיר של 599 שקל ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר.
מדובר בסוגים שונים של דילים, כאשר מספר הלילות והמועד משתנה מדיל לדיל, וכך גם ההרכב של הנופשים. כלומר, חלק מהדילים הם לזוגות וחלק למשפחות, כך שתצטרכו להצטייד בלא מעט מזל כדי למצוא עסקה שתתאים לכם בזמן ובהרכב.
דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון הוא שהדילים הם למימוש בעונת החורף בחודשים ינואר-פברואר, תקופה שמלכתחילה זולה יותר. פתאל עורכת מבצע מסוג זה ארבע פעמים בשנה, והתאריך לרכישת לדילים מוזלים לעונת הקיץ צפוי לחול סביב עונת האביב.
מספר החבילות מוגבל. בפתאל סירבו לומר כמה חבילות יוצעו במסגרת המבצע, אך הדגישו כי במהלך היום יתווספו דילים באתר, כך שאם לא מצאתם דיל מתאים בשעה מסוימות, אולי תמצאו אותו בשעה אחרת במהלך היום.
נזכיר גם כי לפתאל יש יותר מ-40 מלונות ב-14 ערים ואזורי נופש בישראל, כך שרמת המלונות מן הסתם היא לא אחידה והמלונות היותר מפוארים של הרשת לא צפויים להיכלל בתג המחיר המפתה של 99 שקל ללילה.