תקועים במטוס על הקרקע 10 שעות עם להקת קאנטרי שפותחת במופע – סיוט או חוויה נחמדה? נוסעי טיסת אייסלנדאייר שנתקעו על הקרקע נחשפו לחוויה בלתי שגרתית – חברי להקה שהיו על הטיסה הוציאו את כלי הנגינה שלהם והחלו לנגן ולשיר. סרטון מההופעה הפך לוויראלי וצבר יותר מ-13 מיליון צפיות, חלק מהגולשים אהבו את היוזמה, וחלק, איך נאמר? קצת פחות.

האירוע התרחש בחודש שעבר, נוסעי טיסת אייסלנדאייר מטורונטו לרייקיאוויק העבירו כחמש שעות באוויר, אך זמן רב הרבה יותר על הקרקע במטוס בשדה היעד שלהם. זה קרה בשל רוחות חזקות מאוד שהגיעו לכדי 115 קמ"ש ומנעו משבעה מטוסים שנחתו מצפון אמריקה להוריד נוסעים במדרגות או להתחבור לשרוול. התוצאה: כ-800 נוסעים נאלצו לשהות בין שש ל-17 שעות במטוסים בזמן שכוחות חילוץ והצלה מנסים למצוא פתרון.
בטיסה שהגיעה מטורונטו הייתה גם להקה די אנונימית בשםJessica Pearson and the East Wings. ג'סיקה, סולנית הלהקה, סיפרה כי אחרי חמש שעות המתנה על הקרקע הקברניט להם לנו אור ירוק להוציא למגן ולהנעים את ההמתנה עבור שאר הנוסעים והצוות.
בסרטון המקורי, שפורסם בטיקטוק ושותף בטוויטר, רואים את זמרת הלהקה מבצעת גרסת כיסוי לשיר המפורסם Take Me Home, Country Roads, ולקראת הסוף נגנית נוספת של הלהקה מצטרפת לכמה רגעים עם כינור. בחברת התעופה היו גאים בהופעה ופרסמו בעמוד הפייסבוק סרטון עם ביצוע של שיר אחר.

המגיבים ברשתות החברתיות חלוקים בדעתם אם מדובר בחוויה נחמדה או חלום בלהות של כל נוסע. כך או כך, חלק מהתגובות משעשעות ביותר. גולש אחד כתב בטיקטוק: "האם זה בעצם מקרה של בני ערובה?".
מגיבה אחרת כתבה: "אם הייתי על הטיסה הייתי פותחת את דלת החירום ובורחת".
מגיב אחר כתב: "שלא תעזו לעשות משהו דומה בטיסה שלי". והיה גם מי שהצהיר: "הייתי לוקח את הצ'אנס שלי עם הרוחות". פנינים נוספות הן תגובות שבהן נכתב: "רואים בווידאו מישהו מוחא כפיים לפני שהם סיימו, זה כדי לסיים את השיר כבר"; "הסיוט שלי" ו-"הייתי מעדיף לשחות הביתה".
2 צפייה בגלריה
ג'סיקה פירסון שרה בטיסה
ג'סיקה פירסון שרה בטיסה
ג'סיקה פירסון שרה בטיסה
(TikTok / jessicapearsoneastwind)
2 צפייה בגלריה
ג'סיקה פירסון שרה בטיסה
ג'סיקה פירסון שרה בטיסה
הדיילים והנוסעים מאזינים לשירה
(TikTok / jessicapearsoneastwind)
מנגד, היו מגיבים שפירגנו. "זה ממש מדהים", כתב אחד מהם, וזכה לדברי תודה מהלהקה. מגיב אחר בטוויטר כתב: "האמת? הם היו ממש טובים" – וקיבל יותר מ-1,000 לייקים על התגובה.
הטייס סבור שההופעה הייתה מוצלחת. בראיון לאתר חדשות באיסלנד הוא אמר: "כשנוסעים סוף סוף ירדו, 17 שעות אחרי שעלו על המטוס בקנדה, היה להם חיוך על הפנים. אני ממש שמח עם איך שהדברים התנהלו".
כך או כך, נראה כי הזמרת ג'סיקה לקחה את כל העניין עם הרבה הומור עצמי, והיום היא פרסמה סרטון שבו היא שרה לאנשים שנתקעו במעלית את אותו השיר מהסרטון הוויראלי.