מטוס של חברת התעופה האמריקנית דלתא איירליינס שהיה בדרכו מאמסטרדם לדטרויט נאלץ לשוב על עקבותיו כשעה לאחר ההמראה ולנחות בהולנד, זאת לאחר שרימות נפלו על ראשי נוסעים מתא אחסון במחלקת התיירים.
1 צפייה בגלריה
טיסת הרימות
טיסת הרימות
טיסת הרימות
(צילום: VanderWolf Images / Shutterstock.com)
הטיסה המריאה ביום שלישי. מזוודה של אחד הנוסעים, שהכילה דג במצב ריקבון, נפתחה בתא האחסון וכתוצאה מכך נפלו הרימות על חלק מהנוסעים. רימה, נסביר למי שלא בקיא, היא שלב הזחל במחזור חייו של הזבוב.
באתר "אינדפנדנט" הבריטי דווח כי לאחר שהמטוס נחת כל הנוסעים התבקשו לרדת והמזוודה עם הדג הוכנסה לשק שהועבר להשמדה. צוות ניקיון ערך ניקוי יסודי של המטוס.
מחברת דלתא נמסר ל"אינדפנדנט": "אנחנו מתנצלים בפני לקוחות טיסת 133 AMS-DTW שהמסע שלהם הופרע על ידי כבודה שלא נארזה כראוי. המטוס שב אל השער והנוסעים הועברו לטיסה הפנויה הקרובה ביותר. המטוס ירד משירות כדי שנוכל לנקות אותו".
על פי הדיווח, כפיצוי, הנוסעים קיבלו 8,000 מיילים אוויריים, ושובר למלון ולארוחה בשווי של 30 דולר, למקרה שהם יצטרכו להעביר את הלילה באמסטרדם.
"הנוסעת שישבה מאחוריי אמרה לדיילים שרימות נופלות לה על הראש. הסתובבתי וראיתי אותן מתנועעות על המושב"
נוסעת בשם קלס אמרה ל"דיילי מייל" הבריטי כי צוות של חברת התעופה זיהה את בעל המזוודה ועיכב אותו במטוס לאחר ששאר הנוסעים ירדו. לא ברור אם הוא נקנס או אילו פעולות ננקטו נגדו, אם בכלל.
נוסע אחר כתב באתר המדיה החברתית רדיט (Reddit) כי הוא ישב שורה אחת לפני המושבים שספגו את הרימות. הוא סיפר כי הדג הרקוב היה עטוף בעיתון. "אני ומשפחתי ישבנו בשורה שלפני הרימות. הנוסעת שישבה מאחוריי אמרה לדיילים שרימות נופלות לה על הראש. אוו. הסתובבתי וראיתי אותן מתנועעות על המושב. העבירו אותנו קדימה. אחד מהתיקים שלנו היה ליד הכבודה המגעילה כך שבסוף הטיסה, כשניגשתי לקחת אותו, לאחר שבדקתי אותו בקפידה, ראיתי את הנוסע החשוד עדיין יושב בכיסאו ולא יוצא מהמטוס".