משפיענית הרשת הספרדית הפופולרית מרינה ריברה סלדניה מצאה את עצמה בימים האחרונים תחת ביקורת חריפה לאחר שפירסמה ברשתות החברתיות צילומים שבהם היא נראית שוחה במערה במפרץ בטנריף שבו הרחצה אסורה ומסוכנת.
מרינה ריברה, משפיענית שמרבה לצלם את עצמה בבגדי ים במקומות אקזוטיים ברחבי העולם ומתחזקת חשבונת אינסטגרם, טיקטוק וטוויטר (X) עם יותר מ-9.5 מיליון עוקבים פירסמה תמונות ממפרץ אל טנקון שבעיירה סנטיאגו דל טיידה באי טנריף.
מי הלגונה הכחולים במפרץ אומנם מצטלמים נהדר, אך מדובר במקום שנמצא מחוץ לתחום עבור תיירים, זאת עקב זרמי המים החזקים והבלתי צפויים והמבנה של המפרץ – שילוב קטלני שמקשה מאוד על צוותי הצלה לפעול במקום במקרה של תאונה.

2 צפייה בגלריה
משפיענית הרשת הספרדית מרינה ריברה סלדניה
משפיענית הרשת הספרדית מרינה ריברה סלדניה
מרינה שוחה במפרצון המסוכן
(_instagram / _riverss)
2 צפייה בגלריה
שלט שמזהיר מכניסה למפרצון
שלט שמזהיר מכניסה למפרצון
שלט שמזהיר מכניסה למפרצון
(_instagram / _riverss)
באתר האינטרנט "טנריף וויקלי" דווח כי בשנים האחרונות טבעו למוות שישה בני אדם במקום. עוקבים רבים של המשפיענית הפופולרית מיהרו למתוח עליה ביקורת חריפה והאשימו אותה בחוסר כבוד למתים ובכך שסיכנה את חייה עבור פרסומים ברשתות.
"אני חושב שזה חוסר כבוד ששחית במקום אסור", כתב אחד מהמגיבים באינסטגרם. מגיב אחר הוסיף: "המקום הזה הוא מלכודת מוות למי שמעז לטבול במים. מקום כל כך מסוכן לא צריך שיפרסמו אותו". בתגובה נוספת נכתב: "אסור לשחות שם. נמאס לנו מתיירים שלא מכבדים את ארצנו".
עוקב ברשת X (טוויטר לשעבר) פירסם צילום של שלט האזהרה שאוסר על מתרחצים לשחות במקום. עוקב אחר כתב: "המשפעינים ייכחדו בסופו של דבר". רשת X אף פירסמה טקסט אזהרה מתחת לתמונות של מרינה ובו נכתב כי הרחצה במקום אסורה ומסוכנת כי נהרגו שם אנשים בשנים האחרונות. עוד נכתב כי הציוץ עלול לעודד אנשים לשחות שם.
מרינה היא כמובן לא הראשונה שנמשכה אל המערה המסוכנת, בחיפוש קצר בטיקטוק מצאנו כמה סרטונים שצולמו שם:

@davetravolta So beautiful but at the same time so deadly. One of the most dangerous and deadliest caves in the world. La Cueva del Tancón de Tenerife. #tenerife ♬ In The End - Mellen Gi Remix - Tommee Profitt & Fleurie & Mellen Gi