חברת איסתא נכנסת לתחרות בשוק הטיסות לארצות הברית לקראת חג הפסח, ומתחילה לשווק באופן בלעדי טיסות לניו יורק עם חברת התעופה נאוס האיטלקית. הטיסות יכללו עצירה של שלוש שעות במילאנו, שבה יעברו הנוסעים ממטוס צר גוף למטוס דרימליינר. המחיר: 1,329 דולר לכרטיס הלוך ושוב, כולל כבודה.
3 צפייה בגלריה
מטוס בואינג 737 שלחברת נאוס
מטוס בואינג 737 שלחברת נאוס
מטוס בואינג 737 שלחברת נאוס
(צילום: Luciano de la Rosa / Shutterstock.com)
בבדיקה שערכנו הבוקר (יום ג') לא מצאנו טיסות לניו יורק במהלך חג הפסח בפחות מ-2,000 דולר לכרטיס.
כך לדוגמה, טיסת אל על (יציאה ב-11 באפריל וחזרה ב-29 באפריל) עולה החל מ-2,157 דולר, כולל כבודה וביטול עד 48 שעות לפני ההמראה.
טיסה בחברת יונייטד איירליינס באותם תאריכים עולה החל מ-2,842 דולר עם כבודה ועצירה אחת בציריך בטיסת הלוך.
טיסות לא ישירות עם חברות כמו אייר בריסל, לופטהנזה ואייר פראנס עם עצירה באירופה עולה אפילו יותר. כך למשל, באייר בריסל טיסת הלוך ב-11 באפריל עם שתי עצירות וטיסת חזור ב-29 באפריל עם עצירה אחת עולה 3,382 דולר.
דוגמה נוספת שבדקנו עם חברת אוסטריאן איירליינס – יציאה ב-15 באפריל עם עצירה בווינה וחזרה ב-29 באפריל, גם כן עם עצירה בבירה האוסטרית, עולה 3,331 דולר, כולל כבודה.
כרטיס לטיסות באותם תאריכים עם לופטהנזה, כולל עצירות בפרנקפורט או מינכן, עולה החל מ-2,691 דולר, כולל כבודה.
ואילו בחברת יונטייד איירליינס תשלמו עבור טיסות ישירות באותם תאריכים החל מ-2,783 דולר.
3 צפייה בגלריה
פסל החירות
פסל החירות
לא זול להגיע בפסח לארה"ב
(צילום: shutterstock)
טלי נוי, סמנכ"לית שיווק ומכירות של איסתא, אמרה כי "חופשת פסח מאופיינת בחופשות ארוכות יחסית והדרישה לטוס לארה"ב ולניו יורק בפרט ממשיכה להיות טרנד גם השנה בתקופה זו. יחד עם זאת, עקב היעדר היצע מספק של טיסות לנו יורק, המחירים גבוהים והזמינות הולכת ומתמעטת ככל שמתקרבים לפסח. איסתא, לאור הביקוש המשמעותי, החליטה לשווק טיסות לניו יורק במחירים נמוכים משמעותית מיתר החברות".

בלו בירד מוסיפה אי חדש לרשימת היעדים

חברת התעופה היוונית בלו בירד איירווייז הודיע כי היא מרחיבה את פעילותה מתל אביב, והחל מ-9 באפריל תפעיל טיסות יומיות לכרתים, רודוס, ולראשונה בפסח גם לאי קוס. בנוסף תפעיל החברה שלוש טיסות שבועיות לברלין.
נזכיר כי חברת התעופה היוונית מפעילה החל מפברואר טיסות לאתונה, לרנקה, ברצלונה, פראג, בודפשט ורומא.
3 צפייה בגלריה
האי קוס יוון
האי קוס יוון
האי קוס יוון
(צילום: shutterstock)