שעות אחרונות למבצע האטרקטיבי של אג'יאן איירליינס. חברת התעופה הלאומית של יוון מעניקה כרטיסים חינם לילדים שטסים במסגרת משפחתית בקווים הבינלאומיים ליוון.
1 צפייה בגלריה
אתר האינטרנט של אג'יאן איירליינס
אתר האינטרנט של אג'יאן איירליינס
אתר האינטרנט של אג'יאן איירליינס
המבצע, שהחל בתחילת החודש ויסתיים בחצות, תקף לטיסות שיבוצעו בין 1 במרץ ל-31 באוקטובר. אג'יאן איירליינס, נזכיר, מפעילה ארבע טיסות שבועיות בקו תל אביב-אתונה שמשתתף במבצע.
על פי התקנון, הכרטיסים החינמיים יינתנו רק להזמנות באתר החברה שכוללות לפחות מבוגר אחד וילד או פעוט אחד. המבצע אינו תקף לילדים שטסים לבד. כמו כן, לא תינתן הנחה על כרטיסי ילדים בתעריף לייט או פלקס, אך כן תינתן הנחה של 90% לפעוטות בסוגי כרטיסים אלו. לתקנון המבצע המלא והטבות נוספות – הקליקו.

ישראייר מבצעת שינויים בלוח הטיסות

חברת התעופה ישראייר ביטלה את הקו לפריז, שאמור היה להתחיל לפעול החודש, זאת לאחר שאייר פראנס שבה לפעול בישראל.
במקום לבירה הצרפתית, החברה הישראלית תחדש בחודש את הבא את הקו לברלין בירת גרמניה. בנוסף, הילה הרמולין רונן, סמנכ"לית שיווק ומכירות של חברת ישראייר, אמרה בשיחה עם ynet כי החברה תחדש בקיץ את הקו לבורגס ותפעיל בין שלוש לארבע טיסות שבועיות אל היעד. "הטיסה הראשונה תצא ב-6 ביוני והמחיר יתחיל מ-369 דולר לאדם. בנוסף, ישראייר תעבה את הטיסות לזלצבורג שבאוסטריה והחל מיוני תטוס אל היעד בין פעמיים לשלוש בשבוע. המחיר: החל מ-400 דולר לאדם".