6 צפייה בגלריה
435 דולר או 529 דולר: מבצעים למיאמי בבלאק פריידי
435 דולר או 529 דולר: מבצעים למיאמי בבלאק פריידי
435 דולר או 529 דולר: מבצעים למיאמי בבלאק פריידי
(צילום: Shutterstock)
מוכנים למחירי יום שישי השחור? חברות התעופה השונות וכמוהן גם רשתות המלונות בארץ וחברות תיירות שונות לא נשארו מחוץ למשחקי הבלאק פריידי ויצאו במבצעים בימים אלה. יש לציין שמרבית המבצעים תקפים לכל חודש נומבר ולעיתים גם יותר, בשל ימי מבצעים שונים שעוד יבואו עלינו לטובה. אז מה כוללת הטיסה הזולה ללונדון ואיזו רשת ישראלית תביא לכם לילה במלון מהשווים באילת בפחות מ-600 שקלים? כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

מבצעים בטיסות לחו"ל

אל על מציעה אלפי כרטיסי טיסה במחירי מבצע ליותר מ-20 יעדים לחורף הקרוב, עם עד 40% הנחה.
לדוגמה, כרטיס טיסה הלוך-חזור לאתונה, ללרנקה או לבוקרשט ב-89 דולר. כרטיס טיסה הלוך-חזור לברלין, לבודפשט או למילאנו ב-169 דולר. או כרטיס טיסה הלוך-חזור לניו יורק ולמיאמי החל מ-529 דולר.
המבצע בתוקף החל מהיום - יום ה', 25.11.2021, ועד יום שני, 29.11.2021 (כולל). כרטיסי הטיסה שבמבצע תקפים להמראות מישראל החל מיום 1.1.2022 ועד ליום 26.3.2022 (כולל).
שימו לב כי מחירי המבצע לאירופה וליוהנסבורג, דרום אפריקה הם לכרטיסי טיסה מסוג Lite בלבד אשר לא כוללים הושבה ומזוודה.
ומה קורה אם רוצים לבטל או לשנות את הטיסה בגלל הקורונה? באל על נמסר כי החברה יצאה עם מדיניות שינויים וביטולים גמישה והטבת כיסוי מגן קורונה בחינם - לכל מי שרוכש כרטיס טיסה של אל על וביטוח נסיעות Smart Travel של הפניקס.
6 צפייה בגלריה
מילאנו ב-169 דולר עם אל על
מילאנו ב-169 דולר עם אל על
מילאנו ב-169 דולר עם אל על
(צילום: shutterstock)
בנוסף, לקוח שירכוש במסגרת המבצע כרטיס טיסה למדינת יעד שהפכה לאדומה לפני מועד ההמראה המתוכנן, יוכל להחליף את כרטיס הטיסה המקורי ליעד אחר שהשתתף במבצע ולממש את מחיר המבצע, בכפוף לזמינות ולתקנון המבצע. החלפת הכרטיס כאמור תתאפשר רק ליעד אחר שנמצא בתוך אותה יבשת של מדינת היעד המקורית (יעדים בתוך אירופה בנפרד ויעדים בתוך ארה"ב בנפרד). לא יתקבל החזר ביחס לכרטיס הטיסה המקורי אם הוא בוטל או שונה בעקבות הפיכת מדינת היעד לאדומה.
"הטיפ הכי חשוב הוא לא להתפתות רק כי קוראים לזה מבצע. וכדאי להזדרז, בכל מבצע כזה יש מלאי מושבים מוגבל במחיר הנמוך ביותר, המושבים האטרקטיבים ביותר נתפסים מהר"
עוד חברה שיוצאת כעת עם מבצעים לארה"ב היא אמריקן איירליינס שנכנסה השנה לישראל. מבצעי החברה הם עבור מושבים במחלקת תיירים עם מזוודה אחת.
לדוגמה, טיסה ישירה למיאמי מוצעת במחיר של החל מ-435 דולר מהתאריך 11.12.2021. טיסה ישירה לניו יורק (JFK) במחיר של כ-485 דולר החל מ-15.12.2021 ועד 31.12.2021. טיסה ללוס אנג'לס (LAX) דרך ניו יורק (JFK) או מיאמי (MIA) תוצע במחיר של החל מ-472 דולר החל מ- 16.01.2022.
חברת דלתא איירליינס יצאה גם כן במבצעים עד 29.11.21. כמו למשל טיסות מישראל למיאמי החל מ-484 דולר.

טיסות ב-149 דולר

ישראייר יצאה עם המבצע Black Flyday כבר בתחילת השבוע, במסגרתו היא מציעה טיסות לחו"ל ב-149 דולר עד סוף מרץ 2022. כך למשל מצאנו טיסה לברלין בתחילת דצמבר במחיר הזה, שכולל כבודת יד בלבד. את אותו מחיר פגשנו בטיסות לבחריין, היעד החם והחדש של הישראלים החורף. גם כאן המחיר כולל כבודת יד בלבד. תוספת מזוודה עד 23 ק"ג תעלה 40 דולר לכיוון.
6 צפייה בגלריה
ברוכים הבאים למדינת האיים - בחריין
ברוכים הבאים למדינת האיים - בחריין
יעד שמשי וקרוב בחורף הישראלי - טיסה לבחריין ב-149 דולר עם ישראייר
בארקיע מציעים דילים לחו"ל בחנוכה בעשרה אחוז הנחה על כל היעדים. למשל, חופשה בבטומי בת ארבעה לילות במלון ברמת חמישה כוכבים תעלה 332 דולר לאדם בחדר זוגי. חופשה במרקש במלון ארבעה כוכבים לארבעה לילות תעלה 539 דולר לאדם.
"קחו בחשבון שרוב המחירים הזולים ביותר מגיעים מחברות לואו-קוסט. זה אומר שהמחיר הבסיסי כולל רק תיק גב קטן. עבור טרולי או מזוודה תצטרכו להוסיף תשלום"
באתר אקספלורר מצאנו מצבעים רבים דרך חברות הלואו-קוסט. כמו טיסות ללונדון במחיר שווה במיוחד - 75 דולר, בשילוב חברות התעופה וויזאייר ואיזיג'ט, כולל כבודת יד בלבד (תוספת מזוודה הלוך ושוב תעלה את המחיר ל-182 דולר). טיסות לבאזל מצאנו ב-71 דולר עם איזיג'ט, גם הן עם כבודת יד בלבד (עם מזוודה - 177 דולר).
לפריז מצאנו טיסות החל מ-103 דולר גם עם איזיג'ט וגם כאן ללא כבודה גדולה, תוספת שלה כבר תכפיל את המחיר. אם אתם לא מאלו שיכולים לוותר על המזוודה הגדולה, מצאנו לכם טיסה לעיר האורות בהלוך עם טראנסוויה (חברת הלואו-קוסט ההולנדית) ובחזור עם איזיג'ט ב-231 דולר (כולל מזוודה עד 20 ק"ג). הטיסות הנ"ל לפריז הן בסוף ינואר.
בקתאי פסיפיק - הטסים בזוגות או עם חברים יכולים לחסוך כמה דולרים. החברה יצאה עם המבצע "שניים ביחד", שמציע הנחה של 50% על הכרטיס השני במחלקת תיירים, 20% במחלקת תיירים פרימיום על הכרטיס השני ו-30% לטסים במחלקת עסקים על הכרטיס השני.
עבור שלושה נוסעים או יותר הנוסעים יחדיו, יחולו הנחות על כל כרטיס, כולל כרטיסי ילדים. לטסים לבד המבצע כולל הנחה של 15% למחלקת תיירים, 5% למחלקת תיירים פרימיום ו-10% למחלקת עסקים. המבצע תקף לתאריכי יציאה בין 29.11.22 עד 1.3.22. למעט תאריכי יציאה בין 16.7.22-31.8.22.
שימו לב כי חלק מהיעדים שהחברה טסה אליהם מישראל עדיין לא פתוחים לתיירים, כמו יפן ואוסטרליה. עם זאת, מדובר על טיסות במהלך 2022 שכן עד אז הדברים יכולים להשתנות בינתיים. אלו היעדים במזרח הרחוק שקתאי פסיפיק טסה אליהם מישראל: אוסטרליה, סין, יפן, דרום קוריאה, הפיליפינים, טייוואן, קמבודיה, וייטנאם, תאילנד, סינגפור והונג קונג כמובן.

איך תעשו זאת נכון ותשמרו על המחיר הזול?

"קחו בחשבון שרוב המחירים הזולים ביותר מגיעים מחברות לואו-קוסט", הסביר ליאור קורן, בעלי אתר אקספלורר. "זה אומר שהמחיר הבסיסי כולל רק תיק גב קטן. לכן, תצטרכו להוסיף תשלום עבור טרולי או מזוודה".
לדבריו, מחיר התוספת יהיה הנמוך ביותר במעמד ההזמנה ומתייקר משמעותית אם תרצו להוסיף לאחר שכבר ביצעתם הזמנה. "בנוסף, למרות שחובה כיום להגיע לדלפק הצ'ק-אין בשדה ולהציג מסמכי קורונה לנציגי חברת התעופה, הדבר אינו פוטר אתכם מביצוע צ'ק-אין אינטרנטי באתרי הלואו-קוסט. אם תשכחו לעשות זאת, תגלו שמחיר הקנס בשדה עלול להיות יקר יותר מכרטיס הטיסה", הדגיש קורן.
6 צפייה בגלריה
להזמין כרטיס טיסה בחודש המבצעים - כך תעשו זאת נכון
להזמין כרטיס טיסה בחודש המבצעים - כך תעשו זאת נכון
להזמין כרטיס טיסה בחודש המבצעים - כך תעשו זאת נכון
(צילום: shutterstock)
לדברי יניב לניס, מייסד "טיסות סודיות", "הטיפ הכי חשוב הוא לא להתפתות רק כי קוראים לזה מבצע. רוב ה'מבצעים' הללו הם לא תמיד אטרקטיביים מבחינה צרכנית. לכן אני ממליץ:
1. לקרוא את האותיות הקטנות, להבין מתי המבצע תקף ומה התנאים שלו, יתכן שהמבצע בכלל רלוונטי לחודשי החורף כאשר הטיסה שרציתי לרכוש היא באפריל.
2. להשוות את המחיר לחברות התעופה המתחרות על אותו הקו.
3. לבדוק אילו מבצעים היו בעבר על אותו יעד ומה נחשב מחיר זול. ניתן גם להיעזר בגוגל טיסות שמציג 'מד מחיר' ועמוד הטלגרם של טיסות סודיות.
4. להזדרז, בכל מבצע כזה יש מלאי מושבים מוגבל במחיר הנמוך ביותר, המושבים האטרקטיבים ביותר נתפסים מהר".

מלונות ודילים בארץ

ברשת אטלס, ש-15 מלונותיה מתפרשים על הערים תל אביב, ירושלים ואילת, מציעים מבצע של שני לילות לזוג, כולל ארוחת בוקר באמצע שבוע (מוצ"ש-רביעי) ב-999 שקלים, במלונות טל, סינמה, סנטר שיק, ארטיסט, מלודי, ים, שדות, הרמוני, ארתור ונובה לייק. או במחיר 1099 שקלים במלונות בצלאל, פבריק, שלום, מרקט האוס ו-65. המבצע תקף למזמינים באתר אטלס עד תאריך 28.11.21 ומיועד למימוש עד ה-31.03.22.
רשת ישרוטל תציע בתאריכים 26-27.11.21, באתר הקניות "כל הקודם" שיעלה, מבצעים של הרשת ובהם החדרים נמכרים לפי שיטת כל הקודם זוכה.
המכירה מתחילה ממדרגת המחיר הנמוכה ביותר, כאשר נמכרים כל החדרים במדרגה זו, המכירה עוברת למדרגה הגבוהה יותר, וכן הלאה. במבצע ישתתפו מלונות ישרוטל באילת, בים המלח ובמצפה רמון.
חשוב לציין כי מי שמזמין חופשה דרך "כל הקודם" משלם עבורה במעמד ההזמנה והיא אינה ניתנת לביטול. עם זאת, נמסר מהרשת כי היא מתאימה את עצמה למגבלות הקיימות במסגרת נגיף הקורונה ובמקרה של בידוד או הדבקה בנגיף ניתן יהיה לקבל את הכסף חזרה לכל הרוכשים במסגרת מבצעי "כל הקודם".
6 צפייה בגלריה
הרודס פאלאס אילת
הרודס פאלאס אילת
566 שקלים ללילה בהרודס פאלאס אילת
(באדיבות מלונות פתאל)
בפתאל יצאו עם מבצע בתאריכים 25-27.11.21 למזמינים באתר פתאל ואתר "פתאל על הזמן". דוגמאות למחיר עבור לילה לזוג, כולל ארוחת בוקר: במלון לאונרדו בוטיק ירושלים תשלמו 479 שקלים במקום 720 שקלים. בהרודס פלאס אילת המחיר הוא 566 שקלים במקום 850 שקלים.
בלאונרדו סיטי טאוור תל אביב המחיר הוא 572 שקלים במקום 860 שקלים ובמלון ניקס הרצליה 602 שקלים במקום 905 שקלים.
ברשת המלונות דן, יוצאים עם מבצעים גם כן. כך למשל, מלון אכדיה הרצליה בתאריכים 16-18.1.21 מציע חדר לליה במחיר 1,001 שקלים במקום 1,430 שקלים. במלון פנורמה אילת באותם תאריכים תוכלו לקבל חדר ב-637 שקלים ללילה במקום 750 שקלים. ובמלון נפטון באילת בתאריכים 23-26.12.21 חדר יעלה 663 שקלים ללילה במקום 783 שקלים. לחברי מועדון תהיה הנחה נוספת בגובה שמונה אחוזים.
רשת מלונות בראון יצאה גם היא עם מבצע במלונותיה בארץ וביוון: 50% הנחה בכל מלונות הרשת. המבצע תקף להזמנות בין התאריכים עד 30 בנובמבר 2021 ומימוש האירוח עד 31.3.22 ובחיוב מראש.
לדוגמה, חבילות תוכן במלון בראון ברוט החדש: לילה וארוחת בוקר פלוס כרטיס זוגי להופעה בבארבי לאחת מההופעות: 10.12 – בלקאן ביט בוקס, 17.12 – מרסדס בנד, 30.12 – דודו טסה, ב-799 שקלים סך הכל.
6 צפייה בגלריה
מלון ברוט החדש מרשת בראון
מלון ברוט החדש מרשת בראון
מלון ברוט החדש בתל אביב מרשת בראון
(צילום: מקס קובלסקי)
או "חבילות ספא סופ"ש" – 2 לילות בסוף שבוע במחיר 1,695 שקלים הכוללים לינה וארוחת בוקר וטיפול זוגי במלונות תל אביב: בראון סיסייד, גולדן האוס, לייטהאוס, ובירושלים בבראון מחנה יהודה.
גם אתר הנופש "צימר לנד" מציע 20% הנחה לעשרות צימרים ומתחמי חופש ברחבי הארץ לרגל הבלאק פריידיי. לדוגמה, אתרי הנופש שלוקחים חלק במבצע: "אחוזת הקשת" במנות מציעה מחיר לילה לזוג בסוף שבוע ב-720 שקלים במקום 900 שקלים.
קלודין בקתות יוקרה צימר משפחתי"" יוצאת עם מבצע של לילה לזוג ב-800 שקלים במקום באלף שקלים. ואם אתם מחפשים סוויטה יוקרתית אז ב"גולד דרים בוטיק" מציעים לילה לזוג ב-1,600 שקלים, במקום 2,000 שקלים.