חברת התעופה הספרדית אייר אירופה תשוב לטוס לישראל החל מ-22 בפברואר. החברה הספרדית, שבעבר כבר הודיעה על חידוש הטיסות לישראל אך חזרה בה, תפעיל טיסות בקו תל אביב-מדריד, וכמובן אפשרויות לטיסות המשך ליעדים נוספים בעולם.
2 צפייה בגלריה
מטוס איירבוס A330 של חברת אייר אירופה
מטוס איירבוס A330 של חברת אייר אירופה
מטוס איירבוס A330 של חברת אייר אירופה
(צילום: Vytautas Kielaitis / Shutterstock.com)
לקראת חזרתה מציעה אייר אירופה מחירי מבצע, לדוגמא: כרטיס הלוך ושוב למדריד ב-262 דולר, כולל תיק טרולי אך לא כולל שליחת מזוודה לבטן המטוס. כרטיס הלוך חזור לבואנוס איירס, עם עצירה במדריד, עולה החל מ-1,372 דולר.
יוני וקסמן, משנה ליו"ר אופיר טורס, התייחס בשיחה עם ynet לחזרתה של החברה הספרדית: "כל חזרה של חברת תעופה מגדילה את ההיצע, ולכן נראה ירידת מחירים בכל יעד שאליו יהיו יותר טיסות. זה גם הולך יחד עם עלייה בביקושים. ברגע שחברת תעופה חוזרת אנו רואים עלייה בביקושים ליעדים של אותה חברת תעופה".
יניב לניס, מייסד אתר "טיסות סודיות", הוסיף כי "אנו רואים שככל שיותר חברות תעופה חוזרות, כך גדל ההיצע לצרכן והמחירים יורדים. חשוב להבחין בין מבצע אטרקטיבי באמת עם ירידת מחיר משמעותית למבצע מאד מוגבל שנעשה לצורכי שיווק". לדבריו, "קצב גידול הביקוש לטיסות אינו תואם את הגידול בהיצע המושבים ואני צופה מחירים גבוהים מאוד בפסח הקרוב למי שלא ירכוש מראש".
2 צפייה בגלריה
נתב"ג, השבוע
נתב"ג, השבוע
נתב"ג, ממשיך להתמלא
בשבוע שעבר הודיעה חברת התעופה בריטית איירווייז כי תשוב לטוס לישראל החל מ-1 באפריל ותחדש את הקו בין תל אביב ללונדון הית'רו. הטיסות יבוצעו עם עצירה בלרנקה שבקפריסין שבמהלכה יועברו הנוסעים למטוס צר גוף איתו ימשיכו לישראל, וזאת בשל אילוצים של בריטיש מול חברות הביטוח.
חידוש הקווים לישראל כבר מורגש בשטח והיום יעברו בנתב"ג כ-29,500 נוסעים ב-169 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות – מספר שיא מאז שנתב"ג התרוקן כמה ימים לאחר פרוץ המלחמה. סך הכל יצאו היום כ-15,800 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל כ-13,700 נוסעים.