לראשונה מאז שהגדירה מחדש את עולם הצפייה הביתית, נטפליקס מבצעת קפיצה פיזית לעולם האמיתי שמחוץ למסך. החברה תשיק בנובמבר הקרוב שני מתחמים ראשונים בארצות הברית תחת המותג NETFLIX HOUSE, שיציעו חוויה אינטראקטיבית ואימרסיבית של הסדרות והסרטים המצליחים ביותר – החל מ"דברים מוזרים" (Stranger Things) ו"משחקי הדיונון" (Squid Game) ועד "וונדסדיי" Wednesday ו"וואן פיס" (ONE PIECE).
המתחמים הראשונים יפתחו בפילדלפיה שבפנסילבניה (12 בנובמבר 2025) כשעתיים מניו יורק, ובדאלאס שבטקסס (11 בדצמבר 2025). מתחם שלישי צפוי להיפתח ב-2027, בשדרה המפורסמת - "הסטריפ" של לאס וגאס. "מדובר בפרויקט שאפתני שנועד להפוך את חוויית הצפייה למסע מוחשי, שבו עולמות הסדרות והסרטים הפופולריים יתעוררו לחיים", מסבירים בנטפליקס.
Netflix House ישתרע על פני יותר מ-9,000 מ"ר, ויכלול מתחמים אימרסיביים, משחקי מציאות מדומה, מיני-גולף ייחודי, מסעדת קונספט, חנות מרצ'נדייז ותיאטרון להקרנות ואירועי מעריצים. הכניסה והשיטוט במקום יהיו בחינם ויתאימו לכל הגילים. ביקור בחוויות השונות בתוך בית נטפליקס ידרשו כרטיסים במחירים שונים - רשימות המתנה לביקורים ראשונים במתחם כבר זמינות באתר הרשמי.
משך הביקור תלוי במבקרים עצמם, כשביקור ממוצע יארך בין שעה לכמה שעות. "בין אם אתם קופצים לביקור מהיר או מתכננים לצלול לעומק החוויה, בית נטפליקס מאפשר לכם ליצור הרפתקה משלכם. תוכלו פשוט לבור כדי לעשות קניות ולשחק משחק מהיר בארקייד או סיבוב מיני-גולף, ליהנות מארוחת קונספט, או להשתתף בחוויות האינטראקטיביות הארוכות".
(״נטפליקס הופך למציאות״. הטיזר הרשמי)
בנטפליקס מבטיחים שהצופים שיגיעו למתחם יהפכו בעצמם לדמויות הראשיות בסדרות ובסרטים שהם אוהבים. כך למשל, תוכלו להיכנס לנעליה של וונדסדיי בקרנבל שהופך למסע אפל ומצמרר, לצאת למרוץ נגד הזמן בעקבות פרי השטן לצד צוות ה-Straw Hats מ"וואן פיס", או להילחם בדמוגורגון בעיירה הוקינס מתוך "דברים מוזרים". מי שמעדיף טכנולוגיה מתקדמת יוכל לצלול לעולמות של משחקי הדיונון ו"ירח המרד" (Rebel Moon) במשחקי VR, ליהנות ממסלולי מיני גולף בהשראת "ברידג'רטון" ו"עוגה או לא עוגה?", ולסיים בערב טריוויה, הקרנה חגיגית או מפגש מעריצים ב-TUDUM Theater.
במתחם האוכל Netflix Bites התפריט יציע מנות בהשראת הסדרות והסרטים. מי שמחפש עוד קצת תחרות יוכל לסיים את היום במשחק מיני־גולף צבעוני, ולבקר בחנות המרצ’נדייז הרשמית כדי לרכוש, למשל, את חולצת מועדון אש הגיהנום המפורסמת.
"סוף סוף יש מקום שבו הסיפור של נטפליקס שאתם לא יכולים לשבוע ממנו הופך למציאות – מקום שאפשר לשחק בו, לטעום אותו ולקנות בו", אומרת מריאן לי, סמנכ"לית השיווק של החברה. "זו קהילת המעריצים שלנו שקמה לתחייה: בין אם זה לצאת להרפתקה עם 'כובעי הקש', להציל את הוקינס או ללגום קוקטייל בהשראת האובססיה האחרונה שלכם. עם חוויות חדשות שמתעדכנות כל הזמן – תמיד יש סיבה לחזור. אנחנו נרגשים לקבל את פניהם של השכנים החדשים שלנו בפילדלפיה, דאלאס ולאס וגאס, ולשלב את קסם התרבות המקומית בכל עיר".








