6 צפייה בגלריה
מלון חדש בים המלח
מלון חדש בים המלח
מלון חדש בים המלח
(צילום: אסף פינצ'וק)
בעוד פחות משבוע צפוי להיפתח מלון חדש בים המלח – הרברט סמואל ים המלח. בעתיד רשת מלונות פתאל יחד עם חברת ybox מתכננים לפתוח מלון חדש במתחם גת רימון בתל אביב.
הרברט סמואל ים המלח יהיה המלון השני שמשיקה קבוצת מלונות נקש באזור, לאחר שלפני כשנתיים הושק מלון מילוס. המלון החדש, ששוכן צמוד לשפת ים המלח, נבנה על יסודות מלון הוד. המלון כולל 205 חדרים שלרובם מרפסות, בהם חמש סוויטות וחדרים עם בריכה צמודה.
במלון מתחם ספא הכולל 16 חדרי טיפולים, סאונה יבשה, סאונה רטובה, חמאם וחדר כושר, שלוש בריכות: בריכת מי ים מלח מקורה, בריכת גופרית מקורה ובריכה חיצונית, ג'קוזי בר ומסעדה בבריכה. בנוסף, המלון מכיל גם אולמות המיועדים לכנסים ואירועים.
6 צפייה בגלריה
מלון חדש בים המלח
מלון חדש בים המלח
205 חדרים, לרובם מרפסת
(צילום: אסף פינצ'וק)
6 צפייה בגלריה
מלון חדש בים המלח
מלון חדש בים המלח
מתחם ספא גדול ושלוש בריכות. הרברט סמואל ים המלח
(צילום: אסף פינצ'וק)
"אנו מאוד שמחים להציג מלון נוסף בים המלח. אין לי ספק שגם כאן נעניק לאורחים את החוויה של יחס אישי לצד אלגנטיות, איכות ורמה גבוהה, כפי שאנו עושים במהלך שנות פעילותינו בכל בתי המלון שלנו הפרושים ברחבי הארץ. ממלון הרברט סמואל 'בית בגליל' בצפון ועד בתי המלון שלנו באילת", אמר אבי חורמרו מנכ"ל קבוצת נקש בישראל.
המלון ייפתח ב-7 בפברואר לתקופת הרצה. ניתן כבר להזמין חדרים באמצעות אתר המלון. והמחירים? החל מ- 800 שקלים ללילה לזוג לאירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר, ו- 1,180 שקלים ללילה לזוג על בסיס אירוח של חצי פנסיון. מחירים יחסית נמוכים למלונות הרשת ובכלל, אך יש לזכור שמדובר בתקופת הרצה ועונת החורף כך שאלו צפויים עוד לעלות.

מלון חדש בתל אביב

מגדל בן 40 קומות ייבנה ברחוב גת רימון ליד רחוב דרך יפו שבדרום תל אביב, ויאכלס מלון לצד דירות מגורים, שטח מסחר ומשרדים. מדובר על שיתוף פעולה שלישי בין רשת מלונות פתאל וחברת YBOX.
המגדל, בתכנונו של האדריכל משה צור, יוקם במתחם גת רימון שליד פארק המסילה החדש ולא רחוק משדרות רוטשילד. במסגרת ההסכם בין החברות נקבע כי רשת פתאל תנהל את המלון, תחת מותג נפרד ויוקרתי, לתקופה של 25 שנה.
6 צפייה בגלריה
כך ייראה הבניין שיאכלס את המלון החדש של פתאל בתל אביב
כך ייראה הבניין שיאכלס את המלון החדש של פתאל בתל אביב
כך ייראה הבניין שיאכלס את המלון החדש של פתאל בתל אביב
(הדמיה: אלכס לובימוב )
כיום מדובר על אזור סואן עם מבנים מאוד ישנים. אסף פתאל, מנהל פיתוח עסקי ברשת פתאל, מסביר מדוע בכל זאת בחור להשקיע במלון חדש דווקא שם. "אנו שמחים על שיתוף הפעולה הפורה עם קבוצת YBOX במגדל גת רימון, במיקום המצוין אותו עיריית ת"א מקדמת בימים אלו, מתחם המסילה ובסמיכות לנקודות עניין כמו שד' רוטשילד, נווה צדק, פלורנטין ועוד. מדובר במלון יוקרתי בעל קונספט ייחודי ואוריינטציה עסקית שייתן מענה לבילוי ונופש מושלם וצפוי להיפתח בעוד כחמש שנים".
לדברי יוסי תורג'מן, מנכ"ל חברת YBOX: "בהמשך לשיתופי הפעולה שלנו עם רשת פתאל, אנחנו שמחים להודיע על הקמת מלון חמישה כוכבים בשיתוף הרשת. המלון ייבנה באווירה עיצובית של מלונות כמו HOXTON ניו יורק ו-sinner בפריז. המגדל ייבנה בסטנדרטים ירוקים ויהווה one stop shop לדיירי המגורים והמשרדים שיוכלו ליהנות משירותים מלונאיים".

דחייה נוספת בפתיחת המלון היוקרתי

נישאר בתל אביב עם הרשת הבינלאומית ומהטובות בעולם שהגיעה לישראל - קמפינסקי. בעבר דיווחנו על פתיחתו הצפויה של המלון הראשון של הרשת בארץ ב-22 בפברואר, אך זו נדחתה מספר פעמים בשל התפרצות זן האומיקרון והשלכותיו. מספר אירועים שהיו אמורים להתרחש בו החודש בוטלו ונדחו.
כעת מודיעה קבוצת מלונות היוקרה הוותיקה ביותר באירופה, על כוונתה לפתוח את המלון דיויד קמפינסקי תל אביב ב-15 במרץ 2022. המלון, שהוגדר על ידי מנכ"ל הרשת כמלון הדגל של קמפינסקי בעשור הקרוב, יהיה המלון ה-80 של החברה.
6 צפייה בגלריה
מלון דויד קמפינסקי תל אביב
מלון דויד קמפינסקי תל אביב
הפתיחה נדחתה שוב: מלון דויד קמפינסקי תל אביב צפוי להיפתח במרץ
(צילום: אתר רשת קמפינסקי)
6 צפייה בגלריה
מלון דויד קמפינסקי תל אביב
מלון דויד קמפינסקי תל אביב
מלון הדגל לעשור הקרוב ומספר 80 של הרשת הוותיקה באירופה
(צילום: אתר רשת קמפינסקי)
לדברי גיא קלימן, מנכ"ל דיויד קמפינסקי תל אביב, "ההחלטה התקבלה, בשיתוף הנהלת הרשת העולמית, לאחר שהבנו שלא נוכל להיות ערוכים ולעמוד בכל היעדים שהצבנו לעצמנו ומאפיינים את הסטנדרטים הגבוהים של קמפינסקי". עוד מציין קלימן, "לאור המצב לא הגיעו לישראל מומחי ההכשרה וההדרכות וישנם עיכובים משמעותיים בגיוס ובהכשרה של כוח האדם. איננו יכולים להתפשר על הפרמטרים האלה גם אם יש לכך השלכות כלכליות מהותיות".
בתוך כך, פרסמה הנהלת המלון השבוע קול קורא לגיוס עובדים. "כחלק מהשאיפה לגייס את האנשים המתאימים ביותר העונים לסטנדרטים שקבעה הרשת היינו חייבים לאמץ חשיבה מחוץ לקופסא הן בתהליך המיון, הן בתהליך ההכשרה והן בתנאי השכר והתנאים הסוציאליים", אמר קלימן, מנכ"ל המלון התל-אביבי והוסיף, " מי שיבחר בסופו שלדבר ייהנה מתנאי תעסוקה מפליגים שאין דומה להם כיום בענף המלונאות".
לדברי הנהלת המלון בארץ, המועמדים שיצלחו את התהליך ייהנו מחבילת תנאים יוצאי דופן יחסית לסטנדרטים המקובלים כיום כענף: תנאי שכר משופרים, קרן השתלמות, סבסוד מלא של ארוחות והסעות למלון מרעננה ועד נס ציונה (מתי שאין תחבורה ציבורית). לרשות עובדי המלון ארוחות בחדר אוכל מושקע, חוג פילאטיס פעם בשבוע, קבוצת ריצה ועוד ענפי ספורט.
כמו כן ייהנו העובדים מחליפה בשווי 500 דולר שתותאם להם באופן אישי, אספקה של נעליים אורטופדיות בהתאמה אישית וכניסה חופשית לחוגי פילאטיס ויוגה שיתקיימו במלון. ברמה המקצועית העובדים ייהנו ממגוון רחב של הכשרות מקצועיות בתחום המלונאות בסבסוד מלא של המלון. בין ההכשרות שיועברו על ידי הנהלת המלון ונציגי הרשת העולמית: סדנת נימוסים והליכות, סדנת באטלרים, סדנת בריסטה, סדנת ברמנים, סדנת הגיית שפות והכשרה ייחודיות של מתן שירות לאנשים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים.
יובל פומרנץ, סמנכ"ל משאבי אנוש של דיויד קמפינסקי ת"א מסר: "במהלך העשור האחרון כיהנתי כסמנכ"ל משאבי אנוש במספר מלונות יוקרה ואני יכול לומר מתוך ניסיון והיכרות מעמיקה עם התחום כי התהליך שמיושם במלון קמפינסקי החדש הוא יוצא דופן ומהווה תקדים בענף המלונאות בישראל. בסופו של דבר אני מאמין שנכשיר אנשי מקצוע שישדרגו את הענף ויעניקו למלון את הערך המוסף אליו הוא שואף, תודעת שירות גבוהה ומקצוענות".
המלון, שנמצא ברח הירקון 51 מתנשא לגובה של 34 קומות ויכלול 250 חדרים מרווחים ומעוצבים, עם חלונות הזזה מהרצפה עד התקרה.
ניתן לבצע הזמנות חדרים לתאריכים החל מ-15 במרץ 2022 באתר המלון. ומה המחירים? חדר Superior Room בתאריכים 15-17.3.22, על בסיס לינה וארוחת בוקר יעלה 558$ ללילה (כ-1,760 שקלים). אותו חדר יוצע בסופ"ש 28-30 באפריל יעלה 580$ דולר ללילה (כ-1,832 שקלים). מי שיזדרז להזמין חדר לסופ"ש האחרון של אוגוסט ישלם 558$ ללילה.