תיירים חרדים מארצות הברית עוררו זעם ברשתות החברתיות לאחר שלעגו למשמר המלך בארמון בקינגהאם שבלונדון. גולשים פרסמו סרטונים שבהם נראים שוטרים חמושים כשהם נאלצים להתערב ולהרחיק את התיירים. כלי תקשורת בבריטניה ובארה"ב, בהם ה"דיילי מייל" ו"ניו יורק פוסט", סיקרו את התקריות, ושר הפנים הבריטי, ג'יימס קלברלי, והשר לענייני חיילים משוחררים, ג'וני מרסר, גינו את התנהגות התיירים ושיבחו את השוטרים.
(הסרטון שבו השוטר נוזף בנשים החרדיות מארה"ב)

יצוין כי לא רק חרדים הוקעו ברשתות החברתיות, אך מטבע הדברים הסרטונים של נשים חרדיות אמריקניות מלגלגות על השומרים תפסו תאוצה.
בקטעים שפרסם היוטיובר London City Walks, שמפרסם סרטונים רבים של חיילי משמר המלך, נראות קבוצות של מבקרים במצעד משמרות הסוסים, לועגים וצוחקים על שומרים ועושים פרצופים בניסיון לגרום לשומרים להגיב.
קבוצת בנות חרדיות אמריקניות לעגו לשומר והטרידו אותו שוב ושוב עד ששוטר חמוש חצץ ביניהם והזהיר את הקבוצה להפסיק. "החיילים האלה משרתים את המדינה שלהם", נזף השוטר, "הם לוקחים את העבודה שלהם ברצינות, הם אחראים להגנה על המקום הזה, הם לא מושא ללעג. אני מעריך את זה שאתן נהנות, אבל הוא לא נהנה. יש לו יום ארוך, והרבה שעות שהוא צריך לשמור, זה מעייף ומתיש, ואתן מעצבנת אותו. אנחנו לא מעריכים את זה, ואני אבקש ממכן לעזוב את המתקן".
במקרה אחר מבקר, לא יהודי, ניסה לתפוס את המושכות של סוס, מה שהביא לתגובת זעם של החייל הרכוב. בתקרית נוספת שפורסמה ברשת אישה ננשכה על ידי הסוס לאחר שהתקרבה אליו.
1 צפייה בגלריה
סיקור התקריות ב"דיילי מייל": "תיירים אידיוטים"
סיקור התקריות ב"דיילי מייל": "תיירים אידיוטים"
סיקור התקריות ב"דיילי מייל": "תיירים אידיוטים"
(The DailyMail)
הגיובי של שר הפנים הבריטי


תיירים חרדים לועגים לשומרי הארמון

גורמים בקהילה היהודית בלונדון אמרו כי המטרידנים "לא היו מעזים להתנהג ככה מחוץ לבית הלבן". לדברי אותם גורמים בקהילה היהודית, "מדי פעם מגיעים לארמון חרדים מברוקלין ועושים חילול השם".
על אף שרבים מחשיבים אותם כאטרקציות תיירותיות, משמר המלך מורכב מחיילים מובחרים שמופקדים על הגנה על חייו ורכושו של המלך.