3 צפייה בגלריה
קינגסלי בורנט עם קרול קסטלאנו מאמריקן איירליינס
קינגסלי בורנט עם קרול קסטלאנו מאמריקן איירליינס
לקח את זה ברוח טובה. קינגסלי בורנט לאחר הנחיתה עם קרול קסטלאנו מאמריקן איירליינס
קינגסלי בורנט, תושב ניו יורק בן 62, חלם במשך תקופה ארוכה לטוס לעיר סידני שבאוסטרליה ולהפיג משם לקרוז מפנק – אבל טעות קטנה של חוסר תשומת לב גרמה לשיבוש התוכנית ולנחיתה ביעד אחר.
בארצות הברית הגדולה יש הרבה ערים עם שמות דומים, ולפעמים זהים, לערים אחרות בעולם. בין היתר, כך מתברר, במדינת מונטנה יש עיר קטנה בשם סידני. השם נשמע אותו דבר כמו העיר האוסטרלית המפורסמת, אך כתוב באופן שונה – Sidney, לעומת Sydney.
גם הקוד של שדה התעופה די מבלבל. אם בכוונתכם להגיע לסידני ביבשת הדרומית עליכם לטוס לשדה התעופה SYD, אבל אם חשקה נפשכם לבקר בעיר שבמונטנה עליכם לטוס ל-SDY.
3 צפייה בגלריה
שדה חיטה בסידני מונטנה
שדה חיטה בסידני מונטנה
שדה חיטה בסידני מונטנה
(צילום: shutterstock)
3 צפייה בגלריה
סידני אוסטרליה
סידני אוסטרליה
סידני, אוסטרליה
(צילום: shutterstock)
קינגסלי, שלא היה מודע לכל זה, התייצב בחודש שעבר בנמל התעופה בניו יורק ועלה על טיסה ל-Sidney. "חשבתי שזאת עסקה טובה", אמר בורנט ל"ניו יורק פוסט" כשנשאל אם לא חשד שמחיר הטיסה זול מדי עבור טיסה מניו יורק לאוסטרליה.
כך או כך, רק במהלך הנחיתה הבין הניו יורקי בן ה-62 את הטעות שעשה. "כשנחתנו הבטתי מחלון המטוס, ראיתי הרים עם פסגות מושלגות – והבנתי שאני בבעיה", אמר בריאיון לרשת החדשות המקומית KTVQ. "ראשי התיבות בשם של שדה התעופה בלבלו אותי, מישהו חייב לטפל בזה".
לאחר הנחיתה ניגש קינגסלי לדלפק של חברת התעופה אמריקן איירליינס והודה בטעות המביכה. קרול קסטלאנו, הפקידה שקיבלה את פניו, סיפרה לאחר מכן לרשת החדשות המקומית: "זה היה ממש מצחיק, הוא בא ואמר, 'יש לי בעיה, רציתי להגיע ליעד שבו אני יכול לראות קנגרו'".
בורנט נאלץ להעביר את הלילה בבית מלון קטן בקרבת שדה התעופה. אם זה מנחם, פקידת הקבלה במקום סיפרה שזו לא הפעם הראשונה שהיא נתקלת באורח שהגיע אליהם בטעות.