חברת אל על הודיעה אמש (יום ג') כי תעניק במתנה (למעט תשלום מסי נמל) עשרות אלפי כרטיסי טיסה למגוון יעדים באירופה למילואימניקים ששירתו לפחות 30 ימים מאז פרוץ המלחמה.
2 צפייה בגלריה
מטוס דרימליינר של אל על
מטוס דרימליינר של אל על
מטוס דרימליינר של אל על
(צילום: shutterstock)
בהודעה שפרסמה החברה נכתב כי השווי הכולל של הכרטיסים שיוענקו עומד על עשרות מיליוני שקלים. "מימוש ההטבה יתאפשר לחברי מועדון הנוסע המתמיד ולמצטרפים חדשים (הרישום בחינם דרך אתר אל על)", נכתב. "ההרשמה להטבה תהיה פתוחה באמצעות טופס דיגיטלי באתר אל על בלבד, החל מהיום בשעה 20:00 (בכפוף לתנאי ההטבה באתר).
"בחינת זכאות המשרתים להטבה תתבצע באמצעות צירוף טופס 3010 או טופס שירות מילואים פעיל למשרתי המילואים וצילום חוגר או תעודת קבע למשרתי הסדיר. לאחר קבלת קוד הקופון, ניתן יהיה לממש את ההטבה בהזמנת כרטיסי טיסה באתר אל על או באמצעות סוכני הנסיעות. נדגיש כי הרישום יתבצע באופן דיגיטלי באתר אל על בלבד, ואין ביכולת נציגי מוקד שירות הלקוחות לסייע בהוצאת קוד קופון. "בנוסף, כלל משרתי צה"ל יקבלו קדימות בשלב העלייה למטוס, ומנהלי השירות בטיסה יכירו תודה על פועלם בכריזה ייעודית בתחילת כל טיסה".
אמש, כשעה לאחר שדבר המבצע פורסם, אזל מלאי הכרטיסים ליום שלישי. מאל על נמסר: "עשרות אלפי זכאים נכנסו לאתר אל על עם עליית ההטבה לאוויר, עשרת אלפים הראשונים להירשם יקבלו את כרטיס המתנה. לאור הביקוש הרב, מלאי נוסף של אלפי כרטיסים ייפתח ביום רביעי בשעה 16:00. מלאי נוסף של אלפי כרטיסים יעלה לרשות הזכאים להטבה ביום חמישי בשעה 16:00".
מענק הכרטיסים למילואימניקים הוא חלק מקמפיין חדש שאל על השיקה ביום ראשון תחת המסר "טסים עם הדגל". מהחברה נמסר כי "במסגרת התגייסותה של החברה כשותפה מלאה של מטה משפחות החטופים, יתרמו 15% משלטי החוצות שרכשה במסגרת הקמפיין, לשימושו המלא של המטה.
נדב חנין, סמנכ"ל שיווק, דיגיטל ותקשורת באל על, אמר כי החברה היא "חלק בלתי נפרד מהסיפור הישראלי במלחמה, ולקחה חלק משמעותי במאמץ הלאומי. מאז 7 באוקטובר, החברה סייעה לאלפי משרתי מילואים לחזור לארץ, וממשיכה לסייע כשותפה של מטה משפחות החטופים".

החברות הזרות ממשיכות לחזור

חברת התעופה ההולנדית KLM מתכננת לחדש את טיסותיה בין אמסטרדם לתל אביב החל מ-1 באפריל ועד 19 במאי 2024 עם טיסה יומית במטוס מדגם בואינג 737-900. הטיסות לישראל יכללו עצירת ביניים ללרנקה שבה יוחלפו אנשי צוות שאינם מוכנים להגיע לישראל.
2 צפייה בגלריה
מטוס של חברת KLM
מטוס של חברת KLM
מטוס של חברת KLM - בקרוב שוב בנתב"ג
(צילום: shutterstock)
חברת אייר פראנס הודיעה על הגדלת תדירות הטיסות בקו תל אביב-פריז. עד ל-1 במרץ יבוצעו ארבע טיסות שבועיות בקו, והחל מ-3 במרץ יבוצעו חמש טיסות שבועיות בין תל אביב לבירה הצרפתית. אלון נטע, המנהל המסחרי של קבוצת אייר פראנס KLM בישראל, מסר כי "לאור הביקושים ההולכים וגדלים, הן בתנועה העסקית והן בתנועה התיירותית לצרפת, החלטנו על העלאת תדירות הטיסות לצרפת במטוס האיירבוס A350-900 המשדרג משמעותית את חווית הטיסה. מחיר כרטיס הלוך ושוב: החל מ-519 דולר.
קבוצת הענק לופטהנזה, הכוללת את לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס וסוויס, תגדיל את תדירות הטיסות לישראל וממנה החל מ-1 במרץ. בהודעת הקבוצה נמסר כי מדובר בגידול של 50% בפעילות חברות הקבוצה. בקו פרנקפורט-תל אביב יופעלו שבע טיסות שבועיותעם חברת לופטהנזה. בקו מינכן-תל אביב יופעלו שבע טיסות שבועיות עם חברת לופטהנזה ובקו וינה-תל אביב יופעלו עשר טיסות שבועיות עם חברת אוסטריאן איירליינס.
סייפרוס איירווייז, חברת התעופה הלאומית של קפריסין, הודיעה היום על חידוש קו הטיסות שלה בין לרנקה לתל אביב. הטיסות יחודשו החל מ-2 במרץ בתדירות של שלוש טיסות שבועיות. טאסוס מייקל, מנכ"ל סייפרוס איירווייז, אמר כי "חידוש הטיסות בקו נעשה לאחר דיונים ממושכים הנוגעים לבטיחות המטוסים, צוותי האוויר והנוסעים ועל בסיס מחויבותנו לחיבור בין קפריסין לישראל, למרות האתגרים האזוריים".
חברת הלואו-קוסט FlyOne ממולדובה תפעיל קו מתל אביב לקישינב החל מ-25 בפברואר. החברה תפעיל בשלב הראשון שתי טיסות שבועיות והחל מחודש אפריל תוסיף טיסה שבועית שלישית.
פורסם לראשונה: 19:30, 20.02.24