חברת התעופה ההודית אייר אינדיה הודיעה כי תשוב לטוס לישראל החל מ-3 במרץ, זאת לאחר שכמו מרבית חברות התעופה בעולם הפסיקה לטוס לנתב"ג לאחר פרוץ המלחמה.
2 צפייה בגלריה
מטוס של חברת אייר אינדיה
מטוס של חברת אייר אינדיה
מטוס של חברת אייר אינדיה
(צילום: shutterstock)
בהודעה ששלחה אייר אינדיה לסוכני הנסיעות נכתב כי הטיסות תתקיימנה בשלב הראשון בימי ראשון, שלישי וחמישי ויעברו בנתיב הקצר מעל סעודיה.
אל על אינה מפעילה טיסות ישירות להודו, ולכן אייר אינדיה תהיה החברה היחידה שתבצע טיסות ישירות בקו זה.
יניב לניס, מייסד אתר "טיסות סודיות", אמר בשיחה עם ynet כי חזרתה של אייר אינדיה תאפשר לצרכן הישראלי אפשרות זולה ונוחה נוספת לטיסות מישראל למזרח הרחוק. במנוע החיפוש של 'טיסות סודיות' איתרנו טיסות להודו החל מ-308 דולר לטיסות הלוך חזור למומבאי, או לדלהי החל מ-415 דולר, כולל כבודה. בנוסף, מצאנו טיסות אטרקטיביות באייר אינדיה לסינגפור, דרך דלהי, במגוון רחב של תאריכים ב-529 דולר.
לניס הוסיף כי "אייר אינדיה מתכננת לטוס דרך המרחב האווירי של עומאן וסעודיה בזמן טיסה מקוצר של 5:30 שעות מתל אביב לדלהי. נזכיר כי המרחב העומאני נסגר באוקטובר בפני חברות תעופה ישראליות בעקבות הלחימה".
2 צפייה בגלריה
הטאג' מהאל
הטאג' מהאל
הטאג' מהאל, בקרוב תוכלו לבקר בטיסה ישירה
(צילום: shutterstock)

ארקיע חוזרת ללונדון

חברת התעופה ארקיע הודיעה הבוקר (יום ב') על חידוש הטיסות ללונדון. הטיסות יופעלו לנמלי התעופה לוטון והית'רו במהלך החודשים פברואר ומרץ, פעמיים בשבוע בימי שני ובימים רביעי וחמישי לסירוגין. המחיר: החל מ-439 דולר לכרטיס הלוך ושוב.
מייק חומצאני, סמנכ"ל המסחר של החברה, מסר כי "ארקיע ממשיכה להרחיב את לוח הטיסות כמענה לדרישה ההולכת וגוברת של קהל לקוחותינו לצאת להתרעננות בחו"ל למרות המצב. לונדון היא תמיד יעד אהוב על ישראל גם בימים אלו".

עוד חברות חוזרות, ונתב"ג מתעורר

במהלך חודש ינואר נתב"ג החל לשוב להתעורר לחיים בהדרגה, זאת בעקבות חזרתן לפעילות בישראל של חברות לופטהנזה, סוויס, אג'יאן איירליינס, אוסטריאן איירליינס, אייר פראנס וטרום הרומנית. כמו כן, חברות הלואו-קוסט וויז אייר וריינאייר שבות החודש לפעול בישראל באופן חלקי. גם החברות בלו בירד, סמארט ווינגס, טוס איירווייז, ITA ולוט פוליש איירליינס הודיעו על חידוש טיסותיהן לישראל.
החברות הללו חוברות לחברות פליי דובאי, רד ווינגס, אזימוט, אתיופיאן, אייר זינה, איתיחאד איירווייז, הייסקאי, אוזבקיסטן איירווייז והיינאן איירליינס.
היום (ב') יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-24,900 נוסעים ב-152 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. סך הכל יצאו היום כ-11,300 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל כ-13,600 נוסעים.