3 צפייה בגלריה
מלון לה מרידיאן
מלון לה מרידיאן
בדרך לבנגקוק עוצרים באמירויות ובחינם? מלון לה מרידיאן אבו דאבי
(מתוך אתר המלון)
נלחמים על הנוסע הישראלי: עולם התיירות והתעופה מתחיל להראות סימנים של התאוששות מהמשבר העמוק שפגע בו. אנחנו אומנם עוד לא במצב שהיינו בו לפני פרוץ מגפת הקורונה, מבחינת היקף הפעילות וכמות האנשים שטסים, אבל העולם בהחלט מתקרב לשם בצעדי גדולים וזהירים. ועם תחילת החזרה לשמיים, מגיעים המבצעים השווים והמעניינים עבור הנוסעים שרק רוצים לטוס ולנשום קצת אוויר בחו"ל.
איתיחאד אירווייז, מציעה מלון בחינם באבו דאבי למי שיטוס איתם בקונקשן למזרח הרחוק. עם פתיחתה של בנגקוק לנוסעים מישראל יוצאת חברת התעופה מאבו דאבי בהצעה שנועדה למשוך אליה את הנוסעים הישראלים.

מלון ושירותי הסעה בחינם באבו דאבי ולדובאי

מ-10.2 ועד 19.2 כל הרוכש כרטיס טיסה לבנגקוק החל מ- 390 דולר או לפוקט החל מ-530 דולר (יציאה עד סוף מאי), יוכל ליהנות משני לילות חינם באבו דאבי במלונות ברמת שלושה וארבעה כוכבים במסגרת התוכנית STOP OVER Abu Dhabi.
כחלק ממחיר כרטיס הטיסה יוכלו הנוסעים מישראל להנות משרות הסעות חינם משדה"ת למלון באבו דאבי ומשירותי הסעה חינם ממרכז אבו דאבי ל-Mazaya Centre, הממוקם בלב דובאי וקרוב לאטרקציות המרכזיות בעיר. נוסעי מחלקת תיירים באיתיחאד יעשו את הדרך לדובאי שנמשכת כ-70 דקות באוטובוס תיירים מהודר ואילו נוסעי מחלקת עסקים יוכלו להגיע לשם בהסעה פרטית שתספק להם חברת התעופה.
3 צפייה בגלריה
מלון נובוטל
מלון נובוטל
אחד מהמלונות ברשימה: מלון נובוטל אבו דאבי
(מתוך אתר המלון)
רן פולק, מנהל נציגות איתיחאד אירוייז בישראל מסר כי "עם פתיחתה של בנגקוק לישראלים ומתוך כוונה ליצור יתרון תחרותי מובהק על פני המתחרים, קיבלנו החלטה לשמור על מדיניות התמחור האגרסיבית ולאפשר לטסים ליהנות מחבילת תיירות מושלמת הכוללת לינה באבו דאבי והסעות חינם לאבו דאבי, לשדה התעופה ולדובאי".
יש לציין כי את ההטבה הזאת הנוסעים מקבלים בהלוך או בחזור רק ברכישת כרטיס טיסה לאבו דאבי וכרטיס טיסה מאבו דאבי ליעד ההמשך וכרטיס טיסה מהיעד הסופי ישירות לת"א. אחר רכישת הכרטיס וכרטוסו - נכנסים ללינק ובו ניתן להזמין את המלון המבוקש (מתוך רשימה) על ידי הכנסת מספר ההזמנה ומספר הכרטיס. בתום התהליך הנוסע יקבל שובר הזמנה למלון.
רשימת מלונות במבצע
רשימת מלונות במבצע
מועדי טיסה לבנגקוק במחיר מוזל: יציאה ב- 20.2 חזרה 9.3, יציאה ב- 10.3 חזרה 19.3, יציאה ב3.4 חזרה 26.4, יציאה ב19.5 חזרה ב– 28.5, יציאה ב19.5 חזרה ב– 31.5, יציאה ב-22.5 חזרה 31.5 ועוד.

טיסה למילאנו ב-18 שקל

וויזאייר פרסמה אמש (יום ד') מבצע למהירי החלטה, כרטיס טיסה בחמישה אירו בלבד למגוון יעדים באירופה. המבצע אומנם היה ליום אחד בלבד אך המבצעים שהחברה מציעה נמשכים גם השבוע ומעבר לו. בתוך כך, היום למשל באתר החברה יוצעים למכירה 1.5 מיליון כרטיסים בהנחה של 20%. בהמשך החודש החברה צפויה לפרסם עוד מבצעים נוספים כדי למשוך את הנוסע הישראלי לקנות דרכם.
3 צפייה בגלריה
מבצע וויזאייר 18 שקלים למילאנו
מבצע וויזאייר 18 שקלים למילאנו
מבצע וויזאייר: 18 שקלים למילאנו במרץ
(מתוך אתר החברה)
בתוך כך מצאנו טיסה למילאנו במרץ הקרוב בעלות של 18 שקלים לכיוון מנתב"ג לשדה מאלפנסה בעיר הצפון איטלקית. המחיר כמובן לא כולל הושבה, כבודה ופרמטרים נוספים. מנציגות החברה בארץ נמסר ל-ynet כי "המבצעים שיגיעו בימים הקרובים יהיו שווים גם כן".