הטיסה הסתיימה בעוגמת נפש: אבנר מולה, קטוע רגל, נחת בשבוע שעבר בנתב"ג לאחר חופשה בטורקיה וגילה שלא הכינו עבורו כיסא גלגלים מיוחד ולכן הוא לא יכול לצאת מהמטוס. הוא נותר בכיסאו גם כשהמנקים כבר כמעט סיימו לנקות את תא הנוסעים – ואז החליט שהוא יוצא בזחילה.
"הרגשתי השפלה", סיפר הבוקר (יום ב') בשיחה עם אולפן ynet, "חשתי עוגמת נפש, הצוות הסתכל עליי, אני בדרך כלל משתדל לא להיעזר באנשים, אבל פה לא הייתה לי ברירה, מה אני יכול להגיד, כאבתי את כאבי עם הפנים למטה מהבושה עצמה".
מולה טס בחברת אנאדולוג'ט, חברת בת של טורקיש איירליינס. לרוב, הטיסות של חברה זו מבוצעות על ידי צוותים של טורקיש איירליינס, אך לא תמיד. מבחינת הנהלים מולה נחשב "נוסע נעזר", ולכן חברת התעופה צריכה להודיע מראש לחברת שירותי הקרקע כי יש במטוס נוסע שזקוק לסיוע.
"בנחיתה אני ממתין בדרך כלל", סיפר מולה, "אני צריך לחכות עד ליציאת כל הנוסעים ואז לוקחים אותי עם כיסא גלגלים צר מתוך המטוס החוצה לקלנועית".


ומה השתבש הפעם? "הגיע הבחור, אדם נחמד, אמר לי שהוא מצטער, אבל נשבר להם כיסא אחד מתוך שש כיסאות גלגלים צרים, אמרתי לו, 'בסדר, אתה רוצה שאמתין?', הוא אמר לי, 'לא, אני רוצה שתקום ונעזור לך שתלך'. אמרתי לו, 'ידידי הנחמד, אני קטוע רגל כמעט עד הסוף, איך אתה רוצה שאלך?'.
"אז האיש הנחמד התחיל להתווכח עם צוות המטוס שם שלא היו מוכנים או שאמרו לו שאין להם כיסא צר, ביקשו שאצעד עד ליציאה מהמטוס כי הכיסא גלגלים שכן היה היה רגיל ולא צר. המתנתי שם הרבה זמן, כבר שאבו את כל המטוס, המטוס כמעט היה מוכן לטיסה הבאה ואני עדיין שם, בסוף התייאשתי, ישבתי על הרצפה והתחלתי לזחול מתוך המטוס. בשארית כוחותיי הגעתי עד בערך אמצע השרוול, ואז נזכרו להביא לי גם את הקלנועית לפחות".
מולה הוסיף וסיפר: "כשהתחלתי לזחול אז הגיע איזשהו קב"ט והתחיל לכעוס עליהם, ועל הבחור עצמו, שמעתי אותו אומר בקשר שזו בושה, אבל לפחות קיבלתי את הקלנועית".
מחברת לאופר, אשר מטפלת בנושאי השינוע בנתב"ג, נמסר ל-ynet: "אנו מצרים ומתנצלים בפני מר מולה על החוויה הקשה שנאלץ לעבור ונמצאים בקשר ישיר עם חברת התעופה שהטיסה אותו, על מנת לחקור את השתלשלות העניינים ולוודא שמקרים דומים לא יישנו בעתיד".
בנוסף, מרשות שדות התעופה נמסר כי "על חברת שירותי הקרקע (לאופר) יושת קנס כספי ובכל מקרה החברה תזומן לשימוע".
חרף ניסיונות ynet לא ניתן היה להשיג את תגובת אנאדולוג'ט וטורקיש איירליינס עד לפרסום הכתבה.
השתתפו בהכנת הידיעה רועי רובינשטיין ושירי הדר.