7 צפייה בגלריה
חוף הים בפורט-לודרדייל
חוף הים בפורט-לודרדייל
חוף הים בפורט-לודרדייל
(צילום: shutterstock)
אל על הודיעה היום (ד') כי ב-13 בספטמבר תשיק קו טיסות עונתי חדש לפורט לודרדייל, עיר בפלורידה שבארצות הברית, השוכנת כ-40 ק"מ צפונית למיאמי. הטיסות יופעלו בתאריכים נבחרים בחודשים ספטמבר-אוקטובר. החל מאפריל 2024 צפוי לפעול קו טיסות קבוע ליעד זה.
כמו כן, לצד השירות החדש לפורט לודרדייל, אל על תגדיל החל מ-25 במאי את מספר הטיסות הישירות למיאמי מחמש לשש טיסות בשבוע. שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, אמר כי "עם התרחבות תדירות הטיסות למיאמי תפעיל אל על למעלה מ-40 טיסות שבועיות לארה"ב".

גם סאן דור תפעיל קו לאיסטנבול

חברת סאן דור, מקבוצת אל על, הכריזה היום (ג') על פתיחת קו ישיר לאיסטנבול אחרי הפסקה של 16 שנה. הקו יחל לפעול ב-30 במרץ ויכלול ארבע טיסות שבועויות בימים ראשון, שני, חמישי ושישי. הטיסות יופעלו על 27 באוקטובר. מכירת הכרטיסים תחל היום. מחיר השקה לכרטיס הלוך ושוב במחלקת תיירים, לא כולל כבודה והושבה, יעמוד על 199 דולר.
7 צפייה בגלריה
איסטנבול
איסטנבול
איסטנבול - החברות הישראלית בדרך
(צילום: shutterstock)
סאן דור תפעיל את הטיסות במטוסי ה-739 של אל על שכוללים גם מושבי מחלקת עסקים. מנכ"לית אל על דינה בן טל-גננסיה אמרה כי היא מקווה שהחברה תתרחב לנתיבים נוספים בתוך טורקיה. סאן דור תצטרף לישראייר שביום חמישי תחגוג טיסת בכורה בקו החדש לאיסטנבול. בהמשך החודש, ב-26 בפברואר, תחל גם ארקיע להפעיל טיסות ליעד הטורקי.

בלו בירד איירווייז תפעיל קווים לפראג ולבודפשט

חברת התעופה היוונית, בלו בירד איירווייז, תפעיל החל מראשית חודש מרץ שלוש טיסות שבועיות לפראג ולבודפשט. הטיסות יופעלו בימים ראשון, שלישי וחמישי. ניתן להזמין כרטיסים באתר ההזמנות של החברה במחירי השקה של החל מ-179 אירו לטיסות הלוך-חזור, או 89 אירו לכיוון אחד. לא כולל מזוודות.
7 צפייה בגלריה
פראג
פראג
פראג
(צילום: shutterstock)

החל מאפריל: טיסות ישירות לעיירת הנופש פישטני שבסלובקיה

לשכת התיירות של טרנבה הסלובקית וחברת התיירות OVERSEAS (מקבוצת ג'נסיס) חתמו על הסכם להפעלת טיסות ישירות לפישטני, עיר נופש במערב סלובקיה. ב-18 באפריל, לראשונה, יפתח קו טיסות ישיר שיחבר את תל אביב לשדה התעופה הבינלאומי בעיר הנופש שבמחוז טרנבה אשר ידועה במתחמי הספא גדולים שבה. בהודעה שנמסרה לתקשורת נכתב כי "הריזורטים והמלונות מציעים גם חוויה לכל המשפחה ובחודשי הקיץ הנופשים יכולים ליהנות מטיולים באזור, ספורט אתגרי, אירועי תרבות ופארקי מים. מחוז טרנבה בסלובקיה עשיר ביקבים ובכפרים ציוריים". מחיר כרטיס טיסה: החל מ-395 דולר לאדם, כולל מזוודה עד 20 ק"ג וטרולי עד 8 ק"ג. ניתן לרכוש גם חבילות נופש של שבוע במחירים של החל מ-819 אירו על בסיס לינה וארוחת בוקר, או על בסיס הכל כלול במחיר של החל מ-999 אירו לאדם.
7 צפייה בגלריה
פישטני, סלובקיה
פישטני, סלובקיה
פישטני, סלובקיה
(צילום: shutterstock)

יעד חדש ביוון

אשת טורס הודיעה כי תפעיל טיסות ישירות לנמל התעופה ארקסוס שבחצי האי פלופונס ביוון. החל מ-7 במאי תפעיל חברת התיירות שתי טיסות שבועיות בימים ראשון וחמישי באמצעות חברת סאן דור. בחודשים יולי-אוגוסט תתווסף טיסה שבועית נוספת בימי שלישי.
7 צפייה בגלריה
הפולופונס
הפולופונס
מריזורט ועד מבנים היסטוריים - יש הכול מהכול. הפולופונס
(צילום: Shutterstock)
המחיר לטיסות ישירות הלוך ושוב, כולל כבודה – החל מ-399 דולר. חבילות נופש של שלושה לילות במלון ברמה של חמישה כוכבים עם פארק מים יעלו החל מ-549 דולר לאדם בהרכב של זוג עם שני ילדים.

עוד קונקשנים לטאפ אייר פורטוגל

חברת התעופה טאפ אייר פורטוגל הודיעה כי היא מרחיבה את פעילותה בישראל, והחל מהקיץ תפעיל טיסה יומית בקו תל אביב-ליסבון. בטאפ מציעים מגוון טיסות המשך ליעדים ביבשת אמריקה. "הבשורה העיקרית תהיה חיבור מצוין של חמש טיסות שבועיות מתל אביב לקנקון שבמקסיקו", נמסר בהודעת החברה. "חברת התעופה תציע מגוון טיסות שבועיות לחמש ערים נוספות בארה"ב: בוסטון פעמיים ביום, מיאמי ווושינגטון עשר פעמים בשבוע, שיקגו וסן פרנסיסקו חמש פעמים בשבוע. גם מספר הטיסות לברזיל יוגדל: לסאו פאולו יופעלו 20 טיסות בשבוע, ריו דה ז'ניירו 10 טיסות בשבוע ועוד תשעה יעדים בברזיל במגוון תדירויות, כמו גם שלוש טיסות שבועיות לקראקס בירת ונצואלה".
7 צפייה בגלריה
ליסבון
ליסבון
בדרך לאמריקה עוצרים בליסבון
(צילום: shutterstock)

וירג'ין אטלנטיק מוסיפה טיסה יומית ללונדון

וירג'ין אטלנטיק הודיעה כי היא תפעיל את קו ת"א-לונדון במתכונת דו-יומית. החברה, שמציינת שלוש שנות פעילות בישראל, הודיעה על הוספת טיסה יומית שתהיה זמינה החל מה-26 במרץ. עם יישום המהלך תפעיל החברה 14 טיסות שבועיות ישירות בין ת"א לנמל התעופה הית'רו והיצע המושבים שלה יעמוד על 150 אלף בשנה.
בהודעת החברה נמסר כי "המהלך מכוון בעיקר לאותם ישראלים שמחפשים טיסות המשך ליעדים בצפון אמריקה החל מניו יורק ועד סן פרנסיסקו עם זמני המתנה נוחים במיוחד וזאת באמצעות שימוש בעוצמה של הברית הטראנס אטלנטית עם דלתא".

לא רק טוקיו: קתאי פסיפיק מכוונת לעוד יעדים ביפן

חברת קתאי פסיפיק הודיעה היום כי היא מציעה טיסות מנמל התעופה בן גוריון למגוון ערים מבוקשות ביפן. בחברה ציינו כי נוסעים יוכלו לטוס ולנחות ביעד אחד ולחזור לישראל מיעד אחר. קתאי פסיפיק מגיעה לטוקיו, פוקואוקה, אוסקה וסאפורו. בנוסף, יכולים הנוסעים לעצור גם בהונג קונג בדרך לטיול שלהם ביפן.
7 צפייה בגלריה
בואינג 777 של חברת קתאי פסיפיק
בואינג 777 של חברת קתאי פסיפיק
בואינג 777 של חברת קתאי פסיפיק
(צילום: shutterstock)
קתאי מפעילה טיסות סדירות לטוקיו בירת יפן, לשני שדות התעופה - נמל התעופה נריטה המשמש לטיסות הבינלאומיות ונמל התעופה הבינלאומי של טוקיו - האנדה. טיסות ליפן עם קתאי פסיפיק מתחילות מ-809 דולר במחלקת תיירים, ו-1,629 דולר במחלקת תיירים פרימיום.
בהכנת הכתבה השתתפה איריס ליפשיץ-קליגר
פורסם לראשונה: 14:46, 14.02.23