2 צפייה בגלריה
שדה נמל תעופה רמון
שדה נמל תעופה רמון
שדה נמל תעופה רמון
(צילום: shutterstock)
מהערבה הדרומית לעיר הטורקית התוססת: חברת ישראייר תפעיל החל מ-17 ביוני טיסות ישירות מנמל התעופה רמון לאיסטנבול. זו תהיה הפעם הראשונה שיצאו טיסות משדה רמון לעיר הטורקית. הקו יכלול שתי טיסות בשבוע בימים שני ושבת.
מחברת ישראייר נמסר כי מחיר כרטיס הלוך ושוב לטורקיה מרמון יעלה החל מ-250 דולר, לא כולל שליחת מזוודה לבטן המטוס. בנוסף, תשווק החברה גם חבילות נופש לשני לילות במחיר שיתחיל ב-385 דולר לאדם.
הילה הרמולין רונן, סמנכ"לית שיווק ומכירות של ישראייר, אמרה כי "לאחר שעברנו להפעיל טיסות לרמון עם מטוסי איירבס 320, מתאפשר לנו להפעיל טיסות בינלאומיות מרמון. לאור הביקוש הגבוה ליעד החלטנו להפעיל טיסות לאיסטנבול מרמון ולתת גם אופציה לבחירה טיסה משולבת – המראה מרמון לאיסטנבול ונחיתה בחזרה בשדה התעופה בן גוריון, בימים ראשון וחמישי, כדי לאפשר לאלו שיבחרו לנפוש בסופי שבוע".
חברות תעופה ישראליות חזרו בחודשים האחרונים לטוס לטורקיה לאחר הפסקה ארוכה של 15 שנים. הטיסה הראשונה בחודש פברואר בוצעה על ידי ישראייר, אחריה הצטרפה ארקיע ובתחילת אפיל גם אל על השיקה באמצעות סאן דור קו טיסות ישיר לאיסטנבול.
2 צפייה בגלריה
איסטנבול
איסטנבול
איסטנבול ביום נאה
(צילום: shutterstock)
הקו מרמון לטורקיה יהווה תוספת משמעותית למבחר הטיסות שכבר קיים בשדה הדרומי למספר יעדים באירופה.
למי שבוחר להגיע לטוס משדה התעופה רמון יש כמה יתרונת. בשדה התעופה יש חניה בחינם לכל אורך השהות של הנוסעים בחו"ל, כמו כן הדרישה היא להתייצב רק שעתיים בלבד לפני ההמראה. בשדה פחות עמוס מאשר בנתב"ג, ובדרך כלל הטיסות ממנו זולות יותר, אם כי מעט יותר ארוכות מאלו שממריאות מנתב"ג.
בישראייר ובארקיע פועלים בימים אלה כדי להביא לפתיחת קווים ישירים לעיר הנופש הטורקית הפופולרית אנטליה. עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, אמר ל-ynet כי בחברה מחכים כעת לאישורים ביטחוניים כדי להתקדם עם השקת הקו.