6 צפייה בגלריה
שלג בחרמון, הבוקר
שלג בחרמון, הבוקר
שלג בחרמון, הבוקר
(צילום: אתר החרמון)
מלון הציידים, האורחן הכפרי הקרוב ביותר לאתר החרמון. המלון שנמצא במושב נווה אטי"ב למרגלות החרמון, במרחק של כ-20 דקות נסיעה מהאתר החרמון, מתהדר גם בנופים פנורמיים מרהיבים של העמק. תוכלו ללון שם באחת מדירות הסטודיו ולעשות על האש באחד ממתקני הברביקיו שבאזור הישיבה.

העלות לזוג בסופ"ש הקרוב, על בסיס לינה וארוחת בוקר היא 1,377 שקל ללילה. מחיר לזוג עם שני ילדים: 1,777 שקל ללילה. מבדיקה שערכנו אין כרגע הבדל בין מחירי אמצע השבוע לסוף השבוע.

אתר נוסף שנמצא למרגלות החרמון הוא כפר הנופש פנדה ריזורט & ספא, גם הוא במושב נווה אטי"ב. עלות לילה לזוג בסוף השבוע הקרוב: 2,409 שקל, כולל ארוחת בוקר. עלות לינה וארוחת בוקר לזוג עם שני ילדים: 2,724 שקל.
6 צפייה בגלריה
כפר הנופש פנדה ריזורט & ספא
כפר הנופש פנדה ריזורט & ספא
כפר הנופש פנדה ריזורט & ספא
(צילום: יח"צ)
בית הנופש נווה חרמון, מג'דל שמס. כ-15 דקות נסיעה מאתר החרמון. בית הנופש ממוזג וכולל שני חדרי שינה, סלון, מטבח וג'קוזי. מפל הבניאס נמצא במרחק של 17 ק"מ, ומבצר נמרוד נמצא במרחק של 9 ק"מ.
לילה לזוג: 770 שקל. לילה לזוג עם שני ילדים: 855 שקל.
מלון פסטורל, כפר בלום: כ-40 דקות נסיעה מהחרמון. באווירה רגועה עם מדשאות רחבות ידיים, עצים ופרחים, מלון פסטורל מציע לאורחיו בנוסף ל-193 הסוויטות והחדרים המעוצבים בסגנון טוסקני, גם ספא ברמה גובהה, מסעדה שמגישה ארוחות נהדרות, קמפוס כנסים ואירועים מפואר ומבחר של עשרות אטרקציות בקרבת מקום.
המחיר: 900 שקל לזוג ללילה באמצע שבוע, על בסיס לינה וארוחת בוקר. תוספת לילד בחדר הורים: 300 שקל.
6 צפייה בגלריה
מלון פסטורל
מלון פסטורל
מלון פסטורל ביום בהיר ונאה
(צילום: אסף רוזן)
מלון מרום גולן. שוכן באזור הררי שקט בצפון רמת הגולן, כ-40 דקות נסיעה מאתר החרמון. על הפרק: בקתות עץ סוויטות או חדרי אירוח במלון. המתחם כולל גנים גדולים, בריכה מקורה עונתית, חווה ואורוות, מגרשי ספורט וסופרמרקט.
לילה באמצע השבוע עולה 1,175 שקל לזוג, כולל ארוחת בוקר. זוג עם שני ילדים ישלם 1,763 שקל ללילה. בסוף השבוע המחיר מטפס ל-1,389 שקל לזוג או 2,500 שקל לזוג עם שני ילדים. כל החדרים תפוסים לסוף השבוע הקרוב.

כפר נופש תיירות עין זיוון. ממוקם בקיבוץ עין זיוון, כ-40 דקות נסיעה מהחרמון, סמוך להר אביטל שבצפון רמת הגולן. כל הבקתות מציעות סלון מרווח ופינת אוכל, מטבחון מאובזר וחדר שינה עם טלוויזיה. עוד על הפרק: בריכה תחת כיפת השמיים ומתקני ברביקיו בחצר.
לילה לזוג באמצע השבוע, כולל ארוחת בוקר צמחונית/טבעונית, עולה 632 שקל. זוג עם שני ילדים: 1,239 שקל ללילה. כרגע אין זמינות לחדרים בסופי השבוע הקרובים.

כפר הנופש נופי גונן, בקיבוץ גונן שלמרגלות רמת הגולן. כ-45 דקות נסיעה מאתר החרמון. על הפרק: בקתות, דירות וחדרי סטודיו עם נוף מרהיב לעמק החולה ולגליל העליון.
מחיר לסופ"ש הקרוב. 718 שקל ללילה לזוג, כולל ארוחת בוקר. זוג עם שני ילדים: 1,077 שקל ללילה. באמצע השבוע תשלמו 462 שקל לזוג ללילה עם ארוחת בוקר ו-692 ללילה עם ארוחת בוקר עבור זוג עם שני ילדים.
6 צפייה בגלריה
נופי גונן
נופי גונן
בקתה משפחתית בנופי גונן
(צילום: אסף רוזן)
מלון כפר גלעדי. כ-45 דקות נסיעה מאתר החרמון, ו-16 ק"מ ממפל הבניאס, המלון משקיף אל פסגת ההר המושלג. לילה באמצע השבוע עם ארוחת בוקר: 960 שקל לזוג, ו-1,449 שקל לזוג עם שני ילדים. לא נותרו חדרים פנויים בסוף השבוע הקרוב.
צימר החן בירוק, קיבוץ אל רום. מרחק של כ-25 דקות נסיעה מאתר החרמון. הצימר יכול להכיל זוג עם שלושה ילדים.
6 צפייה בגלריה
צימר החן בירוק, קיבוץ אל רום
צימר החן בירוק, קיבוץ אל רום
צימר החן בירוק, קיבוץ אל רום
(צילום: מירית פטילון)
מחיר לזוג ללילה באמצע השבוע: 790 שקל. מחיר לזוג ללילה בסוף השבוע: 890 שקל.
תוספת לילד ללילה: 50 שקל. תוספת לארוחת בוקר - 60 שקל למבוגרים ולילדים מעל גיל 11, 40 שקל לילדים מתחת לגיל 11. ניתן להזמין גם ארוחת ערב.
מלון מטיילים ארץ דפנה. המלון שוכן בקיבוץ דפנה, כ-40 דקות נסיעה מאתר החרמון, וטובל בנופי הגליל העליון של עמק החולה ורמת הגולן. מחלונות החדרים נשקפים עצי פקאן, אגוז מלך וכרי דשא מטופחים, ונחל דן שזרמו חולף בין עצים עתיקים.
מחיר: 1,000 שקל לזוג ללילה בסוף שבוע. כל ילד תוספת של 150 שקל.

זה מה שצריך לדעת על החרמון

אתר החרמון הוא אתר הסקי והשלג היחיד במדינת ישראל. האתר מציע מגוון מסלולי גלישה להנאתם של חובבי הסקי והסנובורד בכל הרמות, החל מגולשים מתחילים ועד גולשים מתקדמים. האתר משתרע על שטח של כ-2,434 דונם, בגובה של 1,600 עד 2,040 מטר מעל פני הים, ומציע, בנוסף לסקי, מגוון אטרקציות לילדים בחורף ובקיץ.
באתר קיימים תשעה רכבלים, מעליות וטי-ברים לשימוש הגולשים, בית ספר לסקי לגולשים מתחילים ולגולשים מתקדמים, וחנות למכירת ציוד וביגוד סקי. לאחרונה מתקן ה-skyride ("אטרקציית הריחוף הראשונה מסוגה בישראל") התחדש בטכנולוגיית מציאות מדומה. עלייה מגיל 6, מחיר: 40 שקל.
כמה תעלה כניסה לאתר החרמון כאשר הוא ייפתח למבקרים? 36 שקל לילדים מגיל 3 עד 12, ו-42 שקל למבוגר.
6 צפייה בגלריה
שלג נערם באתר החרמון
שלג נערם באתר החרמון
שלג נערם באתר החרמון
(צילום: אתר החרמון)
שכירת מזחלת אקסטרים או שלג (מגיל 3): 40 שקל.
עלייה ברכבל: 54 שקל או כרטיס משולב של כניסה ורכבל ב-87 שקל למבקר.
ויש גם חבילה שכוללת דמי כניסה, עליה ברכבל ואקסטרים - מזחלת אקסטרים או מזחלת שלג או כניסה לסקיריידר, תלוי בגיל הילד, בעלות של 115 שקל לאדם.
שעות פתיחה של אתר החרמון : 08:00–16:00. כניסת רכבים עד השעה 15:00.
פורסם לראשונה: 10:00, 23.12.21