היכלי ההחלקה על הקרח

בפנים חום אימים אבל כאן בפנים קר. קר מאוד. אלו הם היכלי ההחלקה על הקרח שיודעים רק עונה אחת כל השנה ובימי החום האלו הם למעשה איים של שפיות.
"אין ספק שהחלקה על הקרח במתחם סגור וקריר היא אופציה נפלאה לבילוי משפחתי בימי השרב הכבד. אנו צופים עומס של מבקרים, החל מהיום (יום ב') ובימים הקרובים. כבר עכשיו רואים את ההסתערות על רכישת הכרטיסים באתר הבית. לקראת גל החום - אנו מכינים את הקרח ומחכים לכולם", אומרת ולריה גלוסשטיין, אחראית משמרת בהיכל הקרח אייס פיקס פארק פרס בחולון.
2 צפייה בגלריה
מתחם Ice Peaks, חולון
מתחם Ice Peaks, חולון
קפיצה קטנה לאירופה המושלגת - בחולון
(Ice Peaks)
ולאדי דרוגוביצקי, מדריך בהיכל הקרח באר שבע מוסיף: "אנו מצפים לגל תיירים בקרב תושבי הדרום, בעקבות גל החום שפוקד את כל המדינה בכלל ואת הדרום בפרט. התושבים באזור וכל מי שורצה להגיע יכולים ליהנות מבילוי באטרקציה קרה מאוד ומצננת בהחלט. אפילו מומלץ להתלבש היטב כשמגיעים להחליק על הקרח. מומלץ גם להזמין מראש מקומות באתר לאור הביקוש הגדול שצפוי בימים הקרובים".
מחירי ההצטננות בקרח:
"היכל הקרח חולון" - מחיר כניסה למשטח ההחלקה 75 שקלים. מחיר כניסה לחדר שלג 45 שקלים.
"הכיל הקרח באר שבע" - כניסה למשטח החלקה תעלה 60 שקלים ולחדר שלג 40 שקלים.
"החלקה על הקרח" בקניון "אייס מול" אילת - 87 שקלים ליחיד.
"מרכז קנדה" במטולה - 70 שקלים.

פארקי המים

בישראל יש שמונה מקומות שניתן להגדירם כפארקי מים. החל מ"חוף גיא" בטבריה, דרך "שונית" בקיבוץ נווה ים שליד חיפה, פארק "שפיים" המפורסם על כביש החוף וה"מימדיון" בתל אביב, ועד לפארק המים היחסית בקיבוץ אילות שבכניסה לאילת והוא "יו ספלאש", השייך למלון "יו ספלאש ריזורט" של פתאל.
2 צפייה בגלריה
פארק המים הגדול בישראל - צפי ל-4,000 איש בימי השרב הכבד
פארק המים הגדול בישראל - צפי ל-4,000 איש בימי השרב הכבד
פארק המים הגדול בישראל - צפי ל-4,000 איש בימי השרב הכבד
(ימית 2000)
אך פארק המים הגדול ביותר הוא "ימית 2000 ספארק המים" בחולון. בחודשי הקיץ מבקרים בו כ-2,000 איש ביום. בימי חמסין קיצוניים כמו היום ומחר הצפי הוא ל-4,000 מבקרים. בתהאם לכך צוותי הפארק, ניקיון, אבטחה ושירות מתוגברים בהתאם.
המציל, ולדמיר גורביץ, שעובד במקום מספר כי "הפארק מציע 26 מגלשות מכל הסוגים לכל הגילים. היו ומחר הם ימי חמסין ואנחנו צופים לגל מבקרים שירצה לברוח מהחום ולהתרענן בפארק במים מצננים במיוחד".
המחירים:
"ימית 2000" - המחיר הוא החל מ-70 שקלים לכרטיס. ניתן לרכוש במחירים מוזלים דרך ועדי עובדים ומועדוני לקוחות או חברות האשראי המסבסדות את הרכישה.
"מימדיון" - המחיר ליחיד מעל גיל שנתיים הוא 142 שקלים.
"חוף גיא" - 109 שקלים באתר או 124 שקלים במקום.
"שונית" בנווה ים - המחיר הוא 80 שקלים ליחיד מעל גיל שנתיים.
"יו ספלאש" ליד אילת - נסגרה הכניסה בימים הקרובים מאחר שהפארק בתפוסה מלאה.
פארק "גני חוגה" בפארק המעיינות - 46 שקלים ליחיד לכניסה יומית או 88 שקלים לכניסה הכוללת לינה במתח הקמפינג ויום בפארק המים.
"אקווה כיף" בטבריה - כניסת יחיד ל-45 דקות עולה 65 שקלים.
"שפיים" - מחיר כרטיס ליחיד 139 שקלים.
בנוסף, לאלו יש את מתחם "לייק טי אל וי" (LAKE TLV) שאותו סיקרנו אתמול בפינת "אטרקציה ביום". מדובר באגם בדרום תל אביב שבו ניתן לגלוש על המים במספר דרכים, כולל שיעורים והדרכה פרטנית או בקבוצות.
אין במקום מתקני מים בדומה לפארקי המים שכאן ברשימה, אך הוא לחלוטין יכול להוות אטרקציה רטובה ומרעננת לימים אלו. עם זאת, גם לא זולה.
המחיר לשעה ראשונה באגם הוא 110 שקלים וזה כולל הדרכה וציוד, לשעתיים תשלמו 170 שקלים כשכל שעה נוספת עולה 60 שקלים.
אם תרצו לקבל שיעור פרטי של שעה עם מדריך המחיר הוא 250 שקלים.