חברת התעופה ארקיע הודיעה היום (ד') על הרחבת מגוון היעדים שלה לחופשות האביב והקיץ. הרשימה המלאה כוללת את 27 היעדים הבאים: אמסטרדם, בוקרשט, בטומי, בלגרד, ברלין, ברצלונה, זלצבורג, טביליסי, טייוט (מונטנגרו), לרנקה, פאפוס, פודגוריצה (מונטנגרו), פראג, קישינב, קלן, רומא, אתונה, כרתים, מיקונוס, פרבזה, קוס, קורפו, רודוס, דובאי, זנזיבר, סיישל, קולומבו (סרי לנקה).
לרשימת היעדים עם מועדי הטיסות - הקליקו
3 צפייה בגלריה
מטוס אמבראר 195 של חברת ארקיע
מטוס אמבראר 195 של חברת ארקיע
מטוס אמבראר 195 של חברת ארקיע
(צילום: shutterstock)
"עם ההיערכות לחופשות האביב-קיץ ומלבד לוח הטיסות המגוון, כדאי לדעת את נתון נוסף וחשוב", נמסר בהודעת החברה. "ארקיע היא חברת התעופה הישראלית היחידה המאפשרת לנופשים לטוס שבעה ימים בשבוע, גם בשבת".
מנכ"ל ארקיע עוז ברלוביץ מסר כי "שמנו לב לצורך הגובר של הישראלים להתאוורר באמצעות נופש קרוב וקצר. ארקיע מציעה חבילות נופש להמון יעדים שונים. מטיילים יכולים לבחור את היעד הנכון להם, לבחור חבילת נופש, בין אם מדובר בטיול מאורגן או בטיסה ישירה ולהתחיל לחקור את העולם".
3 צפייה בגלריה
סיישל - ברשימת היעדים
סיישל - ברשימת היעדים
סיישל - ברשימת היעדים
(צילום: Shutterstock)

קו ישיר לעיירת מרחצאות צ'כית

בשורה לחובבי הספא והמרחצאות. בעוד כחודשיים יושק קו ישיר מנתב"ג לקרולבי וארי, עיירת הספא המפורסמת ביותר בצ'כיה. הקו יושק ב-23 במאי ויכלול טיסה שבועית. הוא יופעל על ידי חברת קורנדון איירליינס באמצעות מטוסי A320 של שותפתה טוס איירווייז. Overseas Travel תשיק מכירת כרטיסים מקוונת באמצעות שרתי כרטיסים מקוונים Kiwi, Kayak, Skyscanner ואחרים.
הודעה הרשמית תימסר בביתן של צ'כיה במהלך תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2024 – International Mediterranean Tourism Market שתיערך ב-4-3 באפריל ב-EXPO תל אביב.
3 צפייה בגלריה
קרלווי וארי, מזרקה עם מים תרמו מינרליים חמים שפורצים מהאדמה
קרלווי וארי, מזרקה עם מים תרמו מינרליים חמים שפורצים מהאדמה
קרלובי וארי
(צילום: shutterstock)
קרלובי וארי, הידועה גם בשמה הגרמני קרלסבאד היא עיר מרפא ונופש ידועה במערב בוהמיה שבצ'כיה. העיר משמשת כבירת המחוז המערבי ביותר של צ'כיה, בעל אותו השם, קרלובי וארי, וממוקמת כ-130 ק"מ ממערב לבירת צ'כיה פראג. בעיר נמצאים תריסר מעיינות חמים ומקומות ספא רבים. יעד זה אהוב בקרב הישראלים שבדרך כלל מגיעים לפראג ומשם נוסעים במשך כשלוש שעות לעיירה הפסטורלית.