חברת הלואו-קוסט ההודית אינדיגו איירליינס סופגת ביקורת חריפה בעקבות סרטון שפורסם ברשתות החברתיות ובו נראים ג'וקים באזור במטוס שבו מאוחסן אוכל. בסרטון, שנמשך 20 שניות, נראים לפחות שני תיקנים זוחלים באזור המלוכלך כאשר לא ברור אם המטוס נמצא על הקרקע או במהלך טיסה.

טארון שוקלא, כתב תעופה הודי ששיתף את הסרטון בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר), כתב "כי תיקנים באזור האוכל של המטוס, ובעצם בכל אזור, הם דבר נורא. אני מקווה שהחברה תבצע בדיקה מעמיקה בצי המטוסים שלה ותבדוק איך דבר כזה קורה בהינתן העובדה שמדובר במטוסים חדשים יחסית".
חברת התעופה ההודית הודיעה בתגובה: "אנחנו ערים לסרטון שמסתובב ברשתות החברתיות שבו נראית פינה לא נקייה באחד ממטוסינו. הצוות שלנו נקט באופן מיידי צעדים הכרחיים במטוס. בנוסף, כאמצעי מונע, ניקינו וחיטינו מיד, גם באמצעות עשן, את כל צי המטוסים. אנחנו שומרים על הסטנדרטים הכי גבוהים של ניקיון והיגיינה כדי להבטיח חוויה בטוחה ונטולת מטרדים. אנחנו מצרים על אי הנוחות שנגרמה לנוסעי אינדיגו".
נוסעים רבים לא התרשמו מההודעה. "תגובה מאוד יהירה, צולעת ולא אחראית מצדה של אינדיגו", כתב אחד מהם ברשת X. "רשות התעופה צריכה לבדוק את התקרית ולפעול בתקיפות נגד החברה". מגיבים אחרים לעגו לרמות ההיגיינה של החברה והגדירו את התשובה "בדיחה".
1 צפייה בגלריה
איירבוס 320A של חברת אינדיגו
איירבוס 320A של חברת אינדיגו
מטוס של חברת אינדיגו איירליינס
(צילום: Eko Budi Raharjo / Shutterstock)
בחודש שעבר רשות בטיחות המזון והתקינה בהודו רשמה אזהרה לחברת התעופה לאחר שתולעת חיה נמצאה בכריך שרכשה נוסעת בטיסה. חברת התעופה התנצלה על תקרית זו שתיעוד שלה הפך לוויראלי ברשתות החברתיות.

כמו כן, בחודש אפריל נוסע צילם מקק זוחל אל המגש שלו בזמן שאכל. גם תיעוד זה הפך לוויראלי וגרם מבוכה רבה לחברה.