2 צפייה בגלריה
יירבאן בירת ארמניה
יירבאן בירת ארמניה
יירבאן בירת ארמניה
(צילום: shutterstock)
חברת התעופה ישראייר הודיעה היום (ב') כי החל ממחר תחל להפעיל טיסות ישירות ליירבאן בירת ארמניה השוכנת באזור הקווקז. מחיר כרטיס הלוך-ושוב: החל מ-436 דולר.
בחברה הדגישו כי זו הפעם הראשונה שישראייר תפעיל טיסות לנמל התעופה הבינלאומי של ארמניה השוכן במרחק של 12 קילומטר מיירבאן. משך הטיסה: כשעתיים וחצי.
ארמניה היא מדינה עם מגוון רחב של נופים שכוללים הרים, יערות ושמורות טבע ייחודיות. הילה הרמולין רונן, סמנכ"לית שיווק ומכירות של קבוצת ישראייר, אמרה כי "שיעור הישראליים היוצאים לנופש לחו"ל הולך וגדל, אנו צופים כי מספר הנוסעים יצמח לפחות בכ-15 אחוזים, וזאת בעקבות הוספת טיסות ישירות ליעדים חדשים, במיוחד בטווח הקרוב של עד שלוש שעות טיסה, כמו ארמניה. יירבאן בירת ארמניה התפתחה בעשור האחרון ויש בה מלונות ברמה גבוהה, חיי תרבות עשירים וכן היא יעד ליציאה לטיולים בהרים לצד בילויים וחיי לילה".
2 צפייה בגלריה
מנזר טאטב ששוכן בדרום-מזרח ארמניה
מנזר טאטב ששוכן בדרום-מזרח ארמניה
מנזר טאטב ששוכן בדרום-מזרח ארמניה
(צילום: shutterstock)

עונת החורף בתעופה מתחממת

היעד החדש של ישראייר מתווסף לקווים החדשים של ריינאייר שמתכננת להתחיל לטוס החורף לשדה רמון מארבעה יעדים חדשים באירופה – פריז (נמל התעופה בובא טיל שמרוחק 85 קילומטרים מהבירה הצרפתית), קובנה (ליטא), קרקוב ובריסל. בכך תצטרף ריינאיר לוויזאייר, לטראנסאוויה ולפינאייר שכבר מפעילות טיסות משדה התעופה הדרומי להלסינקי, לרומא ולווינה.
בנוסף לקווים לרמון, תפעיל ענקית הלואו-קוסט האירית 20 קווים לנתב"ג מהמדינות הבאות: אוסטריה, בלגיה, קפריסין, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איטליה, ליטא, מלטה, פולין ורומניה. במסיבת עיתונאים שנערכה היום (ה') בנתב"ג אמר מנכ"ל החברה אדי ווילסון: "נפעיל 200 טיסות שבועיות לישראל מ-25 יעדים ב-13 מדינות".
כמו כן, חברת סאן דור, מקבוצת אל על, הודיעה ביום חמישי על השקת קו לקזבלנקה שבמרוקו. הטיסה הראשונה צפויה להמריא ב-14 בדצמבר. מחיר לכרטיס הלוך-ושוב: החל מ-444 דולר. סאן דור תפעיל שתי טיסות שבועיות בימי שני ורביעי.