השחקן פירס ברוסנן (70), שגילם את דמותו של המרגל הבדיוני המפורסם בעולם ג'יימס בונד בין השנים 1995 ל-2002, יועמד בחודש הבא לדין בגין טיול באזור אסור בפארק הלאומי ילוסטון שבארצות הברית.
תחילתו של הסיפור ב-1 בנובמבר כאשר השחקן האירי-אמריקני טייל לכאורה בשטח שמחוץ לתחום בטרסות הממותה (Mammoth Terraces) שבצפון הפארק. טרסות הממותה, שנקראות גם מעיינות הממותה, הן בריכות תרמיות עם מים רותחים בצבעים משתנים.
ברוסנן בן ה-70 יעמוד לדין ב-23 בינואר בבית משפט בתחומי הפארק. העונש, אם יורשע, עלול להגיע לשישה חודשי מאסר וקנס בגבוה של עד 5,000 דולר.
התמונה המפלילה - עליה נרחיב בהמשך

בעבר אירעו מקרי מוות של מטיילים שנכוו מהמים הרותחים של המעיינות והגייזרים המפורסמים של הפארק, לאחר שהפרו את הוראות הבטיחות. ב-2021 אישה מקונטיקט נעצרה לשבעה ימים, נקנסה ב-2,000 דולר והורחקה לשנתיים מהפארק לאחר שסטתה מהמסלול והתקרבה אל הבריכות התרמיות.
ברוסנן טרם הגיב לכלי התקשורת בעולם ומסר את גרסתו, אולם ב-1 בנובמבר, התאריך שבו ביצע לכאורה את העבירה, הוא פרסם בעמוד האינסטגרם שלו תמונה מטיול במונטנה, אחת משלוש המדינות שבהן עובר פארק ילוסטון.

בחשבון אינסטגרם אחר בשם touronsofyellowstone, שבו לועגים למטיילים שמתנהגים בחוסר אחריות בפארק, נראה ברוסנן עומד ליד מעיין שמכוסה בשלג באזור אסור. הוא לא מוזכר בשמו, אך על פי אתר TMZ וכלי תקשורת נוספים בעולם ניתן לזהות אותו, בין היתר, גם לפי הבגדים שזהים מהצילום שהוא עצמו פרסם בחשבון האינסטגרם שלו.
(נחמד להיזכר: ברונסן כג'יימס בונד)

הפארק הלאומי ילוסטון שוכן במדינות ויומינג, מונטנה ואיידהו, והוא חלק מרכס הרי הרוקי. הפארק הוקם ב-1 במרץ 1872 בהחלטת הנשיא גרנט, והיה הפארק הלאומי הראשון בעולם. שטחו של הפארק כ-9,000 קמ"ר, כשליש משטחה של ישראל, ויש בו אגמים, קניונים, נהרות ורכסי הרים, לצד פעילות גיאותרמית הכוללת מעיינות חמים, גייזרים, בוץ מבעבע וקיטור מתפרץ מבטן האדמה. אתם מוזמנים לקרוא כתבה שפרסמנו לאחרונה על טיול – חוקי – ברחבי הפארק.