1 צפייה בגלריה
חדר משפחתי במלון מלחמת הכוכבים
חדר משפחתי במלון מלחמת הכוכבים
חדר משפחתי במלון מלחמת הכוכבים
(צילום: REUTERS/Lisa Richwine)
וולט דיסני תסגור בחודש אוקטובר את מלון "מלחמת הכוכבים: גלקטיק סטאר-קרוזר" (Star Wars: Galactic Starcruiser) היוקרתי והחדשני שלה באורלנדו, כשנה וחצי בלבד לאחר שנפתח. המלון הוא חלק מפארק שעשועים, שמדמה את יקום "מלחמת הכוכבים", באולפני הוליווד של דיסני בפלורידה, שהם בעצמם חלק מאתר דיסניוורלד.
מלחמת הכוכבים: גלקטיק סטאר-קרוזר הוא מלון ייחודי שניתן לומר שלא דומה לשום דבר אחר. אורחי המלון לנו בחדרים שעוצבו כמו חלליות. באמצעות אפליקציה ייעודית שמתקינים בטלפונים הסלולריים נקראים האורחים לבצע משימות שונות ברוח סדרת סרטי "מלחמת הכוכבים" תוך שהם מבלים במתקנים שכוללים, בין היתר, טכנולוגיה של מציאות מדומה. אפילו המנות במסעדות של המלון נראו כאילו נחתו מכוכב אחר.
(הציפיות היו גבוהות ביותר)

(ממשימה למשימה - כך נראית חופשה במלון מלחמת הכוכבים)

מדיסני נמסר כי "מלחמת הכוכבים: גלקטיק סטאר-קרוזר הוא אחד מהפרויקטים הכי יצירתיים שלנו אי פעם. האורחים שיבחו אותו והוא זכה להכרה כפרויקט שהציב רף חדש של חדשנות ובידור באמצעות מציאות מדומה. חוויית הפרימיום הבוטיקית נתנה לנו אפשרות לנסות דברים חדשים בקנה מידה קטן של 100 חדרים. ניקח את מה שלמדנו כדי ליצור חוויות עתידיות ליותר אורחים".
המלון, שנפתח בחודש מרץ 2022 לאחר שנים של ציפייה, זכה לביקורת מצד מעריצי סדרת מלחמת הכוכבים על כך שהוא יקר מדי. לדוגמה, מחיר לזוג לשני לילות (הזמן הדרוש להשלמת הרפתקה ראויה), עם ארוחות בסגנון גלקטי, וביקור במתחם מלחמת הכוכבים בפארק השעשועים, מתחיל ב-4,800 דולר.
כן, יש גם שרימפסים כחולים

דיסני הודיעה כי עצרה כעת באופן זמני את האפשרות להזמין חדרים במלון, אך תחדש את פעילות מערכת ההזמנות ב-26 במאי למי שיהיה מעוניין להירשם ל"מסעות פנויים" בין 28 ל-30 בספטמבר.
סגירת המלון היא חלק ממהלך קיצוצים רוחבי בסכום כולל של 5.5 מיליארד דולר שמבצע תאגיד הענק.