פלויד דין-שאנון, דייל בחברת התעופה האמריקנית דלתא איירליינס, הפך לגיבור ברשתות החברתיות לאחר שתמונה שבה הוא נראה מסייע לנוסעת שעוברת מה שנראה כמו התקף חרדה פורסמה בפייסבוק והפכה לוויראלית.
התמונה צולמה מוקדם יותר החודש במהלך טיסה פנימית בארצות הברית משארלוט לניו יורק. נוסעת בשם מולי סימונסון לי פרסמה תיעוד של הדייל כשהוא יושב במעבר המטוס ומחזיק את היד לאחת מהנוסעות. "תראו איזה דייל יהלום היה לנו בטיסה", כתבה הנוסעת בפייסבוק. "האישה שבתמונה מאוד חששה לטוס, אז הוא הסביר לה בסבלנות על כל קול וכל תנודה של המטוס, והרגיע אותה. בשלב מסוים הוא אפילו התיישב על הרצפה לידה והחזיק את היד שלה. מגיעה לו העלאה בשכר".

התמונה המרגשת הפכה לוויראלית וזכתה ליותר ממיליון לייקים בשיתופים השונים ברשתות החברתיות. בראיון שהעניקה מולי לרשת ABC היא סיפרה: "הוא היה מאוד מרגיע ודאג לנוסעת. הוא אמר לה, 'אני כאן איתך, אני אהיה כאן בשבילך, כל דבר שתצטרכי פשוט תגידי לי'. הוא היה מקסים, בכל פעם שנשמע קול או הורגשה תזוזה היא שאלה, 'מה זה היה', והוא הסביר לה בעדינות ובסבלנות".
לדבריה, הדייל ישב על הרצפה ליד הנוסעת במשך 10 דקות. "הוא לא נדרש לעשות את זה, אבל זה חימם את הלב לראות אדם שמרגיש את הפחד של אדם זר ועושה כל מאמץ כדי לעזור לו".
הדייל עצמו לא הגיב באופן פומבי לאירוע, והסתפק רק בשיתוף אחד הפוסטים שנכתבו עליו. מחברת דלתא לא התקבלה התייחסות לאירוע.