3 צפייה בגלריה
דיילת של חברת אמירייטס
דיילת של חברת אמירייטס
דיילת של חברת אמירייטס
(צילום: shutterstock)
אמירייטס, חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, יוצאת במבצע גיוס חוצה יבשות לאיוש מאות משרות. החברה תגייס עובדים מכל רחבי העולם – כן, גם מישראל. אז אם רציתם להיות דיילים או אפילו טייסים באמירייטס, ודאי תשמחו לדעת שהדלת פתוחה.
חברת התעופה, שרק לפני שבועיים הגיעה למקום הרביעי בדירוג השנתי היוקרתי של חברת Skytrax, מנסה לאייש עובדים ב-180 תפקידים שונים. כך למשל צפויים להתווסף לחברה למעלה מ-400 אנשי IT, כ-475 מהנדסים, ועוד עשרות טייסים, דיילים ודיילות ועובדי שירות לקוחות.
בהודעת החברה נמסר כי "הקבוצה שואפת לגייס מעל 400 אנשי IT (Information Technology) בעלי כישורים מתאימים למגוון תפקידים בהנדסת תוכנה, DevOps, שירותי ענן היברידי, אספקה אג'ילית, ניהול מוצר טכני, סביבת עבודה דיגיטלית, אבטחת סייבר, ארכיטקטורת IT, חדשנות וניהול שירותים.
"צוות ה-IT של הקבוצה עובד על פרויקטים בתחומי B2C ו-B2B, עם פונקציות תמיכה ותפעול המשמשות יותר מ-40 מותגים ועסקים בדובאי וברחבי העולם. הצוות עובד עם כלים, טכנולוגיות ודפוסים מתקדמים כולל שירותי ענן, רובוטיקה, DevOps, ביומטריה, פיתוח Web ו-NativeMobile לצד שפות תכנות מודרניות. צוות ה-IT מביא באופן שגרתי טכנולוגיות ויישומים חדשניים לפעילות חברת התעופה, מפתח ממשקי לקוח גמישים וידידותיים למשתמש, משתמש בניתוח נתונים מעמיק, ומיישם למידת מכונה ורובוטיקה בשותפות עם חברות מובילות בתעשייה".
3 צפייה בגלריה
מטוסים של חברת אמירייטס בנמל התעופה בדובאי
מטוסים של חברת אמירייטס בנמל התעופה בדובאי
מטוסים של חברת אמירייטס בנמל התעופה בדובאי
(צילום: shutterstock)
אז איך זה יתבצע? החברה תארגן ימי מיון במאות ערים במשך השנה הקרוב. החברה מבטיחה ליצור קשר עם המועמדים תוך 48 שעות מהערכתם. למידע על ימי המיון השונים – הקליקו. למידע כללי על הגיוסים של אמירייטס – הקליקו.
שאלנו גורם בחברה אם בכוונתם לגייס גם טייסים ישראלים. "כן, אנחנו מכינים את הקרקע לשלב הצמיחה הגדול הבא שלנו עם צורך גלובלי לגייס את הכישרונות הטובים ביותר ברחבי העולם ל-180 תפקידים ייחודיים, כולל טייסים. אנו מחפשים טייסים מכל רחבי העולם שיטיסו את אחד הציים הצעירים והמתוחכמים בעולם, עם 260 מטוסים רחבי גוף מדגם איירבוס A380 ובואינג 777. מפגש מקוון למידע בנושא מתוכנן ל-19 ביולי בשעה 13:00 (שעון דובאי) והוא פתוח לכל המועמדים המעוניינים בכך".
3 צפייה בגלריה
טייסים אמירייטס בקוקפיט של מטוס A380
טייסים אמירייטס בקוקפיט של מטוס A380
טייסי אמירייטס בקוקפיט של מטוס A380
(צילום: shutterstock)
אמירייטס מפעילה בדובאי אקדמיה שפתוחה גם לאנשים ללא כל רקע בתחום התעופה. עלות הלימודים היא על חשבון החניכים, אך ישנם אפשרויות שונות לסיוע במימון. באקדמיית הטיסה של אמירייטס יכולים ללמוד טיסה לא רק מי שמעוניין לעבוד באמירייטס.
שנה לאחר תחילת הפעילות של אמירייטס בישראל, מה התובנות שלך לגבי השוק הישראלי? "תל אביב הייתה יעד שרצינו לטוס אליו זמן רב, ולמרות שהיינו בטוחים שהיא תהיה יעד פופולרי, ההצלחה של הקו התעלתה בהרבה על הציפיות שלנו. על ידי הוספת קו זה ללוח היעדים הבינלאומי שלנו, שאפנו להגביר את הקישוריות לישראל וממנה ברשת הענקית שלנו. הביקושים העקביים הגבוהים מוכיחים שהיה פער בשוק שאמירייטס הצליחה לטפל בו".