2 צפייה בגלריה
מונדיאל קטאר
מונדיאל קטאר
המונדיאל בקטאר מתקרב - איפה עדיף יותר לעשות ביטוח?
(צילום: AP)
משחקי המונדיאל בקטאר בנובמבר הקרוב מושכים אליהם אלפי ישראלים שכבר הצטיידו בכרטיסים. אבל מאחר שמדובר ביעד כמו קטאר, שנפתח לישראלים רק עבור המשחקים, חשוב מאוד להצטייד גם בביטוח נסיעות, וכאן ההבדלים בין מה שמציעות חברות הביטוח השונות גדול מאוד. הם מתבטאים בסכומי הפיצוי, היכולת לממש וכמובן פערי המחיר שמגיעים לעשרות דולרים. בדיקת ממון ו-ynet בסיוע מומחי Wobi, פלטפורמת להשוואה וקניית מוצרי ביטוח, מעלה פערים במחירים גם בין הגילים השונים, כך שהמחיר הסופי תלוי כמובן בהרכב הנוסעים.
החברות מנסות לפתות את הנוסעים בהטבות שונות. כך למשל, פאספורטקארד הרחיקה לכת ותקים מרפאה בשטח עצמו. עוד שירות שמציעה החברה: אם יהיה לכם עיכוב בטיסות של מעל 90 דקות - תקבלו שובר כניסה לאחד הלאונג'ים בשדה, גם בקטאר. אבל ההטבות לא מגיעות ללא מחיר, וביטוח הנסיעות של פספורטקארד הוא היקר ביותר מבין החברות שנסקרו.
מחירי ביטוחים למונדיאל בקטאר
אחד השיקולים המרכזיים הוא הכיסוי במקרה של קורונה במקום היעד, או הארכת השהייה כתוצאה ממחלת הקורונה, או במקרה שבו חולים בקורונה לפני הנסיעה ונאלצים לבטל. כדאי לשים לב לגובה הכיסוי הן בבסיס הביטוח הרפואי והן בהרחבה המיוחדת לקורונה.

ביטוח חינם

לפני שאתם רוכשים ביטוח יקר, כדאי לבדוק מה מציעה לכם חברת כרטיסי האשראי. חלקן מציעות חמישה ימי ביטוח חינם שתופסים גם במקרה של נסיעה לקטאר. גם אם אתם חברים במועדון צרכנות מגיעות לכם הטבות שונות בביטוח נסיעות לחו"ל.
אסף גרינברג, מ-Wobi מסר כי: "מלבד עלות הביטוח, יש לבדוק גם את גובה הכיסויים והשתתפות העצמית, שם יכולים להיות הבדלים משמעותיים. השוואה באמצעות כלים דיגיטליים מאפשרת לבדוק זאת בקלות".
2 צפייה בגלריה
אצטדיון כדורגל בקטאר
אצטדיון כדורגל בקטאר
בדקנו עבורכם את האותיות הקטנות
(צילום: AP)
אסף מיכאלי, סמנכ"ל ב־AIG אמר: "הפוליסה שלנו מעניקה הגנה לתרחישים שונים, כולל אפשרות לרכוש הגנת פיצוי ייחודית עבור כל יום בידוד עקב קורונה. הישראלים שיגיעו לקטאר לצפות במשחקי המונדיאל יוכלו לעשות זאת בתחושת ביטחון".
לדברי אורית קרמר משנה למנכ"ל, מנורה מבטחים: "ההוצאה על ביטוח נסיעות לחו"ל היא שולית בסל ההוצאות, אך יכולה לחסוך מאות אלפי דולרים במקרה של אשפוז. לכן לא חוסכים בהוצאה זו. אנחנו ממליצים בנסיעה לקטאר לרכוש כיסוי לספורט אתגרי אם מתכוונים לנצל את המדבריות לטיולי ריינג'רים או ג'יפים".