2 צפייה בגלריה
מטוס אל על
מטוס אל על
מטוס אל על
(צילום: Shutterstock)
חברת התעופה אל על הודיעה היום (ב') כי תחדש את טיסותיה הישירות להונג קונג החל מ-4 בפברואר 2023, זאת לאחר שהפסיקה לטוס אל היעד בחודש מרץ 2020 בעקבות מגפת הקורונה. כיום חברת קתאי פסיפיק מפעילה את הקו הישיר היחיד בין תל אביב להונג קונג.
בחודשים האחרונים הרשויות בהונג קונג החליטו להקל את מגבלות הקורונה ולאפשר כניסת תיירים. אל על הודיעה כי תחל למכור כרטיסים אל היעד החדש-ישן החל מהיום. החברה הישראלית תפעיל שלוש טיסות שבועיות בימים שני, רביעי ובמוצאי שבת. הטיסות יופעלו באמצעות מטוסי בואינג 787 (דרימליינר) הכוללים שלוש מחלקות שירות – תיירים, פרימיום ועסקים.
המחיר: החל מ-839 דולר במחלקת תיירים לייט (לא כולל כבודה והושבה), והחל מ-999 דולר במחלקת תיירים קלאסיק (כולל כבודה והושבה). כרטיס במחלקת תיירים בקתאי פסיפיק, לצורך ההשוואה, עולה כ-1,300 דולר, כולל כבודה.
עוד נמסר מאל על כי ללקוחות מחלקת עסקים וללקוחות היוקרה הזכאים יוענק שירותי אירוח בטרקלין פלאזה פרימיום לפני טיסתם, בנמל התעופה בהונג קונג.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
אל על תתחרה בקתאי פסיפיק שמפעילה נכון להיום מספר לא קבוע של טיסות בשבוע, אך החל מחודש אוקטובר תתייצב עם שלוש טיסות שבועיות.
לפני כחודש החלה קתאי לבצע את הטיסות שלה לישראל מעל סעודיה, דבר שקיצר את משך הטיסה בצורה משמעותית בכשעה וחצי לכיוון. אם האישור של עומאן, שבינתיים מתהמהמה, יתקבל עד חודש פברואר גם עבור חברות התעופה הישראליות, אז גם אל על תוכל לטוס להונג קונג מעל סעודיה.