2 צפייה בגלריה
דוברובניק
דוברובניק
דוברובניק
(צילום: shutterstock)
קרואטיה הודיעה הבוקר (יום א') כי היא מקבלת ישראלים, ללא צורך בבידוד, ובכפוף לחיסון או לבדיקת קורונה. בעקבות ההודעה חברת ישראייר הודיעה כי תפעיל שתי טיסות שבועיות לדוברובניק החל מיום חמישי הבא. מחיר כרטיס הלוך-ושוב יתחיל ב-299 דולרים לאדם, הטיסות יפעלו בימים שני וחמישי. כמו כן, סאן דור מקבוצת אל על תחזור לטוס לזאגרב החל מ-4 במאי. החברה תפעיל שתיים לשלוש טיסות בשבוע במחיר של החל מ-292 דולרים.
קרואטיה מצטרפת לשורה של יעדים נוספים שישראלים יכולים לטוס אליהם לחופשה כבר עכשיו – קפריסין, דובאי, גיאורגיה ומונטנגרו. יוון תיפתח לתיירות ב-14 באפריל והחודש גם תאילנד תתחיל לקבל לתחומה תיירים מחוסנים במסגרת מתווה מדורג שיחול תחילה על העיר פוקט בלבד.
גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר, אמר כי "קרואטיה הינה יעד פופולרי בקרב הישראלים, אנו מקווים לראות בקרוב יעדים נוספים שאליהם ניתן לצאת לחופשה ללא חובת בידוד לצד פתרונות שיאפשרו להגדיל את כמות הטסים מנתב"ג".
2 צפייה בגלריה
דוברובניק קרואטיה
דוברובניק קרואטיה
דוברובניק ממעוף הרחפן
(צילום: shutterstock)
ניר מזור, סמנכ"ל שיווק של חברת קשרי תעופה, אמר הבוקר: "אני סבור כי בשבועות הקרובים נראה פתיחה נוספת של עוד מדינות, ככל שקצב התקדמות מבצע החיסונים בעולם מתקדם. כל מדינה מפנימה ומגיעה למסקנה שיש להחזיר את תיירות החוץ ולחיות לצד הקורונה באופן בטוח ומוגן ככל הניתן".
שירלי כהן עורקבי, סמנכ"ל אשת טורס, הוסיפה כי "אחרי יוון וקפריסין, אנחנו רואים 'אפקט דומינו' של עוד יעדים שנפתחים ורוצים לקבל תיירים ישראלים ללא צורך בבידוד. קרואטיה משלבת חופשת בטן-גב עם ערים עתיקות וטבע מדהים, ולכן אנחנו צופים ביקושים גבוהים לחבילות נופש וטיולים מאורגנים. אנחנו מעריכים שעד חופשת הקיץ יעדים נוספים ייפתחו לישראלים וגם שנתב"ג ייערך לגידול בתנועת הישראלים, בהתאם לביקוש הגבוה".
הדר כרמל, מנהל חטיבת נופש בקבוצת אמסלם טורס, אמר בשיחה עם ynet: "אנחנו מתחילים להרגיש את הביקושים ליעד בימים האחרונים ובטוחים שזו רק ההתחלה. קרואטיה זה יעד אידיאלי לטיול משפחות שאופיו מתבטא בהשכרת רכב ובחרישת המדינה לאורכה ולרוחבה".