רשת מלונות קנדית בשם זד (Zed), שמתפעלת שני מלונות בוטיק בעיר ויקטוריה ובעיר קלונה (ובקרוב גם במחוז טופינו), הכריזה על מבצע שבמסגרתו בני זוג שיתארחו בוולנטיין במסגרת חבילת Nooner (מילת סלנג שמתארת קיום יחסי מין בצהריים) ולאחר 9 חודשים ייולד להם תינוק יזכו בחופשות חינם למשך 18 שנה.
"אני לא חושבת שאנחנו הולכים לשכנע מישהו שלא חשב להביא תינוק לעולם לעשות את זה", אמרה מנכ"לית הרשת מנדי פארמר בשיחה עם CNN, "אבל אם את רצינית בנוגע להרחבת המשפחה, למה לא לנסות? אם תצליחי, תזכי על הדרך לחגוג את היווצרות התינוק שלך במשך 18 השנים הבאות".
במלון מדגישים כי המבצע פתוח לכולם ללא קשר למין או לנטייה מינית, וכי זוגות יכולים לזכות בפרס גם אם התינוק שלהם ייולד באמצעות הליך פונדקאי או שהם יאמצו. בקיצור, צריך פשוט שילד חדש יתווסף למשפחה תשעה חודשים לאחר הוולנטיין שיחול השנה ב-14 בפברואר.
1 צפייה בגלריה
זוג מקיים יחסי מין
זוג מקיים יחסי מין
Nooner, אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
בחמש השנים האחרונות במהלך הוולנטיין זוגות יכולים לשכור חדר במלונות זד בין השעות 10 בבוקר ל-14:00 אחר הצהריים תמורת מחיר שמתחיל ב-44 דולרים.
מנכ"לית הרשת הגתה את רעיון המין בצהריים כשהילדים שלה היו קטנים והיא התקשתה למצוא זמן לאינטימיות עם בעלה. לדבריה, הרעיון קסם לה יותר מאשר עוד זר פרחים או קופסת שוקולד.
המלון זכה, כצפוי, לביקורת ברשתות החברתיות ובמכתבים שנשלחו אל ההנהלה. היו מי שהגדירו את המבצע מביש ומגעיל. משתמש פייסבוק אחד האשים את הנהלת המלון באפליה נגד מי שלא רוצים ילדים. המלון הגיב וטען כי הוא לא התכוון להפלות וייקח זאת בחשבון בתחרויות עתידיות.
הפוסט בפייסבוק שבו המלון הודיע על המבצע:
האם זוגות שיזכו בהטבה בכלל ירצו לשוב אל המלון שנה אחר שנה. עבור ג'ן סאטון ובעלה, ששוחחו עם כתבת CNN, התשובה לכך חיובית. הם יגיעו למלון ב-14 בפברואר לביצוע ה-Nooner זו השנה הרביעית ברציפות, במה שהפך למסורת של ולנטיין מאז שחבר קנה להם גיפט קארד למלון לפני שלוש שנים.
"יש וייב ממש כיפי והם עושים עבודה מדהימה", שיבחה סאטון את המלון. "הם משאירים לנו סיגריות שוקולד קטנות על השידה ובשנה שעברה הייתה חבילה של קלפים שובבים למקרה שנרצה לשכב בתנוחות יצירתיות". לזוג יש כבר שני ילדים אז הם מחוץ לתחרות. "נעודד את האחרים", הבטיחו.