2 צפייה בגלריה
טוקיו
טוקיו
טוקיו - בקרוב בטיסה ישירה
(צילום: shutterstock)
לאחר ציפייה ארוכה, אל על הודיעה היום (ב') על השקת קו טיסות ישיר חדש לטוקיו. החל מ-1 במרץ 2023, חברת התעופה הישראלית תפעיל שתי טיסות שבועיות בימים רביעי ומוצאי שבת. המחיר לכרטיס הלוך-ושוב: החל מ-999 דולר.
אל על התכוונה לפתוח את הקו עוד בשנת 2020, אולם מגפת הקורונה גרמה לשינוי התוכניות. הטיסות יבצועו במטוס הדרימליינר, הכולל שלוש מחלקות שירות – תיירים, פרימיום ועסקים. עד שיתקבל אישור לטוס מעל סעודיה ועומאן אורך הטיסה הצפוי הוא כעשר שעות וחצי.
הטיסות יהיו לשדה התעופה נאריטה (NRT) בטוקיו. במסגרת ההשקה מחיר כרטיס טיסה "לייט" הלוך-ושוב במחלקת תיירים (לא כולל כבודה והושבה) עולה החל מ-999 דולר. כרטיס "קלאסיק" במחלקת תיירים, כולל כבודה והושבה, עולה החל מ-1,159 דולר. מחירי ההשקה מוגבלים למלאי של 500 מושבים. חברי מועדון הנוסע המתמיד יכולים ליהנות מהטבה נוספת בתשלום ב-CASH&POINTS.
2 צפייה בגלריה
מטוס אל על בואינג 787
מטוס אל על בואינג 787
בואינג 787 (דרימליינר) של אל על
(צילום: דני שדה)
מנכ"לית אל על דינה בן טל-גננסיה אמרה: "אנו נרגשים להשיק סוף סוף את היעד החדש אשר יאפשר לישראל לחוות את פריחת הדובדבן בטוקיו כבר בעונה הקרובה. יפן היא יעד מבוקש בקרב לקוחותינו אשר מצפים להשקת הקו, ופתיחתו תאפשר לקדם ולפתח גם את התיירות היפנית הנכנסת לישראל. אנו ממשיכים לפעול למען הרחבת יעדים נוספים במזרח ויעדים פופולריים נוספים".
כיום אפשר לטוס מישראל ליפן רק עם טיסות קונקשן בחברות אמירייטס, איתיחאד איירווייז, טורקיש איירליינס, לופטהנזה, קוריאן אייר וקתאי פסיפיק.
יש לשים לב להנחיות הכניסה ליפן ולמגבלות הקורונה, את ההנחיות, שמשתנות מעת לעת, ניתן למצוא כאן.