2 צפייה בגלריה
מטוס של חברת אייר אינדיה
מטוס של חברת אייר אינדיה
מטוס של חברת אייר אינדיה
(צילום: shutterstock)
אייר אינדיה, חברת הדגל של הודו, ממשיכה למכור באתר האינטנרט שלה כרטיסים בקו לישראל, זאת על אף שמוקדם יותר החודש השעתה את טיסותיה לנתב"ג כמו רוב חברות התעופה הזרות. חברת אופן סקיי (Open Sky) הנציגה הרשמית של אייר אינדיה בישראל אישרה ל-ynet את הדברים: "פנינו לחברה כמה פעמים וביקשנו שיעצרו את מכירת הכרטיסים לטיסות המבוטלות, אך למרבה הצער לא נענו לבקשתנו".
למערכת ynet הגיעה תלונה של ישראלי בשם דן שרכש לפני יומיים באתר החברה כרטיס לכיוון אחד לניו דלהי לטיסה שאמורה הייתה להתקיים מחר (יום ה'), ומשם לעלות על טיסת המשך לגואה ביום שישי. דן שילם 330 דולר, וקיבל מייל שבו התבקש לבצע צ'יק אין לטיסה.
לאחר שקרא בכלי התקשורת כי ב-15 באוקטובר אייר אינדיה ביטלה את טיסותיה לישראל עד סוף החודש לפחות, הוא פנה לשירות הלקוחות דרך האתר הראשי של החברה, ושם מסרו לו באופן מוטעה כי הטיסה תתקיים כרגיל. הוא ביקש לקבל החזר כספי, אך לא קיבל מענה.
ניסינו גם אנחנו לבצע רכישה של כרטיסים לטיסות שונות של החברה מישראל במהלך חודש אוקטובר, וראינו כי אכן אייר אינדיה מוכרת כרטיסים לטיסות שלא יבוצעו.
2 צפייה בגלריה
רכישת כרטיסים מישראל באתר אייר אינדיה
רכישת כרטיסים מישראל באתר אייר אינדיה
רכישת כרטיסים מישראל באתר אייר אינדיה
(מתוך אתר האינטנרט של אייר אינדיה)
בחברת אופן סקיי זועמים על אייר אינדיה. "אצלנו, כרגע, לא ניתן לרכוש כרטיסי טיסה לתאריכים קרובים בחודש זה", נמסר ל-ynet. "בנוסף, אנחנו מטפלים בכל הלקוחות שקנו דרכנו וזכאים להחזרים. זה המקום להזהיר לקוחות שרוכשים כרטיסים ישירות באתר הראשי של החברה – הטיסות כרגע מבוטלות ולא מתקיימות בפועל עד להודעה אחרת. יש כאן הונאה וניצול ציני של לקוחות ישראלים שנמצאים במלחמה".
פנינו לחברת אייר אינדיה וביקשנו תגובה, אך היא טרם התקבלה.