חברת סאן דור מקבוצת אל על הודיעה היום (ב') כי החלה למכור כרטיסי טיסה בפחות מ-100 דולר לכיוון. היעדים הם: לרנקה (קפריסין) – החל מ- 73 דולר, סלוניקי (יוון) – החל מ- 89 דולר וטבילסי (גיאורגיה) – החל מ- 99 דולר. מחירים אלה תקפים לטיסות שממריאות עד לתאריך 31 במרץ 2024.
בנוסף, מוכרת החברה כרטיסים לקישינב (מולדובה) במחיר של החל מ-99 דולר לטיסות שממריאות עד לתאריך 31 בינואר 2024.
בסך הכל מפעילה סאן דור 11 טיסות שבועיות ללרנקה, 8 טיסות שבועיות לטביליסי, שתי טיסות שבועיות לסלוניקי, שתי טיסות שבועיות לוורשה ושתי טיסות שבועיות לקישינב. החל מחודש דצמבר תרחיב החברה את הפעילות לפולין עם שלוש טיסות שבועיות לוורשה ושתי טיסות שבועיות לקרקוב. הטיסות נמכרות באתר אל על ובאמצעות סוכני הנסיעות.
2 צפייה בגלריה
המגדל הלבן בסלוניקי
המגדל הלבן בסלוניקי
המגדל הלבן בסלוניקי - ברשימת היעדים המוזלים
(צילום: shutterstock)
נזכיר כי החברות הזרות שעדיין טסות לישראל הן בלו בירד שטסה לאתונה, פליי דובאי שטסה בקו לדובאי, איתיחאד איירווייז שמפעילה טיסה יומית לאבו-דאבי, ג'ורג'יאן איירווייז שמפעילה קו לטביליסי, אזימוט איירליינס שטסה לרוסיה, רד ווינגס שטסה לסוצ'י והאינאן איירליינס הסינית שטסה לשנזן.
פרטי לקומץ החברות הזרות, מי שכן ממשיך לטוס הן כאמור החברות הישראליות.
חברת אל על טסה ליעדים הבאים: וינה, דובאי, ונציה, מילאנו, נאפולי, רומא, בוסטון, לוס אנג'לס, מיאמי, ניו יורק, סופיה, לונדון, טביליסי, ברלין, מינכן, פרנקפורט, יוהנסבורג, אמסטרדם, בודפשט, אתונה, ברצלונה, מדריד, ליסבון, פורטו, פראג, פריז, לרנקה, זאגרב, בוקרשט, מוסקבה, ציריך ובנגקוק.
ישראייר טסה ליעדים הבאים: רומא, ברצלונה, באקו, אתונה, לרנקה, בטומי, ורנה, טביליסי, קישינב, בודפשט, דובאי ואילת.
ארקיע טסה ליעדים הבאים: אתונה, לרנקה, בלגרד, בטומי, טביליסי, קישינב ואילת.
2 צפייה בגלריה
הדיוטי בנתב"ג, ריק ושומם
הדיוטי בנתב"ג, ריק ושומם
הדיוטי בנתב"ג, ריק ושומם
התנועה בנתב"ג עדיין דלילה ביותר. היום (ב') יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-17,100 נוסעים ב- 105 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. הבוקר דיווחנו כי לאחר כמה ימים של הפוגה במלחמה בחברות התיירות מזהים התאוששות קלה ונכונות של הישראלים לשוב ולהזמין חופשות.
שירלי כהן עורקבי, סמנכ"ל אשת טורס, אמרה בשיחה עם ynet: "אנחנו רואים ניצנים של חזרה לשגרה עם הזמנות חדשות, בעיקר לטיולים מאורגנים ולשוקי חג מולד בבירות אירופיות שידידותיות לישראלים, כמו פראג, בודפשט, ברלין, וינה, אתונה ובוקרשט. כרגע מדובר עוד ב'טפטופים', אבל ההתעניינות הולכת וגוברת – גם בתיירות הפנים".
ניר מזור, סמנכ"ל קשרי תעופה, הוסיף: "אנחנו רואים ניצנים מסוימים שמבטאים צורך בהתאווררות בחופשות קצרצרות סביב חנוכה בעיקר, ובשוקי חג המולד שיהיו בשיאם. היעדים הבולטים הם מקומות שנתפסים אוהדים ובטוחים, כמו למשל בודפשט, פראג ובוקרשט, אך גם אתונה שבשנים האחרונות מייצרת אווירת חג קסומה. זה עדיין רחוק מאד מביקושים רגילים, ואין כל ספק שהציבור הישראלי כל כולו ממוקד במלחמה וברצון להישאר קרוב למוקד האירועים".