הבשורה על התחממות בגזרת הצפון, על גבול ירדן, עלולה להישמע בימים אלו כחדשה ביטחונית אבל היא מבשרת דווקא על ידיעה תיירותית משמעותית לחובבי אתרי הספא והמעיינות החמים. באתר חמת גדר פתחו את פארק המרחצאות ומתחם הספא לנופשים, זאת לאחר ארבעה חודשים של הדממה בשל המצב הביטחוני במדינה.
3 צפייה בגלריה
חמת גדר
חמת גדר
חמת גדר - פותחים שוב את השערים
(צילום באדיבות חמת גדר)
באתר התיירות דאגו עד כה כי האורחים לא ימהרו לקחת פסק זמן במקום, בגלל החששות מהדיווחים מהצפון, אבל משוכנעים כעת כי מזג האוויר והמים החמים יצליחו לשכנע את הספקנים.
הנסיעה לחמת גדר שבדרום הגולן מכינה כהלכה את המבקרים באתר הנופש ובחוות התנינים לקראת החוויה המצפה להם ותחושת הניתוק המתבקשת מהם בנווה המדבר. הכביש שיוצא מהכינרת מתחיל להתעקל בירידות לאתר ולחשוף עבור הנוסעים צוקי בזלת עוצמתיים בעמק הירמוך המפורץ שבין דרום הגולן לעמק הירדן, בגובה של כ-150 מטר מתחת לפני הים.
החורף הסוער שפוקד אותנו השנה והטמפרטורות הנמוכות לא משפיעות על המעיינות הטרמו-מינרליים החמים שמגיעים ל-39 מעלות צלזיוס והם בעלי סגולות מיוחדות להתנתקות מהצרות ומהדאגות ובכוחם לאפשר התמסרות לרביצה ולמנוחה במציאות מימית הפוכה ב-180 מעלות לזו שבאוויר הפתוח והקריר.
לצד הבריכות נפתח השבוע גם מתחם הספא ובו חדרי טיפולים מפנקים והוא יפעל בשלב זה במתכונת בילוי יומי בלבד, כולל אפשרות להזמנת חדר לשהייה במהלך היום.
3 צפייה בגלריה
חמת גדר
חמת גדר
ההדממה נגמרה, האם הישראלים יגיעו?
(צילום באדיבות חמת גדר)
3 צפייה בגלריה
מתחם הספא וילג'
מתחם הספא וילג'
מתחם הספא וילג'
(צילום: רומי וסף, חמת גדר)
מתי פתוח? בימים שני עד שבת בין השעות 09:00 ל-17:00.
כמה זה עולה? מחיר כניסה לחמת גדר - 118 שקל לאדם באמצע השבוע, ו-128 שקל בסוף השבוע. מחיר כניסה לספא וילג' – 233 שקל לאדם באמצע השבוע, ו-266 שקל הסוף השבוע (חמישי-שבת).
לרגל פתיחת מתחם הספא וילג' מציעים באתר הטבת פתיחה של 25 אחוזים הנחה מהמחיר המלא על מחירי הכניסה, החבילות והטיפולים. באתר הנופש מבטיחים הנחות נוספות לנכים, סטודנטים, חיילים ובני גיל הזהב וכמובן הנחה של 50 אחוזים ממחיר הכניסה עבור אלו שפונו מבתיהם בגבולות הצפון והדרום.