פארק המים בחוף גיא שבכינרת

הפארק ממוקם על שפת הכינרת וכולל חוף רחצה פרטי, בריכת גלים, מגלשות מים אתגריות, מגלשות לולייניות, מגלשת טייפון עם חוויית גלישה בזווית של תשעים מעלות, מגלשות קמיקזה ומתקנים לילדים. במתחם "עולם הילד" יש בריכה רדודה ובה ארבע מגלשות, פטריות מים, מתקני התזה ועוד.

מתי פתוח? ביום ראשון עד שבת בין 09:30 ל-17:00.
כמה עולה? 129 שקל למבוגרים ולילדים מגיל שנתיים. מחיר דרך אתר קופונופש: 84 שקל.

אקווה כיף, חוף גנים שבכינרת

פארק מתנפחים גדול וייחודי צמוד לחוף גנים שעל הכינרת. הפארק הצף מחולק לשלושה אזורי פעילות ברמות קושי משתנות – פארק אולימפי, פארק אתגרי ופארק משפחתי הכולל טרמפולינות, מקפצות, גשר מכשולים, קיר טיפוס, סולמות מאתגרים ומגלשות לתוך הכנרת. בחלק האתגרי יש עשרות מתקנים ומגלשות, ובחלק האולימפי מגוון משחקים ופעילויות תחרותיות.
עוד על הפרק: קרטינג על המים במתחם האקווה רייס (לבני 16 ומעלה בתשלום נפרד), ואקווה תור, שייפתח בקרוב – טיול באוטובוס אמפיבי המשלב נסיעה בעיר הקדומה של טבריה יחד עם שיט ראשון מסוגו בישראל.
מתי פתוח? בימים ראשון עד חמישי בין 09:30 ל-15:30, וביום שישי מ-09:30 עד 17:00. בשבת סגור.
כמה עולה? 65 שקל לפעילות של 45 דקות. כל ילד מגיל 6 עד 10 חייב בליווי מבוגר בתשלום. ברכישת ארבעה כרטיסים ומעלה המחיר יורד ל-55 שקל לאדם. כרטיס כניסה לשני סבבים (שעה וחצי של פעילות רצופה) עולה 82 שקל.

פארק המים בקיבוץ חפץ חיים

קהל היעד של הפארק הוא הציבור הדתי והחרדי . בפארק מקפידים על לבוש צנוע ושעות פתיחה שונות לנשים ולגברים. בזמן רחצת הנשים הכניסה לבנים מותרת לילדים עד גיל שלוש בלבד. בזמן רחצת הגברים אין כניסה לבנות בכל גיל.
מה יש פה? בריכה חצי אולימפית, בריכת גלים, מגלשת סלאלום, מגלשת צינור מהירה, מסלול אבובים, בריכות ושלוש מגלשות מים לגיל הרך. עוד על הפרק: מגוון מתנפחים רטובים, בריכות שכשוף לגיל הרך ועוד.
כמה עולה? 105 שקל (תשלום מגיל 3). 92 שקל דרך אתר קופונופש.
מתי פתוח? בימים ראשון עד חמישי בין 09:00 ל-17:00 וביום שישי מ-06:00 עד 17:00. שעות ההפרדה מורכבות ועשויות להשתנות מעת לעת, לכן מומלץ להתקשר ולברר מתי המקום פתוח לנשים ומתי לגברים -08-859-3939.

פארק המים שונית בקיבוץ נווה ים

הפארק ממוקם על החוף למרגלות הכרמל. על הפרק: בריכת שחיה גדולה, מגלשות מים מסוגים שונים, ג’קוזי ענק ו"עולם הילד" שבו ניתן למצוא מגלשות ובריכות המותאמות לפעוטות ולילדים קטנים.

מתי פתוח? בכל יום בין 09:00 ל-17:00.
כמה עולה? 80 שקל למבוגרים ולילדים מגיל שנתיים.

שפיים

31 מסלולי גלישה בשמונה מתחמי מים, הכוללים מגלשת אבובים זוגית, מגלשה כחולה להורה וילד ביחד, שתי מגלשות צהובות מהירות כמו טיל וגם שישה מסלולים צבעוניים מהירים וכייפים.
עוד על הפרק: בריכת גלים ענקית, שיט אבובים במסלול חשוך, מגלשון רייסר עם ארבעה מסלולי גלישה עם מזרנים ייחודיים, מגלשות סלאלום, קמיקאזה, סופה ועוד. הקטנטנים מוזמנים ליהנות בספינת הפיראטים שכוללת שש מגלשות ודלי מים מתהפך. כמו כן, יש 700 מטרים רבועים של מזרקות ומתקני מים נוספים.
4 צפייה בגלריה
פארק המים שפיים
פארק המים שפיים
פארק המים שפיים
(צילום: גיא סידי Modern Talking)

מתי פתוח? כל יום מ-09:00 עד 16:00.
כמה עולה? 144 שקל למבוגרים ולילדים מגיל שנתיים. רצוי לשריין כרטיסים מראש דרך האתר.
קיימים גם כרטיסים משפחתיים מוזלים, וכן מגוון הטבות בכרטיסים במועדוני לקוחות – הסתדרות המורים, מועדוני מגה לאן, חבר משרתי הקבע וקרנות השוטרים.

המימדיון – גני יהושע, תל אביב

פארק המים הגדול ביותר בישראל. על הפרק: 12 מגלשות מים וחמש בריכות שחייה במבחר צורות, המותאמות לגילאים שונים – מגלשות סלאלום, מגלשת מטאור, סייד ווינדר, אבובים איטי, אבובים מהיר, בריכת קאנטרי, בריכת שחיה, בריכת הרפתקאות גדולה עם אטרקציות מגניבות כגון תותחים וזרנוקי מים חזקים ופטריות שיוצרות מסכי מים ומדמות מפלים בטבע, בריכת גלים, בריכת פעוטות מתחם "עולם הילד" ועוד.


מתי פתוח? כל יום מ-09:00 עד 17:00, ביום שישי עד 16:00.
כמה עולה? 145 שקל, כניסה ללא תשלום לילדים מתחת לגובה של 90 ס"מ.

ימית 2000, חולון

על הפרק: 26 מגלשות בגדלים שונים וברמות אקסטרים שונות –טייפון, הוריקן, אנקונדה, וקוברה, ספייס בול (מגלשת שבתחתיתה בריכת נחיתה עגולה), סופר קמיקזה, בלאק הול (מגלשה סגורה ושחורה עם אפקטים של תאורה), באנג'י ואמזונס (מסלול אבובים מאתגר המדמה שיט בנהר).
יש גם מתחם נפרד לקטנטנים עם בריכה מוצלת, מגלשות מים וחיות משפריצות. כמו כן, יש בריכה אולימפית, ובריכת גלים.

מתי פתוח? בכל יום בין 09:00 ל-17:00.
כמה עולה? 130 שקל למבגורים ולילדים מגיל שנתיים.

פארק המים יבנה

על הפרק: חמש בריכות – בריכת מפלים, בריכה אמורפית בגודל 900 מ"ר, בריכה מקוֹרה ומחוממת (שפתוחה רק לחברים), בריכת פעוטות ובה מגלשות ומתקנים משפריצים, בריכה ובה שלוש מגלשות צבעוניות לילדים, וארבע מגלשות חדשות בגובה 15 מטר, שתיים עקלקלות, השלישית קמיקזה והרביעית מגלשת אבובים. כמו כן, יש שתי בריכות ג'קוזי.
מתי פתוח? ביום ראשון בין 14:30 ל-19:00, בימים שני עד חמישי בין 10:00 ל-19:00 ובשישי ובשבת בין 10:00 ל-17:00.
כמה עולה? 120 שקל למבוגרים ולילדים מגיל שנתיים.

פארק המים מודיעין–מכבים–רעות

על הפרק: שתי מגלשות פתוחות וארוכות, מגלשה סגורה, בריכת חוף עם מזרקות מים, בריכת זרמים, בריכת פעוטות, מתחם עולם הילד עם שתי מגלשות ומתקן גלישת גלים בתשלום נפרד של 45 שקל). בנוסף, יש מתקני משחק עם פסלי חיות שמזליפים מים לפעוטות. גם בריכה אולימפית מקוֹרה, ובריכה חצי-אולימפית (25 מטר) חיצונית.

מתי פתוח? בימי ראשו מ-14:00 עד 19:00, בימי שני עד חמישי משעה 09:00 עד 19:00 ובשישי ושבת משעה 08:00 עד 18:00.
כמה עולה? 80 שקל למבוגרים וילדים מעל גיל שנתיים, או 40 שקל לתושבי העיר בהצגת ספח תעודת זהות.

פארק המים אופקים

פארק המים החדש שנפתח בחודש מאי כולל חמש מגלשות בגובה של שישה עד שמונה מטרים. שתיים מהמגלשות מיועדות למבוגרים ושלוש האחרות לילדים ולקטנטנים. עוד על הפרק: בריכת שחייה גדולה, בריכת פעוטות ומתקני מים כמו דלי שמשפריץ מים, מתחם מיני גולף סמוך לפארק ומתחם מדשאות. בריכה נוספת מקורה מיועדת למנויים בלבד.
מתי פתוח? בכל יום החל מ-09:00 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהריים.
כמה עולה? 100 שקל לילד ,120 שקל למבוגר. 93 שקל לכרטיס ברכישה באפליקציה של בנק לאומי. כרטיסייה של חמש כניסות לתושב חוץ (ילד או מבוגר) עולה 500 שקל.

פארק יו ספלאש בקיבוץ אילות

פארק המים של מלון יו ספלאש ריזורט אילת כולל חמש מגלשות בגבהים שונים בין שלושה מטרים ל-19 מטרים. עוד על הפרק: אזור האקווה טאוור לילדים שכולל חמש מגלשות ומבחר מתקנים נוספים כגון בריכה בגובה 20 ס"מ ואזור והבייבי ספלאש לפעוטות.
4 צפייה בגלריה
אטרקציה למבוגרים לא פחות מלילדים
אטרקציה למבוגרים לא פחות מלילדים
אטרקציה למבוגרים לא פחות מלילדים
(שירי הדר)

מתי פתוח? בכל יום מ-10:00 עד 18:00.
כמה עולה? 115 שקל למבוגרים ולילדים מגיל שנתיים. אורחי מלונות פתאל באילת: 85 שקל. הנחה של 5% למזמינים כרטיסים באתר.

ייפתח בקרוב – הווטרלנד באילת

ב-27 ביולי ייפתח הפארק שכולל 14 מגלשות ושלל אטרקציות. על הפרק: מגדל מגלשות בגובה 24 מטרים – הגבוה ביותר במזרח התיכון, מגלשות מטורפות עם אפקטים טכנולוגיים מרהיבים, בריכות ומתקנים, שטחי ענק למנוחה, מתחם ילדים מגניב, מתחמי מזון וברים ועוד.
4 צפייה בגלריה
פארק ווטרלנד באילת
פארק ווטרלנד באילת
פארק ווטרלנד באילת
(צילום: "נקודה למחשבה")
4 צפייה בגלריה
פארק ווטרלנד באילת
פארק ווטרלנד באילת
השחקן החדש במגרש
(צילום: "נקודה למחשבה")
כמו כן, הפארק יכלול קומפלקס מגלשות מרוץ מהירות שבו יתקיימו תחרויות בין הגולשים בארבע מסלולים נפרדים, ואלו יתחרו על התואר אלוף הפארק. כמו כן, תפעל בפאר מגלשת ה-SLIDE STORY 3D שהגלישה בה עוברת דרך תכני וידאו מפתיעים המוקרנים על גבי ערפילי מים בטכנולוגית תלת מימד חדשנית. ומגלשת מסיבות בשם BOOGIE S’LET שבה תוכלו לגלוש ולהאזין למוזיקה כיפית.
מתי זה יהיה פתוח? בכל יום בין השעות 10:00 עד 18:00. פעילות פארק הלילה תתקיים בין 20:00 לחצות.
כמה זה יעלה? 160 שקל. למי שיצטרף כחבר מועדון לשנה המחיר יהיה 130 שקל.