ביום רביעי נציין את חג האהבה, הוולנטיין דיי, שבכל שנה רגילה מהווה מועד מבוקש לחופשות רומנטיות קצרות. השנה, בעקבות המלחמה, מרבית הצימרים בצפון ובדרום סגורים, ובתי המלון מנסים למלא את החלל עם מבצעים ואטרקציות. מועד הוולנטיין מאפשר לעשות גשר עם סוף השבוע מה שהופך את האפשרות לקפיצה מהירה לחו"ל לאטרקטיבית באופן יחסי.
5 צפייה בגלריה
חדר רומנטי לוולנטיין
חדר רומנטי לוולנטיין
חדר רומנטי לוולנטיין - למי שפנוי ומהיר החלטה
(צילום: shutterstock)
ניר מזור, סמנכ"ל שיווק בקשרי תעופה, אמר בשיחה עם ynet: "ולנטיין השנה מתאפיין בעיקר בחופשות זוגיות קצרות בחו"ל. בעבר האופציות לחופשה רומנטית כללו צימר בצפון הארץ או בדרום, אך המלחמה השביתה את הצימרים ואנחנו רואים בעיקר הזמנות לסופי שבוע קצרים בחו"ל ביעדים קרובים וידידותיים כמו: אתונה, פראג, בודפשט ובוקרשט. אנחנו מזהים שחלק גדול מהנוסעים מזמינים את הטיסות שלהם לוולנטיינס בין רביעי לראשון, הם רוצים להיות ביום עצמו בחו"ל וחוזרים כבר בראשון".
הילה קניסטר בר דוד, מנכ"לית מועדון צרכנות "שלך", הוסיפה כי החגיגות השנה יהיו אישיות ופרטיות יותר, בבית עם מתנות אישיות או מחוות קטנות כמו ארוחה DIY (עשה זאת בעצמך) או הזמנת טייק אוואי. "השנה המתנות הכי שכיחות לוולנטיין דיי הן במקום הראשון שוקולד או מקסימום פרחים, כאשר במקום החמישי – בשונה משנים עברו – בילוי זוגי בצימר או במלון עם ארוחת ערב, בילוי שבעבר היה במקום הראשון".
"השנה החופשה המבוקשת ביותר לוולנטיין היא לילה במלון משולב בספא או טיפול זוגי במלונות בים המלח, בירושלים ובתל אביב"
שירלי כהן עורקבי, סמנכ"ל אשת טורס, אמרה בשיחה עם ynet כי הביקושים נמוכים לעומת השנה שעברה. "חלק גדול מהמלונות והצימרים בצפון אינם פעילים או מאכלסים במפונים, ולכן השנה החופשה המבוקשת ביותר לוולנטיין היא לילה במלון משולב בספא או טיפול זוגי במלונות בים המלח, בירושלים ובתל-אביב. כל העיניים נשואות לפסח שהוא חג משמעותי מאוד לענף התיירות, בתקווה שעד אז נחזור לשגרת תיירות מלאה".

כמה עולה לחגוג בארץ וכמה עולה דיל לחו"ל?

אשת טורס משווקת דיל למלון הבוטיק אינדיגו תל אביב (ששוכן בתחם הבורסה ברמת גן) - לילה במחיר של החל מ-580 שקל לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר.
אם תרצו לצאת מהעיר, לילה זוגי במלון אואזיס ספא קלאב ים המלח יעלה לכם החל מ-829 שקל על בסיס חצי פנסיון.
5 צפייה בגלריה
ים המלח מלונות
ים המלח מלונות
ים המלח
(צילום: shutterstock)
אם תחפצו לחגוג את יום האהבה במלון בוטיק תל אביבי כמו דריסקו – הרי שמדובר בעלות התחלתית של 1,400 שקל לחדר זוגי על בסיס לינה וארוחת בוקר. חבילה שכוללת גם תוכן בערב הוולנטיין כבר מגיעה למחיר של החל מ-2,300 שקל לזוג והיא כוללת סדנת תנועה זוגית עם מיה קרמר, מדריכת יוגה מקצועית ומטפלת הוליסטית, ארוחת ערב זוגית במסעדת השף ג׳ורג וג׳ון (שובר למימוש בסך של 600 שקל לזוג), מפגש ערב עם שי אביבי ומיכל ליבדינסקי על הדרך הזוגית שלהם וארוחת בוקר זוגית לוולנטיינס, עם כוסית שמפניה.
5 צפייה בגלריה
סוויטה במלון דריסקו
סוויטה במלון דריסקו
סוויטה במלון דריסקו
(צילום: סיון אסקיו)
במלון Play מידטאון תל אביב (רשת ישראל קנדה מלונות) מציעים חגיגת ולנטיין עם ארקי דוכין שמארח את ריקי גל בזאפה מידטאון כולל משקה ראשון. המחיר לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר – החל מ-1,200 שקל ללילה. במלון משווקים גם חבילה נוספת הכוללת לינה בחדר גלריה, טיפולי ספא זוגיים של 60 דקות, ארוחת ערב רומנטית במסעדת המלון וארוחת בוקר במחיר של החל מ-1,950 שקל לזוג. אילנית עפארי, סמנכ"לית שיווק ומכירות של רשת מלונות ישראל קנדה, אמרה כי מחירי הוולנטיין השנה נמוכים בכ-25 אחוז מהשנה הקודמת.
5 צפייה בגלריה
חדר במלון play מידטאון
חדר במלון play מידטאון
חדר במלון play מידטאון
(צילום: עמית גירון)
במלון ווסט תל אביב מציעים דיל שכולל לינה, ארוחת בוקר ומפוע סטנד אם של עידן אלתרמן בהיכל התרבות בהצליה. המחיר – החל מ-1,100 שקל לזוג.
מלון ריץ קרלטון הרצליה משווק חבילת "וולנטיין דיי" שכוללת לינה בחדר סופריור, בקבוק קווה בחדר, ארוחת בוקר ועמדת סושי לייב. המחיר: החל מ-2,695 שקל לזוג.
5 צפייה בגלריה
עוד אפשרות - קפיצה זריזה לאתונה
עוד אפשרות - קפיצה זריזה לאתונה
עוד אפשרות - קפיצה זריזה לאתונה
(צילום: shutterstock)
חברת קשרי תעופה משווקת דיל שכולל קפיצה לאתונה למלון Jason Inn (4 כוכבים) בתאריכים 14 עד 17 בפברואר במחיר של 442 דולר לאדם, כולל טיסות, לינה וארוחת בוקר. כלומר, 884 דולר לזוג – כ-3,257 שקל. דיל דומה בפראג עולה 1,330 דולר לזוג.
קווי חופשה בשיתוף עם חברת התעופה היוונית בלו בירד איירווייז משווקות חבילות במחיר של 795 שקל לאדם ללרנקה, לימסול או אתונה. המחיר כולל טיסות ושני לילות במגוון מלונות ברמה של 4 כוכבים.