רשת מלונות הלואו-קוסט איזי הוטל, שבבעלות סר סטליוס חאג'י-יואני המייסד של חברת טיסות החסך איזיג'ט, מתכוונת לפתוח בתל אביב שלושה מלונות לואו-קוסט שיכילו בסך הכל 667 חדרים. הרשת הודיעה כי חתמה על הסכם זכיינות לתקופה של 20 שנה עם חברת EasyMalon Ltd להקמת המלונות וכי היא מתכננת לפתוח אותם לקראת סוף שנת 2022.
3 צפייה בגלריה
מלון איזי ג'ט לואו-קוסט
מלון איזי ג'ט לואו-קוסט
לובי של איזי הוטל בלונדון
(צילום: shutterstock)
בהודעתה מסרה איזי הוטל עוד כי תפתח גם כמה מלונות נוספים באנגליה וכן בנמל התעופה דה גול בפריז. רשת המלונות הוקמה ב-2004 כרשת "סופר באדג'ט". המלון הראשון נפתח בדרום קנסינגטון בלונדון.
איזי הוטל ייבאה לענף המלונאות שיטות תמחור מענף טיסות החסך. כך לדוגמה, אורחים במלון יכולים להחליט אם הם רוצים לשלם תוספת על טלוויזיה בחדר או על ניקיון של החדר מדי יום. גם האינטרנט והארוחות כמובן דורשים תוספת תשלום. מודל זה הוא שמאפשר את תשלום הבסיס הנמוך ללינה בלבד.
3 צפייה בגלריה
מלון איזי הוטל ברלין
מלון איזי הוטל ברלין
איזי הוטל בברלין
(EasyHotel)

3 צפייה בגלריה
חדר מלון איזי הוטל לונדון
חדר מלון איזי הוטל לונדון
חדר טיפוסי באחד ממלונות הרשת בלונדון
(צילום: shutterstock)
כיום יש לאיזי הוטל 39 בתי מלון (3,672 חדרים) ב-31 ערים בעשר מדינות שונות, בהן הולנד, שווייץ, בלגיה, הונגריה, גרמניה, ספרד ופורטוגל. טווח המחירים ללילה לחדר בבתי המלונות הקיימים נע בין 16 ל-48 לירות שטרלינג בהתאם ליעדים. חוץ מתל אביב, היא מתכוונת להתרחב גם לדבלין, מלגה. סרי לנקה, פריז ואיסטנבול.
מנכ"ל הרשת, גיא פרסונס, אמר כי איזי הוטל מתכוונת להקים מלונות במרכזי ערים הן באנגליה והן בשווקים בינלאומיים. "בתקופה זו של אי בהירות כלכלית אנחנו מאמינים כי מותג כמו שלנו יכול לגדול", אמר פרסונס.