חברת ישראייר הודיעה היום (ד') על השקה של חבילות וטיסות בקיץ 2020 לירוואן בירת ארמניה, פלמה דה מיורקה בספרד וריגה בירת לטביה. במקביל, וירג'ין אטלנטיק הבריטית יוצאת במבצעים משלה בקווים ללונדון ולניו יורק.
הקו של ישראייר לירוואן יחל לפעול בתחילת חודש יוני ועד אחרי החגים ב-20 באוקטובר. הטיסות ייצאו מנתב"ג פעם בשבוע בימי שלישי. המחיר: החל מ-349 דולרים לכרטיס הלוך-חזור, או החל מ-504 דולרים לטיסה ו-7 לילות במלון רמדה ביי ווינדהאם ירוואן (Ramada Hotel & Suites by Wyndham Yerevan). את הטיסות יבצע מטוס חכור של חברת טרייד הקרואטית.
3 צפייה בגלריה
יירבאן
יירבאן
כיכר הרפובליקה בירוואן
(צילום: shutterstock)
ירוואן, שנמצאת במרחק שעתיים וחצי של טיסה, שוכנת בעמק נהר הרזדאן, כ-20 ק"מ מצפון לשפכו של נהר אראס החוצה את העיר לכל אורכה ויוצר קניון עמוק באמצע העיר. בשל יופיה מכנים אותה לא פעם "פריז של ארמניה". הבניינים בעיר נמוכים, ורובם בנויים מאבן ורדרדה. במרכז העיר נמצאת כיכר הרפובליקה, המשמשת נקודת מוצא לשלל מקומות הבילוי שיש לירוואן להציע. במרחק קצר מהכיכר שוכנים קומפלקס אמנות וגלריות בשם הקסקייד, שבמרכזו מבנה ענק בצורת מפל מים, וכן השוק המפורסם של ירוואן שמחולק לאזורים, וניתן לרכוש בו כל מה שעולה על דעתכם.
הטיסות לפלמה דה מיורקה יחלו ב-20 ביוני ויימשכו עד סוף אוגוסט. הטיסה תצא בכל שבת מנתב"ג. המחיר: החל מ-439 דולר לכרטיס טיסה, או החל מ-776 דולר לטיסה ו-7 לילות במלון מרבל (Hotel Marbel).
3 צפייה בגלריה
פלמה דה מיורקה
פלמה דה מיורקה
חוף הים בפלמה דה מיורקה, עם הקתדרלה המפורסמת ברקע
(צילום: shutterstock)
פלמה דה מיורקה מציעה לתיירים חופים לבנים, מים צלולים וחיי לילה סוערים. ניתן גם לצאת לסיורים בכפרים עתיקים ולמסלולי אופניים שבסביבה, או לבלות ולבקר במרכזי קניות זולים, בגני חיות, בפארקים לילדים ובקזינו. בכל שנה באמצע יוני נערך פסטיבל הקיץ Nit de Foc, שכולל מסיבות רחוב, מדורות, מופע זיקוקים מרהיב, הופעות מוזיקה ועוד.
הטיסות לריגה בירת לטביה יחלו ב-25 במאי ויימשכו עד אחרי החגים ב-5 באוקטובר. הטיסות ייצאו פעמיים בשבוע, בימים שני ושישי, מנתב"ג. הטיסה תעלה החל מ-349 דולרים לאדם, וטיול מאורגן ל-5 ימים יעלה החל מ-619 דולרים לאדם.
3 צפייה בגלריה
ריגה
ריגה
ברוכים הבאים לריגה
(צילום: shutterstock)

ריגה היא העיר הגדולה ביותר במדינות הבלטיות. לאחרונה ביקרנו בעיר והתרשמנו מאוד - אתם מוזמנים לקרוא על כך בכתבה הבאה.
ישראייר תהיה החברה היחידה שתפעיל טיסות ישירות מישראל לפלמה דה מיורקה ולירוואן, ותצטרף לאייר בלטיק שמפעילה כיום טיסות לריגה. בנוסף מרחיבה החברה הישראלית את הקווים למונטנגרו, טביליסי, באטומי וסוצ'י, ותטוס ליעדים אלה חמש פעמים בשבוע. הקו לרודוס יהפוך ליומי, ולסלוניקי ייצאו שלוש טיסות בשבוע.
סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר גיל סתיו אמר עם ההכרזה על הקווים החדשים: "אנו צופים כי בשנת 2020 נראה ביקוש גדול לטיולים ולחופשות במדינות במזרח אירופה שאליהן מופעלות טיסות ישירות".

מבצע ללונדון למהירי החלטה

בפעם הראשונה מאז הצטרפותה של וירג'ין אטלנטיק לקו הטיסות היומיות תל אביב-לונדון, מציעה חברת התעופה הבריטית מבצע מיוחד – כרטיס לטיסה סדירה ללונדון בחודש פברואר במחיר של 389 דולר בלבד. המכירה מתבצעת דרך האתר של וירג'ין החל מהיום עד לשבת. המזמינים חייבים לשהות בלונדון לפחות שלושה לילות. הטיסה היא במחלקת Economy Classic, וכוללת שליחת מזוודה במשקל 23 ק"ג לבטן המטוס.
עוד במסגרת המבצע, החל מ-659 דולרים לכרטיס טיסה הלוך-חזור במחלקת פרימיום, כולל שליחת שתי מזוודות לבטן המטוס במשקל 23 ק"ג כל אחת, נשיאת תיק יד במשקל של עד 10 ק"ג וקדימות בתהליך הצ'ק אין ובעלייה למטוס.
בתאריכי המבצע מוצעים גם מחירים מיוחדים על טיסות מתל אביב לניו יורק עם וירג'ין אטלנטיק. למשל: טיסה הלוך חזור לניו יורק עם עצירה בלונדון במחלקת Economy Classic עולה החל מ-549 דולרים, ובמחלקת הפרימיום החל מ-849 דולרים.
מבדיקה שערכנו באתר סקיי סקנר, טיסה הלוך-חזור (4 ו-10 בפברואר) עולה בבריטיש אירווייז 444 דולר ובאל על החל מ-427 דולר. ההפרש המשמעותי יותר הוא במחירי מחלקת הפרימיום: וירג'ין מציעה מחיר של 659 דולר בפברואר, לעומת אל על ובריטיש, שם מחיר מושב במחלקת פרימיום עומד על למעלה מ-800 דולרים.
לתשומת לב הנוסעים שמחפשים סוף שבוע רומנטי, ביום שישי 14 לפברואר חוגגים בחו"ל את ולנטיינ'ז דיי. כמו כן, בפברואר נערך שבוע האופנה של לונדון, שיתקיים השנה בין ה-14 ל-18 בחודש, וכן פסטיבל Resolution, הפסטיבל הגדול בבריטניה לכוריאוגרפיה ומחול מודרני עצמאי.