4 צפייה בגלריה
אייקון אוף דה סיז (Icon of the Seas)
אייקון אוף דה סיז (Icon of the Seas)
אייקון אוף דה סיז (Icon of the Seas)
(צילום: רויאל קריביאן)
תאגיד השיט העולמי רויאל קריביאן ישיק בחודש ינואר את אוניית הקרוזים הגדולה ביותר בעולם – האייקון אוף דה סיז (Icon of the Seas). מכירת הכרטיסים כבר בעיצומה, כאשר מחיר להפלגה של שבעה לילות בפסח, מ-20 באפריל, ממיאמי לקריביים, עומד על החל מ-1,695 דולר לאדם בחדר עם מרפסת לים. הפלגה בגו'ניור סוויט לזוג עם שני ילדים תעלה 10,699 דולר.
לאוניה שתשבור את כל השיאים יש 20 סיפונים, שמונה מתחמים שונים ברמות שונות החל מחדרים רגילים ועד ל"בית מגורים משפחתי" המשתרע על פני שלוש קומות, שבע בריכות, בהן בריכת אינסוף בגובה 15 קומות, שש מגלשות מים, מסלול הליכה שקוף מעל הים, מגרש מיני גולף, קירות טיפוס, 40 מסעדות ופאבים, מתחמים חדשים בתחומי הבידור, אטרקציות למשפחות ועוד. האוניה יכולה לשאת כ-7,600 אורחים וכ-2,500 אנשי צוות.
4 צפייה בגלריה
אייקון אוף דה סיז (Icon of the Seas)
אייקון אוף דה סיז (Icon of the Seas)
אייקון אוף דה סיז - מפלצת שעשועים על המים
(צילום: רויאל קריביאן)
(לקראת השקת אייקון אוף דה סיז)
ברויאל משווקים הפלגות לפסח בקריביים גם באוניה וונדר אוף דה סיז (Wonder OF THE SEAS) במחיר זול יותר של החל מ-1,489 דולר לאדם.
רויאל קריביאן, שמיוצגת בלעדית בישראל על ידי חברת סנורמה, ביטלה את עונת ההפלגות מחיפה בקיץ הקרוב עקב המלחמה אך היא מציעה לקהל הישראלי הפלגות באירופה שבחלקן יגישו ארוחות כשרות במסעדות ייעודיות. האוכל הכשר הינו בתוספת תשלום בעת ביצוע ההזמנה על בסיס מקום מוגבל. החברה חוזרת החל מחודש מאי להפלגות בנות שבעה לילות מברצלונה או רומא, שיפליגו לריביירה הצרפתית והאיטלקית. המחיר: החל מ- 1,759 דולר לאדם.
יעד נוסף שמשווק לקהל הישראלי הוא הפיורדים הנורבגיים עם יציאה מסאות'המפטון שבאנגליה. הפלגות אלה מבוצעות באוניית אנת'ם אוף דה סיז (Anthem of the Seas). מחיר הפלגה של שבעה לילות, יציאה ב-14 ביוני, בחדר עם מרפסת – החל מ-885 דולר.
המתחרה של רויאל, MSC Cruises, מציעה הפלגות ייחודיות לחופשות סילבסטר במגוון יעדים אטרקטיביים - ניו יורק, האיים הקריביים, צפון אירופה ועוד.
כמה זה עולה? הפלגה מניו יורק באוניית MSC Meraviglia שתצא ב-30 בדצמבר למשך 7 לילות לפורט קנברל (אורלנדו), אושן-קיי - האי הפרטי והאקולוגי של חברת MSC Cruises, והאי נסאו בבהמאס, עולה החל מ-901 דולר לאדם בחדר פנימי זוגי.
הפלגה בצפון אירופה באוניית MSC Euribia שתצא מנמל המבורג בגרמניה בתאריך 31 בדצמבר למשך 7 לילות ותעבור בסאות'המפטון, נמל לה-האבר שבפריז, זיבורג בבלגיה ורוטרדם בהולנד' עולה החל מ-1,183 דולר לאדם בחדר פנימי זוגי.
הפלגה לאיים הקריביים באוניית MSC Seashore שתצא בתאריך 29 בדצמבר מפורט קנוורל (אורלנדו) באיים ותעגון באושן קיי - האי הפרטי והאקולוגי של חברת MSC Cruises, קוסטה מאיה, בליז וקוסומל, עולה החל מ-971 דולר לאדם בחדר פנימי זוגי.
4 צפייה בגלריה
MSC Seashore
MSC Seashore
MSC Seashore
(צילום: Solarisys / Shutterstock.com)
חברת נורוויג'ן קרוז ליין משווקת הפלגה לפסח בתאריכים 22 עד 29 באפריל באונייה נורוויג'ן ג'ול (Norwegian Jewel). ההפלגה תצא מאלסקה ולאחר כמה עצירות מעניינות בדרך תסתיים בוונקובר. כמה עולה? החל מ-967 דולר לאדם בחדר פנימי, החל מ-1,156 דולר לאדם בחדרם עם נוף לאוקיינוס או החל מ-1,287 דולר לאדם בחדר עם מרפסת.
4 צפייה בגלריה
נורוויג'ן ג'ול באלסקה
נורוויג'ן ג'ול באלסקה
נורוויג'ן ג'ול באלסקה
(צילום: Steve Heap / Shutterstock.com)
ונסיים עם חברת מנו ספנות הישראלית, שמשווקת מבחר הפלגות ליעדים אטרקטיביים באוניית "קראון איריס" שייצאו מנמל חיפה החל מחודש אפריל ועד סוף חודש נובמבר 2024. במהלך העונה יבוצעו כ-60 הפלגות של 3 לילות, 4 לילות, 7 לילות, 11 לילות ו-14 לילות, כולל הפלגות מיוחדות בחגים, מסלולים מיוחדים ועגינה ביעדים חדשים בין השאר תפליג האונייה ליוון, איי יוון, איטליה, צרפת, מלטה, קרואטיה, וקפריסין.
כמה זה עולה? הפלגה של שלושה לילות בחודש אפריל עולה החל מ-359 אירו לאדם, הפלגה של ארבעה לילות עולה 437 אירו. עבור הפלגת ליל הסדר (21 באפריל) לרודוס וללימסול תשלמו 568 אירו לאדם, והפלגת שביעי של פסח (28 באפריל) לרודוס ולכרתים עולה החל מ-502 אירו לארבעה לילות. במנו מדגישים כי עד 15 בינואר ניתן לבטל את ההזמנות ללא תשלום.