הרגע הזה שמדברים על יוקר החופשה בארץ חזר להיות שוב על הפרק. כאשר פנינו נשואות לעבר חג הפסח וכיסינו לעבר ההתרוקנות הצפויה עם הנופש היקר. אז זהו, שלא בהכרח.
אחרי שנתיים שבהן הציבור הישראלי למד לנפוש באופן אחר ובהתאם לכך נפתחו גם יותר אפשרויות הארחה שונות - נראה שיש מענה מפתיע למי שמחפש חופשה במחירים סבירים בעיר הנופש הדרומית.
מצאנו כי מחירי החופשה למשפחה בת חמש או ארבע נפשות, המעוניינת לנפוש באילת בחופשת הפסח הקרובה, לא חייבים להגיע למספרים הגבוהים שאנו רגילים לראות בתקופה זו.
כך למשל, מלון נובה של רשת אטלס מציע סוויטה עם חדר שינה אחד, מרפסת ונוף לבריכה עבור שני מבוגרים ושלושה ילדים, שתעלה בין 9,096 שקלים ל-10,224 שקלים לכל התקופה. כלומר 2,556 שקלים ללילה עבור חמש נפשות.
1 צפייה בגלריה
נובה באילת מרשת אטלס
נובה באילת מרשת אטלס
נופש במחיר שפוי בפסח. מלון נובה באילת
(צילום: שרית גופן)
רשת המלונות בראון תפתח נציגות ראשונה בעיר הנופש הדרומית עם שני מלונות שייפתחו לקראת החג. המלונות פאלמס אילת ובראון אילת יעלו לזוג עם שני ילדים לשני לילות בפסח הזה החל מ-2,700 שקלים במלון פאלמס והחל מ-4,700 שקלים במלון בראון אילת.
מלון ריץ' בוטיק עולה 6,000 שקלים לחמש נפשות במהלך החג המבוקש, כולל ארוחת בוקר ומלון הים האדום 6,400 שקלים עבור אותה חבילה בדיוק.
המחיר הכי נמוך שמצאנו הגיע מאברהם הוסטל החדש יחסית בעיר הנופש הדרומית. שם חופשה בפסח עבור חמש נפשות לארבעה לילות תעלה, שימו לב - 831 שקלים (!).
מחירי מלונות באילת בפסח 2022
אז נכון, לא בכל מלון ברשימה הנ"ל יש את כל המתקנים שתמצאו במלונות הגדולים ברמת החמישה כוכבים אבל ברובם ישנה בריכה ו/או קרבה לים ולאטרקציות נוספות בעיר. מי שבא ברכב הפרטי יוכל להגיע לחופי הים עצמאית או להיעזר בשאטלים החינמיים באילת.
ואם בכל זאת אתם מעוניינים לדעת כמה תעלה חופשה במלונות היוקרתיים יותר, לפניכם מקבץ דוגמאות שמצאנו בבדיקה על אותו סוג חופשה (חמש נפשות לארבעה לילות בחג הפסח הקרוב).
מלון יו קורל ביץ' מציע חופשה על בסיס הכול כלול במחיר 29,051 שקלים. מלון דן אילת עולה 25,760 שקלים כולל ארוחת בוקר בלבד. מלון לאונרדו פלאזה של רשת פתאל עולה 19,360 שקלים ויו מג'יק פאלאס עולה 18,745 שקלים - שניהם גם על בסיס ארוחת בוקר בלבד. מלון אגמים של רשת ישרוטל עולה בחול המועד פסח לחמש נפשות 14,696 שקלים על בסיס חצי פנסיון.
מחירי מלונות באילת בפסח 2022
"כשאנחנו מדברים על אילת אנחנו מדברים על כמעט 11,000 חדרי מלון. מתוכם יש לנו פחות מ-10% שהם חדרי מלון יוקרתיים, אפשר להשוות אותם למחלקה ראשונה", אמר מנכ"ל התאחדות בתי המלון באילת, איתמר אליצור בריאיון באולפן ynet. "אנחנו אף פעם לא בודקים כמה עולה מחלקה ראשונה לניו יורק, אלא את מחלקת התיירים. אם תבדקו במלונות תמצאו מחירים נמוכים בעשרות אחוזים מאלו המוצגים במלונות היוקרה".
בנוסף, הקהל הישראלי, לדברי אליצור, כבר השכיל להזמין חופשה זמן רב מראש ובכך לקבל מחירים נמוכים יותר. "המחירים היום לקיץ 2022 נמוכים ב-30 עד 40 אחוזים מההזמנה של הרגע האחרון ואנו רואים כבר עכשיו ישראלים רבים שהזמינו את החופשות שלהם לקיץ. מי שנזכר ברגע האחרון להזמין חופשה, כשכבר אין היצע גדול של חדרים, ימצאו מחירים גבוהים יותר. לכן חשוב להזמין מראש את החופשות כבר לשבועות ולקיץ", סיכם מנכ"ל התאחדות המלונות באילת.