2 צפייה בגלריה
מטוס פרונטיר איירליינס
מטוס פרונטיר איירליינס
מטוס פרונטיר איירליינס
(צילום: shutterstock)
טוס כפי יכולתך: חברת הלואו-קוסט האמריקנית פרונטיר איירליינס הודיעה על השקת מבצע !GoWild במסגרתו לקוחות החברה יוכלו לרכוש כרטיס מיוחד, במחיר התחלתי של 399 דולר, שיאפשר להם לטוס ליעדי החברה בארצות הברית, ומחוץ לה (קנדה ומדינות במרכז אמריקה), במשך חודש ימים ללא הגבלה. המבצע פתוח בפני תושבי ארצות הברית בלבד.
הכרטיסים יהיו תקפים החל מ-2 במאי עד 30 בספטמבר. מי שמעוניין לטוס בטיסה פנימית יוכל להזמין מקום רק יום לפני הטיסה, ובטיסה בינלאומית יהיה אפשר להזמין את הכרטיס החל מעשרה ימים לפני מועד הטיסה.
דניאל שורז, סמנכ"ל בכיר למסחר בחברת התעופה, אמר כי "עבור אנשים עם לוח זמנים גמיש, זאת הזדמנות יוצאת מן הכלל להוציא את המיטב מהקיץ, לטייל בחופים ולהכיר ערים ויעדים חדשים".
בחברה מציעים גם "חופשי שנתי" בעלות של 999 דולר. המחיר, אם תהיתם, לא כולל הושבה ושליחת מזוודות לבטן המטוס, שירותים אותם ניתן לרכוש בנפרד לכל טיסה.
2 צפייה בגלריה
המבצע כפי שהוא מוצג באתר החברה
המבצע כפי שהוא מוצג באתר החברה
המבצע כפי שהוא מוצג באתר החברה
(תילום מתוך אתר flyfrontier.com)
פרונטיר איירליינס היא לא החברה היחידה שמציעה מבצעים יצירתיים. חברת התעופה האמריקנית "אלסקה אירליינס" משווקת "מנוי חודשי" בעלות של 49 דולר שמקנה לרוכשים אפשרות לטוס ללא הגבלה במספר קווים מצומצם של החברה.
גם חברת אייר קנדה משווקת כרטיס מנוי בעיקרון זהה, אך במחיר יקר הרבה יותר – 2,260 דולר. המנוי של אייר קנדה כולל גם טיסות בינלאומית, ותקף גם בשורה ארוכה של חברות בת. למי שטס יותר מפעמיים בחודש בטיסות טרנס-אטלנטיות זה יכול בהחלט להיות משתלם.
בעבר חברת קוונאטס האוסטרלית מכרה "כרטיס להקיף את העולם בכיוון אחד", הנוסעים אז שילמו מראש על כמות מיילים מסוימת, אבל רק בכיוון אחד, עד שהגיעו בחזרה לאוסטרליה מהצד השני של העולם. לרוכשים ניתנה האפשרות בכל רגע לחזור לאוסטרליה במידת הצורך, אך אז היו מאבדים את הזכות להמשיך ולטוס במסגרת הכרטיס המיוחד.