גשם הוא אחד האויבים הגדולים ביותר שלנו בחופשות. הזמן מוגבל ותוספת של אילוץ נוסף עלולה לסבך את העניינים. גם מלון איכותי ויוקרתי ככל שיהיה לא יכול למנוע מהטבע לעשות את שלו, אך הוא כן יכול להמתיק במשהו את הגזירה. מלון אינטרקונטיננטל סינגפור (InterContinental Singapore) הצהיר כי יעניק לחלק מאורחיו החזר כספי במקרה של ירידת משקעים.

בסינגפור יורד גשם 171 ימים בשנה, כך שמדובר בהצעה שעשויה לעניין נופשים רבים ביעד. במסגרת התוכנית, שנקראת באופן רשמי Rain Resist Bliss Package, אם אורח מזמין מראש סוויטה ותופס אותו גשם במהלך ביקורו, המלון יעניק לו זיכוי עבור אותו לילה.
"ביטוח הגשם", כפי שכבר הבנתם, מוענק רק לאורחים שישנים בסוויטות שמחירן מתחיל ב-633 דולר ללילה ומגיע עד ל-3,349 דולר ללילה בסוויטה הנשיאותית.
על פי התקנון, כדי לקבל את הזיכוי צריך לרדת גשם לפחות 120 דקות במשך חלון זמנים של ארבע שעות שהן בעצמן במסגרת זמנים גדולה של בין 08:00 בבוקר ל-19:00 בערב. כלומר, אורחים לא יקבלו זיכוי אם יירד גשם במשך הלילה, או למשך זמן שלא תואם את התקנון.
כוכבית נוספת שיש לקחת בחשבון היא שהזיכוי, כאמור, לא מגיע ככסף מזומן ליד או לחשבון הבנק, אלא כוואצ'ר למלון עם תאריך תפוגה של חצי שנה.
בריאיון לרשת CNN סיפר מנהל המלון כיצד נולד הרעיון: "שוחחתי עם כמה חברים בנוגע למה יהיה הדבר הבא בחופשות יוקרה, ואחד מהם אמר בצחוק שהיכולת להבטיח מזג אוויר טוב יהיה משהו שייקח את חופשות היוקרה רמה אחת למעלה. זה היה הרגע שהקונספט של חבילת ביטוח גשם נולד".