משחק מסוכן: דיילת ושני דיילים של חברת התעופה השוויצרית סוויס אינטרנשיונל אייר ליינס תועדו כשהם מצטלמים על כנף של מטוס בואינג 777 בנמל התעופה בבואנוס איירס, לפני המראה לציריך.

סרטון קצר שצילם נוסע שהמתין בטרמינל הפך לוויראלי ברשתות החברתיות. בסרטון ניתן לראות את הדיילת משתעשעת על הכנף בפוזות שונות כאשר ככל הנראה מישהו מצלם אותה מתוך המטוס שהיה ריק מנוסעים. בשלב מסוים מצטרף אליה דייל ומצטלם איתה. לאחר מכן נראה דייל שלישי עומד לבד על הכנף ומבצע פוזות משעשעות למצלמה. אם לא די בכך, גם שני אנשי צוות קרקע תועדו כשהם מצטלמים לפני אחד ממנועי המטוס.
סוויס פרסמה הצהרה בעקבות התקרית ובה הודיעה כי לא תסבול את התנהגות מסוג זה. "מה שנראה בסרטון כמו כיף הוא מעשה מסכן חיים", הדגיש דובר סוויס מייקל פלצר. "הכנפיים של מטוס בואינג 777 נמצאות בגובה של חמישה מטרים מעל לקרקע ונפילה מהן עלולה להיות קטלנית".
הדובר הוסיף והדגיש כי אנשי צוות מורשים לדרוך על אחד מכנפי המטוס אך ורק במקרה חירום, כגון פינוי המטוס. ב"ניו יורק" פוסט דווח כי סגן נשיא החברה אמר כי הוא כועס ומאוכזב מהתנהגות אנשי הצוות. עדיין לא ברור מה יהיה העונש של אותם עובדים.
אנשי צוות אחרים צוטטו באתר האמריקני בעילום שם כשהם מותחים ביקורת על עמיתיהם ואומרים כי הם חשים בושה. "חשבתי, מה לעזאזל? זה אמיתי?", אמרה עובדת בסוויס. "בנוסף לעובדה שזה כמובן מסוכן, זה פשוט לא מקצועי". איש צוות בכיר אחר אמר: "אם זה היה קורה לי בציריך, הייתי שולח אותם מיד הביתה".