4 צפייה בגלריה
מטוס וויזאייר איירבוס A321
מטוס וויזאייר איירבוס A321
מטוס וויזאייר איירבוס A321
(צילום: shutterstock)
חברת הלואו-קוסט ההונגרית וויזאייר מכרה בטעות כרטיסי טיסה לפולין במחיר של 16 דולר בלבד – וביטלה אותם פחות מיממה לאחר מכן. בחברה מתנצלים וטוענים כי מדובר בתקלה טכנית וכי כל הרוכשים יקבלו בחזרה את כספם, אולם חלק מרוכשי הכרטיסים נותרו מאוכזבים לאחר שציפו מוויזאייר לספוג את הטעות ולא לבטל את הכרטיס.
תחילתו של הסיפור ביום חמישי שעבר, אז הופצה בקבוצות שונות של מטיילים הידיעה כי וויזאייר מוכרת כרטיסים לפולין במחיר נמוך באופן קיצוני. רבים מיהרו והתנפלו על המציאה, ואף קיבלו אישור הזמנה עם כרטיסי טיסה אלקטרוניים.
"קניתי 7 כרטיסים ב-618 שקלים", כתב גולש בקבוצת "טיסות סודיות" בטלגרם. אדם אחר כתב: "סגרתי סופ"ש באוגוסט – 120 שקל לזוג".
4 צפייה בגלריה
פולין ב-16 דולר
פולין ב-16 דולר
פולין ב-16 דולר. "מחיר טעות!" - ביטוי סלנג נפוץ לטיסה זולה - שהפעם התברר כנכון
(מתוך עמוד הטלגרם של "טיסות סודיות")
4 צפייה בגלריה
אישור רכשית הכרטיסים
אישור רכשית הכרטיסים
אישור רכשית הכרטיסים
(מתוך אתר חברת וויזאייר)
אולם, השמחה לא נמשכה זמן רב מדי. פחות מיממה לאחר מכן החלו הרוכשים לקבל מיילים שמודיעים להם כי הכרטיס בוטל וכי כספם יוחזר להם.
יועצת הטיולים והבלוגרית, הילה מור אלון, הייתה בין הרוכשים שקפצו על המציאה. "הזמנתי ארבעה כרטיסי טיסה לקרקוב, ואחר כך הזמנתי גם לאימא שלי ולדודה שלי", סיפרה, "המחיר עלה אחרי שעשיתי את ההזמנה, אז הזמנתי להן יום אחרי, ואז זה גם היה 30 שקל לכיוון. הכל היה בסדר וקיבלתי אישור הזמנה וזה נכנס לי לבוקינג באפליקציה. למחרת קיבלתי מייל שההזמנה אושרה עם כרטיסים אלקטרונים. ואז בשישי בערב קיבלתי מייל, כמו יתר הנוסעים, ובו נכתב: 'מצטערים על הטעות, הייתה אי הבנה".
4 צפייה בגלריה
המייל שמודיעה על ביטול הכרטיס
המייל שמודיעה על ביטול הכרטיס
המייל שמודיעה על ביטול הכרטיס
מוויזאייר נמסר ל-ynet בתגובה: "החברה מאשרת כי התרחשה תקלה טכנית במהלך בדיקת מערכת ההזמנות, שהובילה לתצוגה שגויה של מחירי הכרטיסים לפולין ולאיטליה. ברגע שנודע על בעיה זו, הצוות שלנו תיקן אותה באופן מיידי וכלל הנוסעים שהושפעו קיבלו הודעה אוטומטית ויקבלו בחזרה כל סכום ששולם. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה לכלל הלקוחות שהושפעו מתקלה טכנית זו, ומזמינים את הנוסעים הזקוקים לסיוע נוסף לפנות לצוות תמיכת הלקוחות שלנו, בטלפון או בצ'טבוט שבאתר".