2 צפייה בגלריה
הלגונה הכחולה, מלטה
הלגונה הכחולה, מלטה
הלגונה הכחולה, מלטה
(צילום: shutterstock)
עוד קווי טיסה מתווספים לישראל בחודש מרץ השנה. חברות התעופה החלו להיערך לעונת הקיץ הבאה ומפת הנתיבים החל מחודש מרץ הולכת ומתרחבת. לאחר ההודעה על החזרה של חברות תעופה סיניות והשקת קו חדש לטוקיו, עכשיו מתווספים עוד שני יעדים מעניינים שמציעים גם טיסות המשך למספר שדות תעופה ברחבי אירופה.
חברת התעופה אייר מלטה חוזרת להפעיל טיסות לארץ החל מחודש מרץ הקרוב, זאת לאחר הפסקה ארוכה שכפתה עליה מגפת הקורונה. החברה הודיעה כי תפעיל שלוש טיסות יומיות. הטיסות הלוך ימריאו לפנות בוקר והטיסות חזור ימריאו ממלטה בשעות הלילה.
כמה תעלה טיסה למלטה? כרטיס הלוך חזור בחודש אפריל, המראה יומיים לפני הליל הסדר, עולה 218 אירו, כולל מזוודה. כיום, רק ריינאייר מפעילה טיסות מישראל למלטה, והיא עושה זאת מחירים אטרקטיביים שיאתגרו את אייר מלטה.
בנוסף, אייר מלטה מציעה כמה טיסות המשך מעניינות בשעות נוחות – לנאפולי, לפלרמו ולניס שבדרום צרפת.
2 צפייה בגלריה
ואלטה, בירת מלטה
ואלטה, בירת מלטה
ואלטה, בירת מלטה
(צילום: shutterstock)

לואו-קוסט חדש לאיטליה

אירואיטליה (Aeroitalia), חברת תעופה חדשה שהחלה לטוס בחודש יולי, הכריזה השבוע על שורה ארוכה של יעדים חדשים באירופה ובאגן הים התיכון. החל מ-26 במרץ תחל החברה להפעיל קו בין ישראל לצילאנו שיכלול שלוש טיסות שבועיות במטוסי בואינג 737-800.
בכוונת החברה גם להציע לנוסעים טיסות המשך ליעדים אחרים באיטליה ובאירופה. טיסה הלוך ושוב בפסח תעלה כ-149 אירו לכיוון, ללא מזוודה וללא בחירת מושב. על תוספת מזוודה תידרשו לשלם עוד 48 אירו לכיוון. המחירים בשבוע ההשקעה לא זולים בהרבה, ועומדים על כ-130 אירו לכיוון, ללא שליחת מזוודה
יניב לניס, מייסד אתר "טיסות סודיות", אמר בשיחה עם ynet כי "שוק הלואו-קוסט לאיטליה רווי ביעדים ובשחקנים ועם זאת אנו שמחים מאוד על כוונתה של אירואיטליה לפתוח קו חדש דווקא לתל אביב. מבדיקה שערכנו מחירי ההשקה התחילו מ-38 אירו לכיוון, וחלק מהעוקבים שלנו רכשו טיסות לסוכות מתחת ל-100 אירו לכרטיס הלוך-ושוב, אך כעת המחירים עומדים מעל 100 אירו לכיוון, אנו ממליצים להמתין למבצעים והנחות. אציין שאיזיג'ט פתחה היום את מכירת הכרטיסים לתקופת הסתיו (חודשים אוקטובר-נובמבר) וגם היא מציעה מחירים נמוכים לסוכות. התעריפים הנמוכים אוזלים מהר, אז ההמלצה היא להזמין בהקדם האפשרי".